کد خبر 1591374
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
دو غایب بزرگ رئال برابر سیتی

رئال مادرید در دیدار حساس برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا دو غایب بزرگ خواهد داشت.

به گزارش مشرق، در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت این تقابل سه‌شنبه‌شب به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد.

به نوشته روزنامه اسپورت، رئال مادرید در فصل جاری مصدومان زیادی داشته و کارلو آنچلوتی هرگز تیمش را با ترکیب دلخواهش به میدان نفرستاده است. با این حال خبر خوب برای رئالی‌ها این است که شمار مصدومانش قبل از دیدار برابر منچسترسیتی به حداقل رسیده است.

رئال در دیدار برابر سیتی تنها دو غایب بزرگ دارد. کورتوآ و آلابا تنها بازیکنانی‌اند که شرایط حضور در دیدار حساس برابر سیتیزن‌ها را ندارند. به این ترتیب بازیکنانی مثل کاماوینگا، فرلان مندی و میلیتائو می‌توانند رئال را بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو همراهی کنند.

رئال مادرید با آنکه مصدومان زیادی در فصل جاری داشته اما عملکرد بسیار خوبی نشان داده است و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارد. کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته‌اند و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌آیند. آنها البته بازی بسیار سختی برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس