کد خبر 1584236
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
توضیح کونسیسائو درباره درگیری‌اش با آرتتا

سرمربی پورتو مدعی شد که میکل آرتتا در جریان بازی با آرسنال به خانواده او توهین کرده است و همین دلیل درگیری او با این سرمربی اسپانیایی بود.

به گزارش مشرق، جدال آرسنال و پورتو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نهایت با پیروزی توپچی ها در ضربات پنالتی به پایان رسید و این تیم راهی یک چهارم نهایی شد.

بعد از بازی کونسیسائو به طرف آرتتا رفت و درگیری لفظی شدید با این مربی جوان داشت.

به نوشته روزنامه رکورد، کونسیسائو درباره دلیل درگیری لفظی با آرتتا گفت: در جریان بازی آرتتا با زبان اسپانیایی به خانواده من توهین کرد. من بعد از بازی به او گفتم کسی که به او اهانت کرد در میان ما نیست. او باید نگران تیمش باشد نه اینکه به ما توهین کند.

البته آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، حاضر نشد تا درباره دلیل درگیری لفظی با کونسیسائو در نشست خبری بعد از بازی توضیح دهد. او گفت: از شما خبرنگاران به خاطر حضور در این نشست تشکر می کنم.

سرمربی پورتو درباره شکست تیمش در این بازی گفت: به نظرم ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. واقعا از این شکست ناراحتم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و عدالت اجرا نشد. ما شایسته صعود به دور بعد بودیم اما متاسفانه در ضربات پنالتی نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و در شکست خوردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس