کد خبر 1583351
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
هزینه تخلفات رانندگی بازدارنده نیست

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند، گفت: هزینه تخلفات بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه کرده است.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: نوروز امسال یک ویژگی خاصی دارد که ماه مبارک رمضان بهار قرآن و طبیعت است شعار ما در انتظامی کل کشور آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت است.

وی افزود: امسال خدمتگزاران با زبان روزه به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز خواهند بود.

سردار رادان گفت: ۸۷ هزار نیرو از همه ارگان‌ها در شهرها و استان‌های کشور برای خدمت رسانی حضور دارند و مرزبانی هم تأمین امنیت مرزها را بر عهده دارد و در حوزه پیشگیری و مقابله همه آماده هستند.

وی بیان داشت: در برابر همه این حقوق‌ها که توفیقی است برای خدمتگزاری به مردم که البته کم‌ترین تکلیف است مردم و رانندگان هم باید تکلیفی به عهده بگیرند و آن حفظ و انجام صد درصد مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند که سوانح و حوادث را رقم‌می‌زنند حوادثی که باعث کشته شدن می‌شود و آن ۱۰ درصد تلاش می‌کنند اراده خودشان را بر آن ۹۰ درصد که قوانین را رعایت می‌کنند تحمیل کنند.

وی افزود: همه وظیفه داریم به واسطه خدمت و صیانت قوانین را برای کمتر از ۱۰ درصد متخلف سخت و صورت جدی اعمال کنیم.

سردار رادان به اشاره به بازدارنده نبودن هزینه تخلف‌ها گفت: هزینه تخلفاتی که کمتر از ۱۰ درصد متخلفین انجام می‌دهند متأسفانه بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه و جری کرده است.

وی در خصوص فعالیت رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: رستوران دارها در نوروز که همراه با ماه مبارک‌رمضان است با شرایط خاص پذیرایی از مسافرین را خواهند داشت.

فرماندهی کل انتظامی کشور در پایان گفت: سالی خوب و رمضانی مبارک و سراسر پر خیر و برکت و موفقیت را برای همه آرزو دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    4 4
    عوضش جاده هامون شخم زاره
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 1
      اونایی که تخلف میکنن و زیک زاک و سبقت از سمت راست و غیره میرن رو کاری ندارین ولی کافیه تو جاده سرعت یه بدبخت از 100 تا بشه 110 تا تا نابودش نکنین ولش نمیکنین فقط همینو بلدین
  • رضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 2
    آقای رادان واقعیت این است که اصل موضوع نادرست است و همه ساله میزان جریمه ها افزایش می یابد ولی به قول جنابعالی بازدارنده نیست!! باید راهکار دیگری جستجو کنیم باور بفرمایید با افزایش جریمه ها اگر چه بخشی از مشکلات مالی و اعتباری فراجا حل می شود ولی اصل لزوم احترام به قانون و کاهش تخلفات و تلفات جاده ای لاینحل باقی می ماند
  • US ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    آره قبول دارم حقوق های نجومی شما خیلی کمه
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    چه قوانین هست که بازدارنده باشد ؟ مثلا برای اختلاس مدیران ؟ گرانفروشی کارخانه جات ؟ مافیا ها و دلالی بازی در بازار مسکن-ارز- خودرو و ..................... دنبال پرتقال فروش نگرد !! گشتم نبود، نگرد که دیگر نیست !!!
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 2
    میگم هرکی تخلفی کرد ماشینش را بنفع دولت توقیف و مصادره کنید تا دیگه خیالتون راحت بشه!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 3
    بله برای شما پولدارها بازدارنده نیست. دنبال بهانه برای کسب درآمد برای دولت هستید فقط همین
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 3
    سردار جان بوی پول از حرفهات میاد نه فکر حفظ جان . نظری در مورد خودروها و جاده ها نداری غمخوار مردم .
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 2
    میگم هرکی تخلف کرد تبعیدش کنین به امریکا!!!خخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 3
    بهونه برای افزتیش جریمه ها
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    کیفیت و استانداردِ خودروها رو بالا ببرن، زیرساخت‌های تردد _معابر، خیابونا، جاده‌ها،پل‌ها، تونل‌ها و . . ._ رو هم درست و با کیفیت کنن، بعد به فکر افزایش جرایم باشن! نمیشه که فقط یِ بُعدِ موضوع رو نگاه کنید و بگید بقیه‌ی موضوعات در حیطه‌ی وظایف ما نیست! . . .
  • DE ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    متخلفینی که امنیت رانندگان رو بخطر می اندازند. جریمه هاشون رو سنگین و به روز بفرمائید. باز تاثیر نداشت امتیاز گواهینامه هاشون رو کم بفرمائید ، درصورت تخلف دوباره گواهینامه هاشون رو ازشون بگیرید و اجازه نشستن پشت خودرو نداشته باشند. در مرحله بعدی خودروهاشون بخوابونید. تا دیگه نتونن قاطربازی راه بندازن.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    هموزن دماغت جریمه شون کن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس