علت استعفای نظامیان ارشد اسراییل در میانه جنگ غزه

منابع رسانه‌ای صهیونیستی از اقدام ناامیدانه ارتش رژیم اشغالگر برای یافتن اسرای خود در نزد مقاومت با جستجو و در میان پیکر شهدای فلسطینی پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: ارتش اسرائیل حدود ۴۰۰ جسد پیدا شده در بیمارستان ناصر در شهر خان یونس را بررسی کرد.

برپایه این گزارش، پس از بررسی‌ها و انجام معاینات مشخص شد که اسرای صهیونیست در میان آنها نبودند.

شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزاد کردن آن‌ها، جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون، هیچ کدام از اسرای صهیونیست، از طریق عملیات نظامی آزاد نشده‌اند، اما در جریان تبادل اسرا با مقاومت فلسطین در ماه گذشته، ده ها اسیر صهیونیست آزاد شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 0
    بلایی که خودشون سر خودشون آوردن
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 0
    عاقبت ظلم بر مظلوم همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس