به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی با عنوان افسار پاره کردن رژیم صهیونیستی حتی در برابر شریک دیرینه و استراتژیک خود که به اظهارات یکی از کارشناسان بی بی سی می پردازد منتشر کرد که می گوید:

آمریکا در جریان اخیری که در خاورمیانه اتفاق افتاد، عملا شکست خورده است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 0
    فرمایشات جناب کارشناس شبکه تبلیغاتی پادشاه انگلیس، آن مطالبی است که آمریکا و به تبع او، نوچه محبوبش در اروپا، می خواهند، ما مستمعین، چنین برداشتی از اوضاع داشته باشیم. اما واقعیت امور با این تصویر کمی تفاوت دارد. در واقع صحنه گردان همه نسل کشی در فلسطین اشغالی، از جمله، نسل کشتی بی سابقه فعلی در غزه، با طراحی، تامین مالی و تبلیغاتی، و پشتیبانی ابزارها و نیروی انسانی مورد نیازآن توسط آمریکا ونوچه های اروپایی و خاور میانه ای آن ، در حال اجرا است. حتی مقدار هشتصد هکتار ، محل و زمان و چگونگی اعلام آن، همگی آمریکایی است. تصور اینکه، آمریکا و رژیم صهیونیستی دو شیء متفاوت هستند، همان تصوری است که آمریکا اصرار بر آن دارد. اسرائیل بخشی از آمریکا است. اسرائیل عامل اصلی تسلط آمریکا بر خاورمیانه است. آمریکا برای حفظ و گسترش تسلط خود بر این منطقه از هیچ جنایتی، با هر ابعادی که باشد، هیچ ابایی ندارد.
  • محمود IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ظاهرا توله سگ نگهبان منافع آمریکا در منطقه افسار خود را پاره کرده و باعث ناراحتی نگهبان خود گشته.انشااله یک تیر از غیب بر پیشانی این سگ هار خواهد نشست و منطقه به آرامش خواهد رسید
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    مثل اینکه حواس این کارشناس کاملا پرته .درست و دقیق نگاه کنیم همین الان وسط جنگ جهانی سوم هستیم.محور شرارت به پشتوانه امریکا و غربی های همپیمان با تمام توان مالی و نظامی علیه محور مقاومت و روسیه وارد جنگ جهانی نیابتی سوم شده اند رژیم صهیونیستی و اکراینی که با تحریک روسها رو وارد این نبرد کرده اند .خط مقدم این نبرد هستند.فعلا که با اعمال و نمایش قدرت پنهان مانده مقاومت در تمام جبهه ها اثار شکست در محور شرارت به وضوح دیده میشه و اونها رو اچمز کرده.به زودی وبادریافت کردن ضربات سهمگین و نهایی از سمت مقاومت شاهد بالا برده شدن پرچم سفید از سمت اشرار خواهیم بود.
  • mahdi IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 0
    دلت خوشه ها
  • IQ ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    بی بی سی را ول کن دیگه مهم نیست انصاف نیوز و یوتیوب که گفتم را بچسب اونهایی که گفتم مسیله هست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس