کد خبر 1590584
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار استراتژیک در مطلبی با عنوان روزهای سخت رژیم صهیونیستی در راه است، به اظهارات «عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب پرداخت و می گوید:

در پس از وتوی دوگانه روسیه و چین با طرح آمریکا که جریان حماس را محکوم می کرد ۱۰ کشور عضو غیر دائم سازمان ملل و شورای امنیت، طرحی را ارائه کردند. این طرح از سوی همه کشورها به غیر از آمریکا مورد موافقت قرار گرفت.

به اعتقاد وی اقدام واشنگتن نشان می دهد که آمریکا هم با این طرح موافقت کرده است. این یک پیام قوی از سوی آمریکا به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

نتانیاهو به آتش بس پایبند نخواهد بود و او برای حمله به رفح آماده می شود. نخست وزیر اسرائیل مانند یک گرگ زخمی است که خودش را به هر دری می زند، چون که روزگار رژیم اشغالگر در حال به پایان رسیدن است.

در حالی که مردم فلسطین به خاک و خون کشیده می شوند و به زنان فلسطینی تجاوز می شود کشورهای عربی سکوت مرگباری را اختیار کرده اند و هیچ کمکی به مردم فلسطین نمی کنند.

جریان حماس هرگز از شرط هایی که مطرح کرده است چشم پوشی نخواهد کرد. روزهای آینده هم شگفت آور خواهد بود و اسرائیل در روزهای آینده زیان های بیشتری را متحمل خواهد شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    5 26
    شعارهای بیشتر در راه است
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      7 2
      شب دراز است و قلندر بیدار
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      4 2
      درسته شعارهایی که باعث قطعی جی پی اس و تعطیلی سفارتها و حمله به فروشگاهها و خلاصه شعارهایی که زیادی شعارن.
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 3
      ۲۲:۵۱ و صد البته فلاکت بیشتر که حتی توان شنا را هم از اسقاطیل میگیرد پس منتظر باش در هراس و بی خوابی تا شاید بفهمی یک من شعار چقدر فلاکت برا تو و امثالت داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس