رژیم صهیونیستی

یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های اسرائیلی: موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.

به گزارش‌ مشرق، یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های اسرائیلی گفت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.

گفتنی است که شبکه سی‌ان‌ان امروز چهارشنبه گزارش داد در پی اختلال سیگنال‌های جی‌پی‌اس در تعدادی از شهرهای اسرائیل از جمله تل‌آویو و قدس با هدف خنثی کردن حمله احتمالی موشکی یا پهپادی ایران یا گروه‌های مورد حمایت آن در منطقه، زندگی ساکنان با اختلالات اساسی مواجه و باعث درماندگی سراسری شده است.

کسانی که از برنامه‌های مسیریابی مثل نقشه گوگل در تل‌آویو استفاده می‌کنند گفتند که این برنامه‌ها موقعیت آن‌ها را در پایتخت لبنان یا مصر نشان می‌دهد.

بسیاری از ساکنان فلسطینی اشغالی در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از این اختلالات را منتشر کرده که اختلال در پرداخت‌های آنلاین، سرویس‌های خودرویی و تحویل کالا آنلاین را نشان می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بختیاری IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    9 1
    موش ها فرار فایده نداره قطعا سقط خواهید شد.مخفی و غیر مخفی در هرجای دنیا مطمئن باشید نیروهای مقاومت حتی تعداد پوشک خرید روزانه شما رو ثبت میکنند برای روز انتقام و نابودی اصلی.هرررررر جای کره خاکی که باشید.🐃🐃🐄🐄سجده کنید
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    8 0
    بذار اذیت بشن واجبه لو بدی؟
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    9 1
    نیروی هوایی منهدم بشه بعد حملات چریکی آغاز بشه در صورت حمایت آمریکای جنایتکار پشیمانش کرد
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    4 0
    این روش (انسداد جی پی اس-وجنگ الکترونیک رو در اوکراین روی پهپادهامون هم امتحان کردند در جنگ اوکراین جواب نگرفتند
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 1
    وقتی از موقعیت یاب و جی پی اس استفاده نکند ، چگونه مکان مورد نظر را هدف قرار میدهند ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس