کد خبر 1588310
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است

منتخب مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورت مشارکت همه اقتصاد موفق می‌شود.

به گزارش مشرق،حبیب قاسمی منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در اصفهان با بیان اینکه شعار سال بر اساس نیاز و موانع سطح کشور انتخاب شده و چندین سال است شعار سال بر اساس اقتصاد است، اظهار داشت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورتی می‌تواند موفق باشد که مشارکت همه را داشته باشد.

قاسمی بیان کرد: مصرف‌کننده با رعایت مصرف و سرانه مصرف، تولیدکننده با توجه به تولید داخل و مسوولان مدیریت صادرات و واردات و توجه تولید داخل، مشارکت مردم بر بستر اقتصاد مقاومتی را امکان پذیر می‌کند.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حکمرانی ۳ ضلع دارد که یکی از آن‌ها مشارکت مردمی‌ است و مسوولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و با دید حکمرانی به اقتصاد نگاه کنند.

قاسمی تشریح کرد: در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها مجلس در تلاش است اصلاح قوانین موازی یا وضع قوانین جدید را در راستای محقق ساختن شعار سال در دستور کار قرار دهد.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی کارخانه‌های کشور نیمه تعطیل و تعطیل هستند که باید اقدامات لازم برای بازگشت این کارخانه‌ها به چرخه فعالیت صورت گیرد، همچنین باید تکنولوژی محور شوند تا شاهد مازوت‌سوزی و ناترازی انرژی نباشیم و در راستای تحقق شعار سال گامی برداشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IQ ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    باید یک سناد مرکزی درباره انرزی تشکیل دهید ....
  • IQ ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    باید یک سناد مرکزی درباره انرزی تشکیل دهید ....
  • ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 0
    خدا بخیر کنه باز چه کیسه ای برا جیب مردم‌ دوختن؟
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    تو چقدر قشنگ می خندی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس