ضربه‌های مهلک جدید مبارزان مقاومت به اشغالگران در شرق غزه

مبارزان مقاومت فلسطین ضربه‌های مهلک جدیدی به اشغالگران در شرق غزه وارد کردند.

به گزارش مشرق، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که دو خودروی زرهی اشغالگران را در محله الزیتون در شرق غزه با بمب‌های بشکه‌ای ثاقب هدف قرار داده و منهدم کرده است.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران را در شرق شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

این در حالی است که پیش از این، سی ان ان به نقل از اسناد بین‌المللی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست روز ۵ فوریه گذشته کاروان کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل را در مرکز غزه هدف قرار داده‌اند.

پیش از این نیز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نظامیان صهیونیست با سه عملیات خطرناک در محله الزیتون واقع در شهر غزه رو به رو شدند.

بر اساس این گزارش، در این عملیات مبارزان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست تعدادی از این نظامیان به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست در عملیات مذکور با مقاومت آهنین نیروهای فلسطینی و درگیری‌های سنگین رو به رو شده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    ی جنگ شهری پیش رونده به سمت شهرکهای مرزی فلسطین بهترین گزینه برای ادامه ی مقاومته. رزمنده هایی ک چیزی برای از دست دادن ندارن خیلی خطرناکتر از سلاحها و تجهیزات غربی پیشرفته ایه ک سربازی برای جنگیدن ندارن
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    يكبار هم از كشته هاي حماس بنويسيد
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    انهدام کاروان کمک های بشر دوستانه، بمباران بیمارستان ها، قتل عام زنان و کودکان، تخریب منازل مسکونی ، تخریب مدارس و مساجد، سرقت اموال و دارایی های مردم، ... چه ارتش مقتدری ! ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس