برگزاری مراسم اربعین درگذشت سردار خرّم با حضور فرمانده سپاه

مراسم اربعین درگذشت سردار عابدین خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان لشگری و استانی و همرزمان و مردم غیرتمند تبریز برگزار شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، روز سه شنبه، هشتم اسفندماه در این مراسم، اظهار کرد: مردان زیادی در تاریخ آذربایجان طلوع پیدا کرده‌ و شخصیت آن‌ها در امتداد زمان و مجاهدت‌های سخت، فراز و نشیب‌های طاقت‌فرمایی را تجربه کرده است.

وی افزود: سردار خرّم ادامه نسل مردان بزرگ و شخصیت‌هایی چون شهید یاغچیان، شهید تجلایی و شهیدان باکری بوده که زمانی در خطه آذربایجان می‌زیسته و انسان‌هایی باغیرت و اهل فتوت و جوانمردی بودند.

وی با بیان این‌که این انسان‌های بزرگوار تا آخرین لحظه عمر خود، لباس خدمت، مجاهدت و فداکاری را از تنشان بیرون نکردند، گفت: بنده دو سه دهه افتخار خدمتگذاری کنار برادر عزیز خرّم را داشتم. او نسبت به کار، حریص و نسبت به تعهد وفادار بود.

سلامی با اشاره به مجاهدت‌های سردار خرّم در دوران اسارت تا دوران قبول مسئولیت در استانداری، خاطرنشان کرد: سردار خرّم حتی در زمان بستری شدن و دوران بیماری نیز از خدمت به خلق خدا دریغ نکرد و طی ۴۵ سال زندگی، این برادر عزیز یا در سنگر جهاد و یا در هجرت یا در خدمت بود.

گفتنی است؛ مراسم اربعین درگذشت سردار عابدین رضوی خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی با حضور پرشور مردم‌ ولایتمدار استان، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار کنونی آذربایجان شرقی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در محل مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    واژه ی اربعین درست نیست....چهلم ....اربعین فقط سیدالشهدا
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    خدا رحمتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس