کد خبر 1588218
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قتل جوانی حدودا ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی در شهر کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر از مظنون این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «محمدرضا یاری» روز چهارشنبه در تشریح این حادثه گفت: صبح امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین) و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری همراه با تیراندازی در حوالی میدان آناهیتا کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در این درگیری جوانی حدودا ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

سرهنگ یاری افزود: با قتل این فرد ماموران به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل و عامل اصلی تیراندازی آغاز و موفق شدند ۲ نفر از مظنونان این حادثه را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به مظونان حادثه، از تلاش برای دستگیری دیگر مظنون متواری خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و بازجویی از متهمان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    4 0
    با خرید و فروش و دارندگان سلاح گرم به شدت برخورد کنید...گویا مسئولین امنیتی و نظامی و انتظامی و قوه قضاییه در خواب تشریف دارند.قدیمتر قمه و قداره و شمشیر و تیر بود اماجدیدا اکثر اراذل اوباش سلاح گرم دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس