کد خبر 1582069
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
حوادث

حکم قصاص قاتل خانه وحشت در حالی تأیید شد که مدتی قبل نیز حکم اعدام او به خاطر تجاوز به سه زن جوان تأیید شده بود.

به گزارش مشرق، اسرار شوم این خانه وحشت در جنوب تهران، پانزدهم آذر ۱۴۰۰، در حالی برملا شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک مالخر به این خانه رفته بودند. اما وقتی مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی وارد خانه شدند ناگهان دو دختر جوان را در وضعیتی نامناسب و جسد یک زن را داخل کیسه‌های پلاستیکی در خانه متهم پیدا کردند. در ادامه دخترها مدعی شدند یکی از آنها از سه سال قبل‌ و دیگری از هشت ماه قبل‌ در آنجا زندانی بوده‌اند.

با دستگیری صاحبخانه به نام سعید ۳۳ ساله معلوم شد که وی فردی خلافکار است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را در حوالی ترمینال‌ها یا راه‌آهن فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشانده و ‌با همدستی خواهرش آنها را زندانی کرده و مورد سوء‌استفاده قرار می‌داده است. جسد کشف شده نیز متعلق به زنی بوده که قصد فرار از خانه سعید را داشته اما او را با همدستی خواهرش به قتل رسانده بود.

بدین ترتیب متهم و خواهرش با تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و سعید به اتهام تجاوز و آزار و اذیت سه دختر و زن، به اعدام محکوم شد.

از سویی با صدور کیفرخواست در رابطه با قتل زن جوان نیز، پرونده به دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شد و قضات با توجه به مستندات پرونده سعید را به قصاص و خواهرش را به ۱۰ سال حبس به اتهام معاونت در قتل محکوم کردند.

مسعود افرازه، وکیل شاکی‌های پرونده به خبرنگار «ایران» گفت: قضات شعبه ۴۸ دیوان‌عالی کشور، حکم قصاص سعید و ۱۰ سال حبس برای خواهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی را تأیید کردند و پرونده بزودی برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران فرستاده خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ماریه IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    60 0
    وای این حیوان هنوز زنده هست ؟ این پرونده که مربوط به خیلی وقت پیش هست این همه تعلل برای چی هست وقتی پرونده ای خیلی طول بکشد و بعد حکم اجرا شود اثر بازدارندگی خود را در جامعه از دست می دهد
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      16 0
      این آقا یک نمونه کامل از جوان بیدین پرورده زباله های ماهواره س. داستایوسکی می گفت هرکس از خدا دور بشه عاقبت اسیر شیطان میشه و راه سومی نیست. ته کثافت عشق و حال و بیدینی ایناس. بفرما.
  • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    45 5
    یعنی قرار نیست مشمول رافت اسلامی شود و آزادش کنند تا به اعمال خود ادامه دهد!؟
    • میثم IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      4 1
      گوله نمک
  • ح ر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    29 1
    فقط ۱۰ سال حبس برای اون خواهر شیطان صفت اگه فقط یه دلیل برای ناکارامدی دستگاه قضایی حکومت اسلامی بخواهید همین پرونده کافی است
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    15 0
    علت این کار چه چیزی هست ؟ علتش فقط و فقط به خاطر اینه که قوه قضاییه احکام در خور توجه و متناسب با جرم صادر نمیکنه یکی شلاق در ملا عام و دیگری حکم قطع دست و غیره ، بیشتر این مشکلات زیر سر قوه قضاییه هست
  • ساغر IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    25 0
    چرا این همه تاخیر در اعدام این جانور کثیف؟؟خواهرش هم باید حکم اعدام می گرفت
  • علیرضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    13 11
    چقدر رسیدگی به پرونده این جنایتکارها طولانی هست ..حالا اگه بجای این شخص یک معترض به حجاب اجباری یا معترض به گرونی بود در روز دوم قاضی صلواتی اعدامش کرده بود .ولی این جنایتکارها بعد از گذشت این همه سال هنوز زنده هستند وشاید بعد از چند سال هم ازاد بشن..
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      8 0
      حجاب اجباری؟؟؟؟؟ چی میزنی داداش حجاب قانون خدا و قانون مملکت هست اجباری در کار نیست ، قرار نیست چون خارج از کشور مثل حیوانات برهنه میشن اینجا هم اینطور باشه اصولا فرق بین انسان و حیوان همین پوشش بدن و حیا هست
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      3 0
      باید اعدام شوند هر دوشون
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    3 0
    خواهره هم باید اعدام بشه. خواهرش دست کمی از خودش نداره. مگر نه اینکه خدا زن لوط را هم به صرف تایید اعمال قوم لوط نابود کرد. خواهر این شیطان نه تنها تایید کرده بلکه کمک هم کرده
  • عباسعلی سعادت IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 1
    امان از دست این قوه قضاییه ناکارآمد و شخص محسنی اژه ای
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    خواهرم باید اعدام بشه
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    یکی از دلایل گسترش روز افزون جرم وجنایت بخاطر اطاله دادرسی است .این قضیه بی تاثیرشدن مجازات را برای سایر مجرمان درپی خواهد داشت.تنها عامل موثر وبازدارنده اعمال جنایتکارانه،اجرای قاطعانه وسریع قانون در کمترین زمان ممکن است.تا هم جامعه به آرامش برسد وهم سایر جنایتکاران از اقتدار قانون درس عبرت وپندبگیرند.درغیر اینصورت هیچ عامل دیگری مانع اعمال مجرمانه جنایتکاران نخواهد بود. جای تأسف دارد که پرونده این جنایتکار بی رحم، که می بایست بصورت ویژه ودرهمان سال وقوع جرم به سرانجام می رسید بعد از گذشتن چندین سال تازه به مرحله صدور حکم رسیده است. با ادامه این روندطولانی در رسیدگی به پرونده های قضایی دیگر هیچ امیدی به کنترل اوضاع جامعه وجود ندارد.
  • فرشید IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    این حیوان درنده رازودخفه کنیدخاهرش را300تازیانه چنده سال زندان،تاعبرت برای دیگران،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس