پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، در پی حضور آگاهانه، حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام تشکر و قدردانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح است:

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ملت عظیم‌الشأن ایران را در آزمون بزرگ و رخداد درس آموز دیگری سرافراز و سربلند کرد و حضور بصیر، هوشمند، انقلابی و باشکوه آنان را برای فلسطین قهرمان و مردم مظلوم و مقتدر غزه امیدآفرین و پشتوانه عزم، اراده و انگیزه مقدس و مصمم مقاومت برای ابطال‌ رویای دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت گری های فجیع و وحشیانه و ادامه نسل کشی، محاصره ضد بشری، گرسنگی و قحطی‌سازی برای پایان تاب آوری و تسلیم باریکه غزه قرار داد.

پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت



بی تردید اقیانوس پرخروش و بی‌انتهای ده‌ها میلیون ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهیدان راه قدس "سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی" و" سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی" و همراهان دلیرشان که همراه با حضور شگفت انگیز مردم مسلمان و غیر مسلمان سایر کشورهای جهان در لبیک به ندای ولی امر مسلمین و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) رقم خورد، جلوه مبارک و مقتدری از "طوفان الاحرار" در تاریخ مبارزات ضد صهیونیستی ثبت کرد و با نشان دادن پیام‌های معنادار و قدرتمند خود در اثبات حقانیت مقاومت فلسطین و مظلومیت مردم غزه و محکومیت جنایات قرون وسطایی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی را پدیدار و مسئله فلسطین را همچنان مسئله اول جهان اسلام و بلکه جوامع غیر اسلامی بیدار شده معرفی کرد.

به ملت قهرمان و انقلابی ایران اطمینان می‌دهیم فرزندان غیور و غیرتمند شما در " سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "، به فضل الهی مطالبه ملی در مجازات پشیمان‌ کننده دشمن صهیونیستی و حامیان آن از ارتکاب جنایت ناجوانمردانه تروریستی اخیر در دمشق را تحقق خواهند بخشید.

پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت


با گرامیداشت نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید روز جهانی قدس حضرت امام خمینی (ره) و تکریم مقام شامخ شهدای تاریخ ساز مقاومت اسلامی، متواضعانه برابر شور و شعور حماسی و بی بدیل شما ملت مومن، و فهیم سر تعظیم فرود می‌آوریم و با قدردانی و تشکر از حضور آگاهانه و دشمن شکن در این راهپیمایی جاودانه و تشییع ماندگار در تهران، اصفهان، قم، قزوین و بروجرد و اعلام حمایت از میراث داران "شهید سلیمانی" و "شهید زاهدی " در این نهاد انقلابی و مردمی، از درگاه خدای قادر متعال دوام توفیق امام و امت و نجات فلسطین و مردم غزه و آزادی قدس شریف با زوال رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی را طلب می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    3 1
    اگر نزنی دوباره بدجوری میخوری این رسم روزگاره
    • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 1
      لگن لیس اسقاطیلی! چرت و پرت نگو! حرف مفت کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • US ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 1
    سیاست قورباغه پزان
  • US ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 2
    این موجودیت خبیث اسرائیل نابود خواهد شدبه وعده خدا .شیطان ارزویش را بگور خواهد برد برای تاجگذاری اش در اورشلیم به وسیله یهودیان صهیونیست نجس به اذن خدا. اما از کجا معلوم بانابودی اسرائیل فعلی دوباره کشورهای قدرتمند صهیونیسم در تفکر ساختن اسرائیل دیگر در سرزمین موعود (به ادعای خودشان)نکنند.پس با تفکر صهیونیسم چه باید کرد ؟با یهودیان صهیونیست که بر تاروپود دنیا ریشه دوانده اند چه باید کرد؟ مگر قبل از اینکه کشور اسرائیل تأسیس بشود این خونخواران صهیونیست وجود نداشتند ؟ اگر آمریکا انگلیس و فرانسه خبیث را هم با بمب اتم بزنیم و نابود کنیم باز این تفکر صهیونیسم نابود نخواهد شد و در نقطه‌ای دیگر از جهان به رشدش ادامه خواهد داد جز با نابودی سر تمام صهیونیست ها ابلیس علیه لعنت و به امید نابودی این رژیم سفاک.ادم کش دست راست شیطان.کودک کش رژیم غاصب صهیونیستی وتفکرش پس حقشان است عذاب جهنم الا ابد چون جهان تا ابد ادامه داشته باشد تفکر صهیونیسم نیز ادامه خواهد داشت
    • DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      تفکر اسقاطیل همون باد داخل بادکنکه! یک سوزن خلاص! اسقاطیل خود شیطان و دجاله! تکلیف همه با دجال روشنه!
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 0
    سپاه هرگز خلف وعده نمی کنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس