شب جنون آمیز در لیگ قهرمانان اروپا / ۲ بازی، ۱۰ گل، بدون برنده!

مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۲ بازی جذاب و مهیج در لندن و مادرید آغاز شد که در پایان شب نخست جدال تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ و همچنین رئال مادرید و منچسترسیتی برنده نداشت.

به گزارش مشرق، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شد که هر دوی این بازی‌ها با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید میزبان منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود که این بازی پرگل و مهیج با تساوی 3-3 به پایان رسید.

در برنابئو همه چیز با شوک دقیقه ۲ برناردو سیلوا آغاز شد اما چند دقیقه بعد مادریدی‌ها به خودشان آمدند و با گل‌های کاماوینگا و رودریگو از حریف پیش افتادند.

در نیمه دوم اما پپ و شاگردانش بر بازی مسلط شدند و با ۲ راکت مهارنشدنی توسط فودن و گواردیول کامبک زدند اما این پایان کار نبود و والورده در دقایق پایانی با یک والی تماشایی کار را به تساوی کشاند تا ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دهند.

در این بازی شوآمنی، هافبک فرانسوی رئالی‌ها با دریافت کارت زرد بازی برگشت در اتحاد را از دست داد.

در بازی همزمان در ورزشگاه امارات شهر لندن، تیم‌های فوتبال آرسنال و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

ابتدا ساکا با حرکتی تماشایی دروازه نویر را فروریخت اما اشتباهات سریالی گابریل و سالیبا، مدافعان میانی آرتتا باعث شد ظرف چند دقیقه بایرن با گل‌های گنبری و کین کامبک بزند و با پیروزی به رختکن برود اما این نتیجه تا پایان ماندگار نشد و تروسار توانست در دقیقه ۷۵ کار را به تساوی بکشاند و تعویض طلایی آرتتا لقب گرفت.

آلفونسو دیویس، مدافع چپ باواریایی‌ها هم به دلیل دریافت کارت زرد بازی برگشت در مونیخ را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرویز IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 0
    کامبک یعنی چی؟معنی اش را هم بنویسید تا ما متوجه شویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس