بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشغول تامین امنیت انتخابات هستند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هوشیاری نهادهای امنیتی در تامین امنیت انتخابات گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نفر، مشغول محافظت از امنیت انتخابات هستند.

به گزارش مشرق، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) پس از انداختن رای به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز، روز به یادماندنی و خلق حماسه بزرگی توسط ملت شریف و بصیر ایران است؛ امروز روز غلبه ما بر دشمنان خود و شیاطین است.

رییس ستاد امنیت انتخابات اضافه کرد: به فرمان رهبر انقلاب در ساعات اولیه اخذ رای، مردم در صفوف فشرده و به هم پیوسته حتی از ساعات قبل از آغاز در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: از بُعد امنیتی هم با هوشیاری، بیداری و تسلط همه دستگاه‌های اطلاعاتی، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) و مرزبانان از امنیت کامل برخوردار هستیم و این انتخابات با مشارکت و امنیت مثال‌زدنی برگزار ‌خواهد شد.

میراحمدی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشغول تامین امنیت انتخابات هستند. ‌تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوق‌ها رای به صورت همه جانبه انجام می‌شود؛ اما این تلاش‌ها مذبوحانه است و پیروز نخواهند شد.

وی افزود: مردم عزیز به این شایعه‌ها خصوصا در حوزه امنیتی توجه نکنند؛ اگر خبر و مساله‌ای باشد به عنوان راوی اول به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسانیم. درحالی که صداوسیما در حال پخش صفوف فشرده در سراسر کشور است، بنگاه‌های دروغ‌پراکنی از خالی‌بودن شعب اخذ رأی خبر می‌دهند.

رییس ستاد امنیت انتخابات ابراز امیدواری کرد: شاهد حماسه بزرگی خواهیم بود که به دست ملت ما رقم خواهد خورد و مردم تضمین‌کننده امنیت و منافع کشور خواهند بود؛ آینده کشور به دست مردم رقم می‌خورد.

میراحمدی تاکید کرد: امروز جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های ما نیز خواهد بود که آمادگی خود را نشان دادند. ان‌شاءالله در ساعات اولیه به همراه بزرگ‌ترهای خود حضور پیدا کرده و رای خود را ثبت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا کمکشان کنه. دست حق به همراهشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس