کد خبر 1582458
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
ادعای جالب گواردیولا در خصوص مدعیان لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، گفت: پتانسیل فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا را داریم. هرچند در این مسیر سخت باید با تیم‌های بزگی چون بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید رقابت کنیم.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی انگلیس در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با از پیش‌رو برداشتن کپنهاگن دانمارک، موفق به حضور در یک‌چهارم شد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها در این خصوص، اظهار داشت: کپنهاگن تیم سخت‌کوش و خوبی است. حمله به دروازه این تیم، کار سختی بود زیرا آنها ۵ دفاع داشتند. آنها در گروه سختی به همراه بایرن مونیخ، گالاتاسرای و منچستریونایتد حضور داشتند و به این مرحله صعود کردند. باید بگویم این تیم کار بزرگی کرده است.

وی با توجه به اینکه منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی است در خصوص شانس این تیم برای تکرار این عنوان، بیان کرد: می‌توانیم قهرمان شویم و این پتانسیل را داریم هرچند در این راه باید با تیم‌های مثل بایرن مونیخ و رئال مادرید رقابت کنیم. منتظر هستیم تا ببینیم با چه تیمی بازی خواهیم داشت، اما مهم این است که این هفتمین حضور متوالی ما در بین ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپاست و ما از این موضوع خیلی خوشحال هستیم.

سرمربی منچسترسیتی در خصوص گلزنی ارلینگ هالند، عنوان داشت: او به گل زدن و بازی کردن احتیاج دارد تا بتواند رفته رفته به شرایط ایده‌آل خود برسد. ما نیز به هالند نیاز داریم. او گلی باورنکردنی به ثمر رساند که این اتفاق برای ما خیلی خوب است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس