۵ بانک برای خرید پرسپولیس اعلام آمادگی کرده اند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: آخرین صحبت با خصوصی سازی و وزارت اقتصاد، اینکه ۵ بانک اعلام آمادگی کردند برای روز یکشنبه ثبت نام کنند.

به گزارش مشرق، رضا درویش پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: خدا کمک کرد و زحمات بچه ها به بار نشست. ملوان نشان داد که بی‌خود نیست که در این رده جدول حضور دارد. تبریک می‌گویم به مردم انزلی و تیم خوب انزلی. قبلا هم گفته بودم ما ۸ فینال داریم و اگر سربلند بیرون بیاییم خدا کمک می‌کند و اگر بناست قهرمان شویم، وظیفه‌مان است که پیروز شویم.

وی درباره اینکه امروز سرمربی استقلال درباره پرسپولیس صحبت کرد، گفت: این حرف ها بچه بازی است و حاشیه برای فوتبال ما مشکل ایجاد کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط واکذاری این تیم گفت: آخرین صحبت با خصوصی سازی و وزارت اقتصاد، اینکه به صورت کنسرسیوم ۵ بانک اعلام آمادگی کردند برای روز یکشنبه ثبت نام کنند و فکر می‌کنم ۳ اردیبهشت کار واگذاری و ثبتی انجام می‌شود تا بتوانیم مدارک را بارگذاری کنیم.

درویش درباره اینکه آیا پرسپولیس بدهی دارد، عنوان کرد: بله مشکل بدهی نداریم و اگر بدهی داشتیم به ما از طریق فیفا و یا کمیته مجوز حرفه‌ای اعلام می‌شد. بدهی ها را همه پرداخت کردیم.

وی درباره بدهی پرسپولیس به گل محمدی عنوان کرد: یکی از اقساط را به گل محمدی بدهکاریم و با توجه که تیم از نظر مالی در مضیقه است، ایشان قبول کردند تا چند روزی به تعویق بیفتد تا ما مشکلات را حل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    از هوادار متمول تیمتان (بابامسعود سابق) چه خبر؟!!
  • حقیقت تلخ IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 0
    این باشگاههای سرطانی زیان ده را هیچ مجموعه ای نمیخواهد .... اگر هم بخرند با فشار از بالا است !!
  • حقیقت تلخ IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 0
    این باشگاههای سرطانی زیان ده را هیچ مجموعه ای نمیخواهد .... اگر هم بخرند با فشار از بالا است !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس