کد خبر 1581699
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی تحولات جهان اسلام مطلبی را درباره سفر دوره‌ای فرمانده سنتکام به کشورهای غرب آسیا منتشر کرد و نوشت:

بر اساس اطلاعاتی که توسط رسانه سنتکام منتشر شده است، ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده سنتکام در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ اسفند ماه به به کشورهای مصر، اردن، سوریه و فلسطین اشغالی سفر کرده است.

سفرهای کوریلا از ۸ اسفند با سفر به مصر آغاز شد. وی در سفر به مصر از منطقه العریش و گذرگاه رفح بازدید کرد. وی همچنین با مقامات ارتش مصر و مسئولان سفارت آمریکا در این کشور دیدار کرد و گفتگو کرد.

کوریلا در ۹ اسفند ماه به اردن سفر کرده و با رئیس ستاد مشترک ارتش اردن در خصوص نبرد فعلی فلسطین و رژیم صهیونیستی، حملات انصارالله یمن و امنیت منطقه رایزنی کرد.

در ۹ و ۱۰ اسفند ماه نیز با حضور در شرق سوریه، از تعدادی از پایگاه‌ها و محل استقرار نظامیان آمریکایی از جمله پایگاه التنف، رمیلان، کونکو و العمر بازدید کرده و از نزدیک در جریان عملیات افزایش اقدامات حفاظتی از نیروهای آمریکایی قرار گرفت.

وی از اردوگاه‌های الهول و روژ (محل حضور خانواده‌های عناصر داعش) بازدید و با مدیران اردوگاه‌های مذکور و ساکنان این مناطق در خصوص بازگشت عناصر داعش و خانواده‌های آنها گفتگو کرد. گفته می‌شود بیش از ۴۵ هزار نفر در اردوگاه‌های الهول و روژ و بیش از ۶ هزار زندانی داعش در سوریه حضور دارند. گفته می‌شود هدف وی از سفر به سوریه، به‌دست آوردن "درک درست و دست اول" از وضعیت میدانی منطقه بوده است.

فرمانده ستاد تروریستی سنتکام پس از سوریه، به فلسطین اشغالی سفر کرده و با فرماندهان ارشد رژیم اسرائیل از جمله یوآف گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش دیدار کرد.

شایان ذکر است این بیست و هفتمین سفر مایکل کوریلا به منطقه غرب آسیا به شمار می‌‎رود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    چرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این فرمانده تروریستی را با پهپاد هدف قرار نمی دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس