کد خبر 1592260
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
انریکه: قطعا می‌توانیم جبران و صعود کنیم

سرمربی پاری سن ژرمن باوجود شکست در دیدار رفت برابر بارسلونا به صعود تیمش به دور بعد بسیار امیدوار است.

به گزارش مشرق، پاری سن ژرمن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ‌ قهرمانان اروپا یک نتیجه ناامید کننده را به دست آورد و در پارک دو پرنس با نتیجه ۳ بر ۲ برابر بارسلونا شکست خورد.

به نوشته اکیپ، لوییس انریکه باوجود شکست تیمش در این بازی به صعود امیدوار است.

سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: واضح است که این شکستی بود که نمی خواستیم. ما لحظات خوبی داشتیم و با تیم خوبی روبه‌رو شدیم. در نیمه دوم به خوبی پرس کردیم اما آن‌ها خوب بودند و دو گل به ثمر رساندند.

انریکه ادامه داد: بازی هفته آینده یک فینال است و برای صعود به دور بعد باید پیشرفت کنیم و بهتر ظاهر شویم. شما به بازی‌های یک‌چهارم نگاه کنید و به خوبی متوجه می‌شوید که همه بازی‌ها جذاب و پر گل بودند و این نشان می‌دهد که همه تیم‌ها بزرگ و در سطح بالا هستند. ما فرصت برای زدن گل سوم را داشتیم اما بدشانس بودیم و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

او در مورد این که آیا تیمش می‌تواند در بازی برگشت (به مسابقات) برگردد یا خیر؟ تاکید کرد: شک ندارم که می توانیم اختلاف را برگردانیم. ما در لیگ فرانسه در بازی‌های خارج خانه شکست نخورده‌ایم‌ و این نشان می‌دهد که می‌توانیم در خانه بارسلونا هم پیروز شویم.

وی در مورد کیلیان ام‌باپه گفت: من در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم و تنها باید بگویم چیزهای زیادی را دیده‌ایم که نیاز به پیشرفت دارد.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان گفت: از نظر تاریخی، بارسلونا بزرگ‌تر است. آن‌ها پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را برده‌اند. من هرگز نگفتم که آن‌ها شانس بیش‌تری برای پیروزی دارند و صعود می‌کنند. ما برای پیروزی به نوکمپ می‌رویم و به هدف خود خواهیم رسید. باور کنید که می‌توانیم به پیروزی برسیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس