کد خبر 1584139
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

مقایسه مواضع یکسال پیش و امروز شبکه itv جمهوری باکو

این شبکه بازتاب دهنده مکنونات درونی و دیدگاه های مسئولان باکویی است که گمان می کردند می توانند از لحاظ نظامی از پس ایران برآیند اما تحولات اخیر منطقه به خصوص نبردهای دریای سُرخ نشان داد قدرت جمهوری اسلامی و متحدانش تا چه اندازه بوده که حتی آمریکا و غرب نیز در برابر آنها کاری از پیش نمی برند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • حمیدرضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    77 13
    متاسفانه یه مشت احمق قومگرای وحشی که آویزون ترکیه واسراییل شده اند ویادشان رفه اگر بسیجیان لشگرعاشورا نبودند داشناکهای ارمنی تا خودباکو پیشروی میکردند الان برای ایران شاخ شدند!
    • خسرو IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      18 63
      اقوام وحشی آنهایی هستند که از داشناکها و ایادی آنها در قتل و عام مردم مسلمان قره باغ حمایت کردند و میکنند، اقوام وحشی و حقیر و عقده ای شما شوونیستهای ضد شیعه هستید. اقوام وحشی شما ها هستید که دزد فرهنگ و رسوم خاورمیانه میباشید. تاسف بر شما و افکار پوسیده تان که فقط سرشار از عقده نسبت به برادران دینی تورک مسلمان دارید.
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      ضد شیعه ترین حکومت کنونی خاورمیانه، حکومت علیف است که پاکسازی شیعیان از جمهوری باکو را با کمک اردوغان سنی آغاز کرده و باعث عضو گیری داعش از مناطق سابقا شیعه نشین جمهوری باکو شده است. طرح تغییر بافت شیعیان آذربایجان توسط حکومت علیف انجام شد تا رگ اصلی ارتباط دهنده ی شیعیان آذری به ایران قطع شود و آذری ها به عنوان یک قومیت ضد شیعه در آیند. افتتاح مسجد ابوبکر در قلب باکو که بعدا به نام مسجد جمعه تغییر کرد، استفاده از سنی های افراطی سوریه در جنگ علیه ارمنستان و اسکان آنان در مناطق مرزی ایران، تغییر کامل مذهب شهرهای شرقی و شمالی جمهوری باکو به سنی حنفی با گرایش سلفی گرایی، همکاری محمد شکور پاشازاده در تغییر باورهای شیعی باکو با کمک لابی پان ترک در تهران و فریب خوردن برخی مقامات ایران، همکاری با اسراییل در جنگ قره باغ، و تحریکات پان تورکیزم افراطی در قالب ضد شیعه و اکنون مرثیه سرایی برای تغییر بافت برخی شهرهای ایران که به دست همین نیروهای ضد شیعی داخلی و در هماهنگی امل با علیف، بارزانی و اردوغان انجام شد، از اقدامات به هم پیوسته ی پان تورکیزم ضد شیعه ی ضد ایرانی در داخل و خارج ایران است که در نهایت به فتنه ی موعود آذربایجان خواهد انجامید که در آن اخوان الترک به جنگ تشیع خواهند رفت ولی توسط در نهایت برخی متحدین فعلی ضد شیعه ی دیگر خود سرکوب خواهند شد، ان شاالله تعالی.
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      پاسخ به خسرو اولا ما اذری سربلند ایران زمین هستیم و نه تورک عثمانی. از حرفات معلوم هست کی شوونیست و قومیت پرست هست. دوما این الهام علیف هست که اصالت اذری ما را قربانی مغول گرایی اردوغان کرده و ارزشی برای اصالت آذری های غیور با فرهنگ و تمدن چن صد ساله نیست. سوما اگر برادران مسلمان و مسلمانی برای تو شعار نیست و اهمیت داره، پس نظرت را در مورد وادادگی علیف در برابر اسرائیل و اوردنش پشت مرزهای ما و حمایتش از کشتار مردم مسلمان فلسطین را هم می نوشتی.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      سگ ارکنی به تو و برادرانت شرف داره.راستی چرا عررردوغان زمان کودتا توی کمد قایم شده بود.الهام جون و عررردوغان حتی نفس کشیدن شون رو مدیون ما هستن.
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      48 3
      درک اینکه چرا اسرائیل از باکو حمایت میکنه سخت نیست، مسلمان و ارمنی بمیرد هر دو مایه خوشحالی یهودیان صهیونیستی است.
    • حجت IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      آخه بدبخت، هنوزم اینارو مسلمون می دونی در حالیکه خودشون میگن متحد رژیمین که تا الان ۳۰ هزار مسلمان و شهید کرده. هرچند که شمر و ابن ملجم و معاویه هم مسلمون بودن
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      این ها هنوز نمیفهمند وگول تبلیغات را خورده اند باید با اینها با ادب برخورد بشه و کامل توًیح داده بشه که ترکیه فقط به فکر منافع خودشه سی سال درقبال آشغال قره باغ ساکت بود. حالا هم آب رود ارس را با سدسازی می‌خواهد بخشکاند که به زیان آذری ها است. برای ترکیه آذری ها مهم نیستند
    • ایرانی GB ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      مجری کثافت میگه : ای بدبخت ها ... ( خطاب به ایرانی ها ) ... آخه ابلهان بدبخت , چلغوز های باکو نشین که حتی عرضه ندارید از پس ارمنستان بدون گدایی کردن کمک از دیگران هم بر بیایید , از قدیم گفته اند : به خر اگر علف زیادی بدی , علف رو میخوره بعد طرفت جفتک ول میکنه ! علف زیادی که ایرانی ها به الهام اف و دار ودسته هاش تو باکو دادند باعث شد که الان طرف ایران جفتک ول بکنند , تویه بدبخت باکو نشین که اگر کمک های ایران در جنگ قره باغ نبود الان داشتی واسه ارامنه مستراح لیس میزدی تمام دار و ندارتون رو مدیون ایرانی و ایرانی ها هستید , مردم ایران اگر نباشند تویه بدبخت باکو نشین حتی نفس نمی تونی بکشی زندگی تون رو , هستی تون رو مدیون مردم ایران هستید و روزی صد هزار بار بایستی کفش های مردم ایران رو عبادت و پرستش بکنید که بهتون حق نفس کشیدن دادند , ای خاک بر سر هر چی باکو نشین کاسه لیس الهام اف قمار باز بدبخت
    • ایرانی GB ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      خطاب به خسرو : آخه خاک تو اون سر بدبخت پان ترکت که مثل سگ , الهام اف جان خودتو عبادت و پرستش میکنی , اون وقتی که اجداد مغول تو در بیابان های مغولستان مشغول جویدن علف و راهزنی از کاروانها بودند , نصف قاره زیر چکمه سربازان ایرانی بود , تو که اینجا اومدی و به عشق خدای مقدس زندگیت , الهام اف جانت ماله چهار لا پنج لا واسه اش میکشی بیخود حرف از برادری نزن , اگر اون الهام اف جانت خدای مقدس زندگیت آدم انسان بود که رو خاک ایران ادعای مالکیت نمیکرد , ای خاک بر سر هر چی پان ترک بدبخت الهام اف پرست
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      4 1
      بالاخره آذربایجان شمالی و نخجوان هم باید به مام میهن برگردانده و ملحق شوند! ممکن است این زمان طولانی باشد اما حتمی است !!!
    • علی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      5 5
      اون ادمین احمقی که اون نظر خسرو را تایید کرده رو زنده میخوام
    • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      در پاسخ به خسرو اول از همه ما چاکر برادران ترک و مسلمان هستیم ولی با تجزیه طلب و احمق های قوم گرا هیچ نسبتی نداریم ما اقوام ایران از فارس و ترک و کرد و لر و .........هزاران سال است برای این اب خاک در کنار یک دیگر جنگیده ایم و خون ما در این راه با یک دیگر درهم امیخته است ما اوایل جنگ می خواستیم به عنوان نیرو حافظ صلح وارد شویم اول ولی دلیل متمایل شدن ایران به سمت ارمنستان گنده گویی های رییس جمهور وقت اذربایجان در مورد بخش هایی از خاک ایران بود ولی باز هم اگر همین ایران نبود ارمنستان تا باکو پیش رفته بود اون نسل کشی قره باغ هم چرت پرته رسما تعداد زیادی از سربازان رژیم علیف همراه با جنایت کاران رژیم حرامزاده صهیونیست دارند علیه غزه میجنگند حماس هم یک ویدئو از به هلاکت رسیده های سربازان رژیم علیف که در حمله به غزه دست داشتن منتشر کرد (اونوقت ادعا میکنید مسمانید ...) جالب اینکه رژیم الهام به زوار امام زاده ها در اذربایجان هم حمله میکند .......(اونوقت ادعا شیعه هم دارید ) راجب اون چرت پرت هایی که در مورد دزدی گفتی هم بگم که ما هیچ چیزی را ندزدیدیم مولانا و ..... هم از ان ایران است ایرانی که دارای تمدن 8500 ساله (شهر سوخته) است و تنها حدود 3500 سال ان کامل شناخته شده است
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      خجالت بکش خسرو بی وجدان و کوردل! اگر رشادت های سپاه پاسداران لشکر عاشورای آذربایجان قهرمان نبود، الان نه تو بودی که این طور نمک به حرامی بکنی و نه الهامک همجنس باز ضد دین کمونیست و پدرش حیدر علیف در بادکوبه در مقابل ارمنی ها می توانستند لحظه ای ایستادگی کنند و پا بر جا بمانند و کل آران و شروان مسلمان به دست ارمنستان تصرف و اشغال می شد!
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      9 0
      بالاخره آذربایجان شمالی و نخجوان هم باید به مام میهن برگردانده و ملحق شوند! ممکن است این زمان طولانی باشد اما حتمی است !!!
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      در یک سایت نوشته بود که این خسرو پان گرگه، ایرانی نیست و اهل ترکیه جعلی است و مهمت نام دارد. اگر اینطور باشد از آن مأموران سازمان جاسوسی ترکیه است که مأموریت اش از هم پاشیدن و تجزیه ایران زمین است.
  • ناشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    50 7
    اصولا اتراک انور مرز چه عثمانی و چه قفقازی همیشه در توهم قدرت به سر میبرند
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    37 4
    جمهوری باکو کجاست؟ باکو از اذربایجان جدا شده؟
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      18 3
      آزربايجان شمالی
    • US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      شروان کجاست؟ آیا به دستور انگلستان شروان غیب شده است و فقط شهری در شروان بنام باکو باقی مانده است؟ نام شمال ارس، شروان است.
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      آذر بایجان و نه ازربایجان
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    37 6
    عقدهای هستن این پان ترکها،آرزوی عثمانی رودارن
    • US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      عرمنی ها هم باد منم منمشان خوابیده، افتادن به بدنام کردن ! متاسفم به عرامن
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    12 51
    ایران همیشه و در بهترین حالت یک عامل غرب بوده و زمینه ساز حمایت غرب از اسراییل و بازار گرم کن سلاح فروشی غرب در خاورمیانه بوده...الانم غرب با کمک ایران داره فلسطین رو تسویه میکنه و پاش به یمن باز شده
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      24 5
      سَن پان تورچچچچ چچچچچ چچچچچ سَن؟؟!
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      30 4
      در به در تحلیل نکنی سنگین تری
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      ای مرده شور ببره این تحلیل رو. تو کدوم مکتب و دانشگاه درس خوندی؟
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      19 1
      ظاهراً توهم زده ای!!! این ترکیه جعلی و منافق بوقلمون (Turkey) صفت نژادپرست است که عضو ناتو است و با سیاست ماکیاولی خود شریک دزد و رفیق قافله است
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      تصفیه درسته فکر کنم
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      1 0
      حقا که پشه بهتر تحلیل وز وز میکرد.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      1 0
      فکرکنم شکرزیادی خوردی مغزت رد داده....
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    25 3
    احمق هایی که بر روی اسب بازنده شرط بندی کردند
  • US ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    20 3
    پان ها توجه کنند
    • US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      ایران، عرمنستان نیست
  • US ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    ایرانیان این محافظان باستانی زمین یکبار دیگر برخواسته اند، امپراطوری ایران دوباره زنده شده است و اینبار مردان امپراطوری برای شاه جهان، مهدی فاطمه س می جنگند.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    همه ایرانیان، مردمان شمال ارس را از خون و تبار خودشان می دانند و آنها را دوست دارند. برای همین، در جنگ اول قره باغ در ۳۰ سال پیش، جان نثاران شهید تبریزی و اردبیلی سپاه پاسداران به دستور سیدعلی از سقوط حتمی بادکوبه به دست ارمنستان و فرار حیدر علیف پدر این الهام جلوگیری کردند و ایران بزرگوار با مهربانی تمام و بدون هیچ چشمداشتی، تمام جاده های شمال ایران را برای ارتباط زمینی میان بادکوبه و نخجوان در اختیار حیدر علیف گذاشت. ولی از هنگامی که رژیم خودفروخته آن به جای قدرشناسی، نمک به حرامی کرد و طماعانه راه خیانت، نژادپرستی و تجزیه ایران را در پیش گرفت و همدست و شریک و‌ متحد راهبردی اسرائیل برای جاسوسی، ترور و آدمکشی در ایران شد و نام مقدس آذربایجان را به نام جعلی ازربایجان تغییر داد، دیگر مردم نه دوست دارند و نه منطقی است که با دشمن خود، مانند ۳۰ پیش در زمان ایاز مطلبوف نخستین رئیس جمهور آذربایجان که یک فرد بی طرف بود، رفتار کنند! پس بدانید که اصطلاحا: «کرم درخت از خودش است»!
  • مسلم IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    سپاه باید باتمام قدرت جلوی آذربایجان وترگیه به ایستد واگر قرار باشه منافع ما به خطر بیافتد باتمام قدرت بای چکمه ها را بپوشیم .
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    4 1
    هر جریانی مطابق منافعش رفتار میکنه و عوام گول میخورند
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    28 4
    همچین میگه کشورمون انگار نه انگار که تا هفتاد سال پیش جزو ایران بودن خخ
  • رضا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    20 2
    غلط زبادی کردیم itv به روایت تصویر
  • DE ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    17 4
    یاابوالفضل، همه رو ول کن قیافه مجری رو بگیر، این دیگه کیه، دراکولا بود این.
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      2 0
      🤓😅😇
  • ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 0
    داداش سانسور کردند ..میشه کل صبحت های مجری به طور کامل پخش کنید .تا مردم متوجه‌. کل حرف های این مجری شوند ..این فیلم ها قدیمی شده....
  • کوروش جعلی.. ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    پان‌فارس ها استاد توهمات و شعار تحريف و جعل تاریخ هستند پان‌فارس ها استاد سانسور هستند..داداش کل حرف های خانم مجری پخش کنید .....
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    این شبکه و جفنگیاتش رو بیخیال زیاد اهمیت و وزنی ندارن در کل. این وسط یکی بچه عثمانی رو بگیره.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    جمهوری طهران یاد بگیر اونجا آذربایجان است
  • کیا مرتضوی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    4 1
    حکومت و خصوصا الهام علی اف ، مردم شیعه ودوستدار اهل بیت علیهم السلام و عزیز جمهوری اذربایجان را با زور وترفند های مختلف به سمت لائیک و بد بختی اخروی می برد ،منتظر عذاب الهی وبدبختی در دنیا واخرت وی هستیم .چگونه؟ ان دیگر اراده وسنت الهی است ،که چگونگی ان را ما نمی دانیم
  • موسوی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    8 1
    آذربایجان متعلق به ایران هست سرزمینی که از ایران در زمانی نه چندان دور و معاصر از ایران دزدیده شده
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 4
    زیاد روی این عقب نشینی تاکتیکی حساب نکنید .اونا دارن قویتر میشن و ما داریم ضعیف تر میشیم .
  • Puyamotlaq IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    9 0
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب .
    • ایرانی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      آذربایجان یعنی باکو تا دربند روسیه وگرجستان جزو ایران بودند که با بی درایتی قاجار از مادروطن دور افتاندن. قفقاز جزو قلمرو فرهنگ ایران است. مردم عزیز ساکن در باکو و سایر مناطق از آذری و تالشی و.. برادران وجان دل ماهستند. متاسفانه رژیم غاصب و لعنتی اسرائیل بصورت برنامه ریزی شده و دقیق داره کاری می کنه که دو برادر به جون هم بیفتن و او هم سودشو ببره. ما به براردان مان در آنسوی ارس عشق می ورزیم و از هزاران سال تا حالا تفاوت قومیت ها در ایران باعث اختلاف بین قومیت ها از آذری.عرب.لر . ترکمن.فارس و.. نشده و الآن هم نحواهد شد.
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    من به عنوان یک ترک چشم بادامی زردپوست به پان ترک های آذری و آناتولی میگویم دست از جعل هویت ما بردارید شما فقط ترک زبانید.
  • FR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    کلا مغولها فاقد عقل و منطق هستند. از قدیم میگویند: مغول اگر دکتر شود باز هم کلاس اول است.
  • محمد IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 1
    معلومه مثل سگ ترسیدن
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    جمهوری طهران
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    خدا لعنت کنه انگلیس رو که شماها آورد تو ایران مستقر کرد
  • پیروز IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    نوشته ترکیه و اسرائیل ،،،،، خب احمق های نفهم !!!!! همون اردوغان نفهم رو که حاج قاسم اگه به دادش نرسیده بود تو کودتای ارگنه کن ، حالا کجا تشریف داشت ؟؟؟ اسرائیل فعلی تو چه روزگاریه؟؟ فقط دوتا از جبهه ها اونم بصورت کنترل شده علیه اسرائیل باز شده و هنوز سوریه، عراق ، یمن و بقیه جبهات وارد درگیری مستقیم نشده اند ، اونوقت طرف تو کشور خودمون زیر ویدئوی یوتیوبی دوتا افسر صگیونیست مهاجرایرانی که به فارسی دارند ایران رو مسخره میکنند و تهدید میکنند برای حرف این دو صگیونیست غش و ضعف میرند و به به و چه چه مینویسن که شما اسرائلیا چقدر خوبید و نایس و ما با شمائیم و یه مشت اراجیف دیگه نوشتند که مغز آدم سوت میکشه از این همه وطن فروشی این بدبختا ، و واقعا باید نوشت ما از اپوزیسیون جماعت هم شانس نیاوردیم !!!!! زیباکلام احمق خاک برسر داره از این مملکت و بیت المالش حقوق به جیب میزنه بعد علنا داره جفتک میندازه به نظام و برای اسرائیلی جماعت سوت و کف و هورا سرمیده، البته ایشون از همون اول انقلاب از 58 تو قضیه کردستان با نهضت آزادی و دولت موقت اینجور نرمش ها رو داشتند منتها چه جور سرکار آوردند این احمق رو نمیدونم
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    4 3
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو یه شبکه تلویزیونی رو شکست دادید چه قدر قدرتمندید شما
    • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 1
      این فقط یک شبکه نیست، اگر اندک عقلی داشته باشی! زبان دراز الهام مغرور و متوهم شده بود که بچگانه وقتی چند تا جت جنگنده را بهش دادند، خودش را گم کرد و این کمونیست صهیونیست ضددین رکیک ترین واژه ها و توهین ها را نثار رهبران ایران زمین می کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس