‌

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح: «ما از بسیاری از دولت ها نا امید هستیم چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می کنند.»

به گزارش مشرق، سردار شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی که در روز پنجشنبه در مسجد جامع شهرستان لنگرود در استان گیلان برگزار گردید با درود به روان پاک شهدای دفاع مقدس، انقلاب، دفاع از حرم، امنیت، هشت هزار شهید استان گیلان، دو هزار و ششصد و بیست آزاده، بیست و دو هزار جانباز و به ویژه شهید والامقام سردار شهید حسین املاکی جانشین قهرمان لشکر ۱۶ قدس گیلان اظهار داشت: شهید املاکی که تولدش با روز عاشورای حسینی گره خورد، حسینی و عاشورایی رشد کرد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور جنگید و عاشورایی به شهادت رسید. شهیدی که ولی امر مسلمین جهان او را قهرمان نامید. شهیدی که هرچند جسم مادی او مفقود شد ولی با پیوستن روح مطهرش به ملکوت اعلی نامش برای همیشه ماندگار و جاوید ماند آری شهادت، خلعت زیبایی است که خداوند بر تن اولیاء خود می پوشاند مقام شهادت مقام بالایی است و دستیابی به آن، بدون عبودیت ناممکن است، شهادت پایان زندگی نیست، آغاز حیات است. شهید ابتدا ظرف وجود خود را به طهارت و پاکی آراسته می کند و با جهش به مقام عبودیت به ملکوت اعلی عروج می کند. امام علی(ع) که اقیانوس فضایل در قله کمال انسانیت و عبودیت است هنگام شهادت، دستیابی به قله رستگاری را در شهادت می بیند.

وی در ادامه افزود: به برکت خون شهدا: در دفاع مقدس پیروز شدیم(جنگی به مقیاس جنگ جهانی)، در عرصه های گوناگون پیشرفت کردیم، قدرتمند شدیم، نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا را ذلیل کردیم، ملت های جهان عظمت و عزت مردم ایران را برای خود الگو کردند و در مقابل جهان خواران مقاومت کردند، آمریکا، انگلیس و اسرائیل ضعیف شدند و دوران افول و سیر شکست خود را طی می کنند. امروز دست برتر را داریم، مسیرمان اینست و می گوییم تا شرک و کفر و ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم و به فضل الهی قاطعانه به پیروزی نهایی خواهیم رسید

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح نمود: امروز تمام جبهه کفر، الحاد، ظلم، ستمگری و تجاوز در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده است مردم جهان، امروز ماهیت تمدن غربی را در جنگ علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین می بینند تمدنی با ماهیت کودک کشی، جنایت، خون ریزی، قساوت قلب، بی رحمی و وحشی تر از هر نوع توحشی، ماهیت تمدن غرب در جنگ با معنویت و ظلم و جنایت علیه مظلوم است و در مقابل آن، ماهیت تمدن اسلامی صیانت از معنویت ، دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظلم است

ما از بسیاری از دولت ها نا امید هستیم چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می کنند ولی به ملت ها امیدواریم از آنها می خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند. رژیم صهیونیستی و ارباب او آمریکای جنایتکار را تحریم اقتصادی کنید. نگذارید منابع مسلمانان به نفع اسرائیل و علیه مردم مظلوم غزه بکارگیری و تبدیل به بمب و موشک شود و بر سر مردم مظلوم و بی پناه فرود آید و این لکه ننگ را از کشورتان پاک کنید تا تاریخ آینده جور دیگر شما را قضاوت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    2 7
    علی کریمی الدنگ نجس عجیبه که تابحال عکسی از بچه های شاخ افریقا بجای فرزندان ارباب اسقاطیلی منتشر نکرده و نگفته حماس 32 هزار زن و کودک اسقاطیلی رو کشته! این جماعت غربگدا و نوکر خوک صفتان غرب وحشی لیاقتی جز بی ناموس و وطنفروش ندارند و البته با افتخار اعلام میکنند ما بی ناموسیم و عاشق بهار کدخدا! خاک بر سرتون و گوارای وجود مخلوط شدن شما وبچه های شما با ژن خوک صفتان غرب وحشی.
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      0 0
      اینهمه فحاشی و توهین نشان از ذات پلیدت داره
  • H IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 3
    اکثر حاکمان کشورهای به ظاهر اسلامی همدست وهمپیاله صهیونیزم جهانی هستند،چگونه می‌توانند از فلسطین حمایت واقعی کنند،نمونه آن کشور بادکوبه که علنی حمایت میکند،و سعی می‌کند سفارت خانه های کشور های اسلامی در آن کشور را آلوده کند،مثل سفارت ایران در بادکوبه.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    باشه. امره دیگه ای ندارید سردار؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس