کد خبر 1590636
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
حوادث

مرد معتاد که همسر سرایدارش را با ضربات چاقو به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که مدعی است چون همسرش قصد طلاق داشته او را با چاقو زده است.

به گزارش مشرق، ۲۲ شهریور سال ۱۴۰۲ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مدعی شد که من صاحب یک سوپرمارکت هستم دقایقی پیش صدای جیغ و فریادهای یک زن را از داخل مدرسه کنار مغازه‌ام شنیدم و چند لحظه بعد هم مردی که لباس هایش خونی بود هراسان از مدرسه خارج و متواری شد.

در ادامه مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به محل اعلام شده که مدرسه‌ای غیرانتفاعی بود رفتند و پس از ورود به داخل مدرسه و بررسی‌های اولیه با جسد غرق در خون زنی جوان مواجه شدند که از ناحیه پهلو و گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد که مقتول زنی ۴۲ ساله به نام نسرین است که از چند ماه قبل به عنوان سرایدار در مدرسه غیرانتفاعی مشغول به کار شده و به همراه همسر و دو فرزندش در اتاق سرایداری مدرسه ساکن شده‌اند.

پسر مقتول که از دیدن صحنه قتل مادرش شوکه شده بود به مرکز درمانی منتقل شد و دختر ۱۷ ساله قربانی نیز در تحقیقات اولیه گفت: ما مستأجر بودیم وقتی قرارداد خانه‌مان تمام شد، باید آنجا را تخلیه می‌کردیم. مادرم در مدرسه کار پیدا کرد و از تابستان امسال به عنوان سرایدار مشغول کار شد. ساعتی قبل پدرم برای خوردن ناهار به خانه آمد اما به یکباره بحثی بین شان در گرفت و پدرم به سمت مادرم حمله کرد و در پاگرد پله‌ها مادرم را با چاقو زد و بعد هم بسرعت کفش‌هایش را پوشید و از مدرسه خارج شد و فرار کرد.

با ردیابی تیم تحقیق مشخص شد که متهم به قتل ۴۵ ساله به نام محمود به یک انبار رنگ در غرب تهران رفته که وی را بلافاصله بازداشت کردند.

متهم پس از دستگیری به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من نقاش ساختمان هستم و از ۱۵ سال پیش به شیشه و هروئین اعتیاد پیدا کردم. ۲۰ سال قبل با نسرین ازدواج کردم و صاحب ۲ فرزند شدم. همسرم در طول این سال‌ها خیلی تلاش کرد که من مواد مخدر را ترک کنم و چندین بار من را به کمپ ترک اعتیاد برد اما هربار پس از خروج از کمپ دوباره به‌سمت مواد می‌رفتم. راستش اصلاً دوست نداشتم همسرم به عنوان سرایدار کار کند. او باید صبح‌های زود بیدار می‌شد و مدرسه را جارو می‌زد و خریدهای مدرسه را انجام می‌داد و من از این قضیه ناراحت بودم.

وی درباره انگیزه‌اش از قتل قربانی نیز گفت: من نسرین را خیلی دوست داشتم.روز حادثه وقتی برای خوردن ناهار به خانه رفتم او به من گفت دیگر نمی‌خواهد با من زندگی کند. وقتی دیدم تصمیمش جدی است عصبی شدم و او را زدم.

به این ترتیب برای وی به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر شد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای مرد معتاد درخواست حکم قصاص کرده‌اند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    زن ها حکومت ها برانداخته اند با یک حماقت اولی. اول و آخر زندگی دنیا ی خودت رو باختی اخرتت خدا عالم. برخی از این خبرهای حوادث واقعا به انسان تجربه میاموزد از این نعمت خدا را سپاسگذارم ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هديتنا وهب لنا من لدنك رحمتا انك انت وهاب و ثبت اقدامنا وتوفنا مع الابرار ومسلمين و مومنين آمین یا مجیب
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      تو برو دورکعت نماز وحشت هم بجا بیار
  • کرامت IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    برخی معتادان که به کمپ می روند و پاک می شوند البته پاک نمیشوند اعتیاد در معتاد میشوند در کمپ ها کامل پاک نمیشوند قرضی و یا شربتی به آنها میدهند طرف دوباره به مواد رو می آورد. فاجعه که رخ داده است پدر درزندان و مادر فوت شده است پس تکلیف این فرزندان چه میشود. مسئولان ما دنبال منافع خویش هستند جامعه سرگردان ظغیان می کند دراین خصوص کار نکردند. اول مسئولان را اعدام کنند بعد قاتل را دلیلش......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس