کد خبر 1574087
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

بنده در پاسخ به جناب زید آبادی که عملیات ۷ اکتبرِ حماس علیه اسرائیل را بدون دستاورد معرفی میکند، ابتدا یک پرسش ساده مطرح میکنم: چرا بعد از عملیات پانزدهم مهرماه تا کنون و علیرغم آنکه غزه ۲۷ هزار شهید تقدیم کرده است و اتفاقا عمده آنها نیز زنان و کودکان بوده اند، هنوز یک نفر از اهالی غزه علیه حماس موضعی انتقادی ندارد و بالعکس تمام قد پشت این جنبش آزادی بخش ایستاده اند و میگویند اگر دشمن همه ما را هم بکشد از آرمان فلسطین عقب نمینشینیم؟!

میدانم احمد زیدآبادی و احتمالا همه آنهایی که افکار مشابهی دارند پاسخی برای این سوال ندارند، ولی ای کاش میدانستند آنکه خود را صاحب وطن میداند و خاکش را زیر چکمه های اشغالگر میبیند، اولین آرمانش آزادی و رهایی از یوغ استبداد است. فلسطینی ها در حال تحقق ادعایی هستند که بعضیها نظیر غربگرایان ایرانی فقط شعارش را میدهند. یعنی غزه "جانم فدای وطنم" را عینیت بخشیده و با دار و ندار خود به مقابله با دشمنی رفته است که موریانه وار در حال خوردن تمام هستی اش بود.

"جانم فدای وطن" ظاهرا برای روشنفکر نماهای ایرانی فقط در زمان صلح کاربرد دارد و به وقت خطر احتمالا خواهند گفت این چه کاری است وقتی قدرت کمتری نسبت به دشمن داریم با او سرشاخ بشویم! لذا نمیتوانند از خود گذشتگی فلسطینی ها را درک کنند، همانطور که حمایت شجاعانه و شرافتمندانه یمنی ها از مردم غزه را دیوانگی میخوانند!

اینها مقدمه ای بود تا حالا به زید آبادی بگویم اگر شما دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی را نمیبیند، این به آن معنی نیست که دستاوردی وجود نداشته است. اولین نتیجه عملیات هفتم اکتبر تبدیل قضیه در حال فراموشی فلسطین به بحث اول دنیا بود. دیگری شکستن سپر رسانه ای اسرائیل با توجه به انتشار گسترده جنایات این رژیم در شبکه های اجتماعی و خارج از محدوده جریان رسمی رسانه ها بود، که دنیا را تکان داد، ملت های مختلفی در سراسر جهان را به خیابان ها کشاند و آنها را نه تنها در مقابل حکومتهای حامی اسرائیل، که حتی در برابر غول های رسانه ای جهانی که توسط صهیونیسم تغذیه میشوند قرار داد.

طوفان الاقصی آمریکا را در غرب آسیا به لاک دفاعی فرو برد، قدرت منطق را از او بعنوان حامی اصلی اسرائیل گرفت و سبب اختلافات گسترده، هم در فلسطین اشغالی و هم در واشنگتن گردید. عملیات مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و ادامه آن هیمنه ادعاییِ ارتش [مثلا] چهارم دنیا را فرو ریخت، امنیتش را مفتضح کرد، اقتصادش را زمین زد، او را محاصره کرد بی سابقه ترین شرایط پس ۷۵ سال اشغالگری را به او تحمیل کرد.

اسرائیل پس از این اتفاق اهدافی از قبیل نابودی حماس و رهبرانش، آزادی اسرای صهیونیست، و حتی اشغال غزه را تعیین نمود و حتی برای اداره غزه ی پسا حماس برنامه ریخت، اما بعد از گذشت ۴ ماه هنوز به هیچ دستاوردی نرسیده است. دستاورد مهمتر طوفان الاقصی خارج کردن کارت مظلوم نماییِ ناشی از ادعای کشتار یهودیان توسط آلمان نازی بود که سالهای سال با سوء استفاده از آن بر گُرده ملت ها سوار بودند؛ امروز هر صهیونیستی اگر بخواهد از آن نام ببرد، جنایات اسرائیل در غزه را در چشمانش فرو خواهند کرد و خواهند گفت شما از نازی ها جنایتکار ترید!

خلاصه اینکه طوفان الاقصی دستاورد کم ندارد، که مجال نوشتن بسیاری از آنها از جمله برداشتن تمرکز آمریکا از اوکراین و تضعیف جبهه ناتو در مقابل روسیه که همانا زمینه ساز تغییر در نظم جهانی و شکست بلوک غرب در برابر قدرتهای شرقی است در اینجا وجود ندارد! نه تنها اسرائیل در طوفان الاقصی فرسوده شد، که حتی آمریکا نیز مجبور شد بجای آنکه خودش طراحی نماید، در زمین دشمنانش به بازی بپردازد.

عملیات مقاومت فلسطین نه تنها اسرائیل را از چشم جهانیان انداخت که حتی حامیانش را نیز در زمره منفورترین ها قرار داد، و در مقابل بر محبوبیت حامیان غزه از جمله ایران یمن، و تمام اجزای مقاومت نزد جهانیان افزود. خوشبختانه در میان سران مقاومت روشنفکر نماهایی مانند آقای زید آبادی وجود ندارند، و الا اکنون غزه که چه عرض کنم، نامی از فلسطین هم وجود نداشت. و اما نکته پایانی که باید بگویم این است که برخی دوستان میفرمایند عملیات حماس ۲۷ هزار شهید روی دست فلسطینی ها گذاشته است؛ خوب است بدانید این ۲۷ هزار نفری که در این چهار ماه به شهادت رسیده اند، در برابر هزاران نفری که در طول همه این سالها به دست صهاینه شهید شده اند عددی تقریبا ناچیز است، حال آنکه بزرگی و تاثیر این عملیات از تمام نبردهای ۷۵ سال گذشته بیشتر بوده است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    9 29
    تحلیل خوبی بود
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    5 54
    آقای زیدآبادی مثل سایر حمقا وطن را با هتل اشتباه گرفته اند که در روزگار خوشی بخورند و بچابند و ... و در زمان سختی ساکنان را بردارند و گم شوند
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 19
    اگر مسیله امنیت ملی برای کشوری که الان شرایط ایران را دارد را اساسا چه انتخابات ازاد چه ... هموک مسیله امنیت ملی را ایجاد می کنه سال ۹۶ انتخابات مگر رقابتی نبود قبلش پس چرا مردم تو خیابان بودند ؟؟ شما اساسا متوجه شرایط استثنایی وضعیت ایران یا نمی شید یا دوست ندارید بشید شرایط واقعا این بار استثنایی هست به هر حال حاکمیت هم شاید متوجه میشه کاری نمی کنه در این شرایط انتخابات ازاد یعنی سم در جواب به اصلاحات و بیانیه اش
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 44
    واقعا زیدآبادی کودن هست..
    • رهگذر US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      3 0
      برادر با دشمنت هم اخلاقی و با ادب حرف بزن !
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 15
    طوفان الاقصی باید پنج سال دیگه انجام پیشد نه الان.
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    35 5
    تنها دستاورد طوفان الاقصی برای روسیه بود
  • محمدایوب IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 29
    درود بر تو آقای انصاری چه زیبا اما افسوس که این حرفها رو اصلاح طلبان نمی فهمند. این اصلاح طلبان همه سرتاپایک کرباسند
  • ابی آذری زبان هستم IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 20
    برادر خیلی خودتو خسته نکن اینا ذاتشون اینه..
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      7 2
      تو باز زر زدی؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      0 0
      بعضی ها را می بینیم و این تحلیل ها را می خوانم دلم برای دوران نادانی خودم تنگ می شود. بزرگوار این چرت و پرت ها چیه؟؟؟ شما کلا متوجه نسللخ حکمرانی نیستید. مگه حکمرانی بچه بازی هست؟ چوم مفهوم حکمرانی و دولت را با خاله بازی اشتباه می گیرید این حرفا را می نگارید. البته سایر دوستان شما در داخل نیز متاسفانه اینگونه می اندیشند. افرادی ساده لوح و نادان در صدا و سیماکه فرمان مهاجرت به نخبگان می دهند. افرادی که حق شهروندی و حق تعیین سرنوشت‌ یک ملت را با خاله بازی اشتباه می گیرند. تخیل در حکمرانی سم است.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 30
    اح زید آباد ترهات نویس و لجن پراکن اجیری ملی مذهبی و اصلاح طلبان آمریوایی و سرمایه صهیونیستها است
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 25
    تئوریسین !!!! کجا بود زردنویس و دری وری نویسی وه نوشته هایش پشیزی ننی ارزد او رارباید به تینارستان راهنمایی کرد .
  • طلا US ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    4 8
    مشکل ما اینه که به خودمان اجازه می دهیم تو اموراتی که بهمان مربوط نیست دخالت کنیم بدون اینکه اصلا بدانیم قضیه چیست.
    • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      کی تصمیم میگیره چی به کی مربوطه؟
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 22
    حمله ۷ اکتبر صهیونیستها و آمریکایی ها و انگلیسی ها و سگهای زنجیری آنها در سرتا سر جهان و بخصوص سگهای زنجیری آمریکا در ایران را منجمله اح یزید آبا مشنگ بد جوری سوزناک کرده است
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      0 0
      میشه با ادب هم باشین
  • روجا IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 21
    یزید آبادی ! را چی به تئوریسین نامیدن !؟
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    3 20
    مطمئن هستید که احمد زید آبادی یاوه نویس تئوریسین هست ؟
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    2 18
    جواب ابلهان ( البته مزدوران صهیونیستی ، نئولیبرالیستی ) خاموشی است.!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 19
    تئوریسین بی مایه و ابله صهیونیستها بیشتر به احمد زید آبادی مجنون می آید.چیزهایی که او می نویسد شاید خود تحقیرش هم نمی خواند.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    3 28
    بگذارید احمدک زیدآبادی عوعو کند حق و حقیقت راه خودش را می رود و صهیونیستها بالاخره با نابودی خود داغ دل سیاه احمد زید آبادی را ابدی خواهد کرد. مرگ بر اسرائیل و قلم به مزدانش در ایران ..
    • روشنگر عاقل US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      14 2
      درود بر استاد زید آبادی پژوهشگر باسواد و تحلیلگر با منطق و با ادب
    • روشنگر عاقل US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      10 0
      درود بر استاد زید آبادی پژوهشگر باسواد و تحلیلگر با منطق و با ادب
    • مونا GB ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      0 0
      تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد . هنر جناب استاد زیدآبادی در بیان متین و استدلال وزین ایشان است و عیب شما در کلام زشت و توهین آمیز و استدلال ضعیفان. قرآن کریم : بشارت بر بندگانی که سخنان مختلف را می شنوند و از بهترینش تبعیت می کنند .
    • محمد US ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      0 0
      چقدر در جواب به آقای زید آبادی از برهان قاطع و‌منطق روشنی استفاده کردید. دوست عزیز راه مخالفت توهین نیست. چه ایرادی داره به حرف آقای زیدآبادی بپردازید و با دلایل خودتان پاسخ دهید و نوشته هایش را رد کنید تا این که به شخصیت ایشان حمله کنید . حتما توهین بیراهه است و حتی اگر حرف درستی داشته باشید، بی ارزش میکند. به امید توسعه ذهن و فکرمان که بدون آن هر راهی بیراهه است
    • اخلاقی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      1 0
      انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق.
  • رضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 29
    اصلاح طلب ووطن دوستی؟!!!
    • ایران آزاد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      نه اصولگرا و وطن چاپی
  • ایران IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    67 0
    گوشت چرا کیلویی 700 هزارتومنه تو‌مملکت گل و بلبل ؟
    • کورش US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      4 2
      👍👍👍👍👍👍
  • ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    10 0
    تحلیل آقای زید آبادی الحق که درست و واقع بینانه بود بجای فحاشی پاسخ بدهید
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    3 0
    دلار چند؟
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    زیدابادی احمق
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    نتیجۀ آشکار طوفان الاقصی: 1- تاکنون 29 هزار کشته از مردم غزه. 2- نزدیک به 10 هزار نفر مفقود، که به معنی زیر آوار مانده هایی هستند که جسدشان پیدا نشده. یعنی تا هم اکنون حدود 39 هزار کشته. 3- حدود 70 میلیارد دلار خسارت مالی به مردم و زیر ساخت های غزه. 4- برگشت به شرایط زندگی مردم غزه قبل از هنرنمایی حماس حدود 30 سال طول می کشد. 5- امکان ابقای یهودیان تندرویی مثل نتانیاهو تا سال های زیاد در حاکمیت اسرائیل. در حالی که اگر این افتضاح حماس در غزه اتفاق نمی افتاد، سقوط نتانیاهو حداکثر در چند ماه اتفاق می افتاد. خلاصه که هیچ خدمتی بهتر از این حمله نمی توانست به اسرائیل (و همچنین روسیه) کمک، و به مردم بی دفاع غزه آسیب برساند. اگر نگوئیم حماس و رهبران آن اجیر شده های جناح راست اسرائیل هستند، حداقل می توانیم بگوئیم که با حماقت بزرگی که انجام داند، خدمت بزرگی به آنها کردند. ....
  • omid IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    فرض کنید همین الان اسرائیل و امریکا نابود بشن بعدش میخواهید چکار کنید
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    همین که ۲۷ هزار کشته رو فقط عدد دونستی کل شاکله فکریت معلومه
  • ممد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    این که شما دستاورد سازی میکنی دلیل نمیشه واقعا دستاوردی وجود داشته باشه
  • علی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    متاسفانه ازبس شعار داده شده در این مملکت شعور پر کشیده. استاد زید آبادی یک انسان شریف آگاه و دلسوز برای جامعه و تمام دنیاست
  • علی US ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    زنده باد مرد حقیقت گو و واقع بین استاد عزیز زید آبادی.ادمهای بیسواد نمی‌توانند تحلیل های به جا و منطقی اش را درک کنند
  • م IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام وعرض ادب بنده کامنتهارومطالعه کردم وواقعن ناراحت شدم زشته که شما خودتون رونیروی ارزشی میدونیدواینطوربی ادبی و توهین میکنید،کجای این رفتارها منطبق برآموزه های قرآن واهل بیت علیهم السلام هست؟شمایک موردداریدکه اهل بیت بادشمنان خونیشون اینطوربی ادبانه صحبت کنن؟!؟حالااوناکه زنازاده بودن اهل بیت احترام میذاشتن،آقای زیدآبادی که هموطن هست،حالاولونظرش اصلن منتقدانه هم باشه. واژه ی احمق،عوعو......!واقعن مافقط مایه ی شرم ساری اهل بیت هستیم!
  • حاج وحید IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    مطالعه خودتون رو افزایش بدید جنبش آزادی بخش فلسطین فتح هستش نه حماس فتح مخفف حرکة تحریر فلسطین جنبش آزادی بخش فلسطین
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    آقای انصاری این همه را خودش نوشته! مشق خوبی نوشت. سواد چیز خوبی است....
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    درود بر زیدآبادی
  • مجید IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    6 0
    جناب آقای زیدآبادی حرف حق رو زدن
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      0 0
      👌👌👌
  • As IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    5 0
    چقدر کامنتها بی ادبانه هست متاسفم برای خودم که در کنار همچین انسانهای ...زندگی میکنم چقدر کم ظرفیت خدایا به همه قدرت تحمل عقیده مخالف عنایت بفرمایند و البته شعور و ظرفیت کامنت گذاشتن
  • حسین US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    زید ابادی وسط بازه...همیشه یکی به میخ و یکی نعل میزنه....چند وقت پیش تو گویا نیوز یادداشتش منتشر شده بود و عده ای برانداز بهش ناسزا گفته بودن بعد برای اینکه بهش انتقاد کردن که تو چرا اینکارو کردی الان اومده لینک این یادداشتو تو کانالش گذاشته و گفته کامنت مدعیان ارزش رو ببینید...! بسه زیدابادی ..خجالت بکش از این حرکات منافق گونه.... دست براندازا به امثال تو برسه همون تهدیدایی که پارسال بهت کردن رو عملی میکنن و فعلا همین ارزشی ها مانع شدن که تو در امنیت و ارامش وسط بازی کنی
  • عباس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    آره شما نظرسنجی کردی از مردم غزه و فهمیدید همه از حماس راضی اند و شا‌کی نیستند!
  • محمد علوی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    (هنوز یک نفر از اهالی غزه علیه حماس موضعی انتقادی ندارد) اصولا توی این مملکت از طرف همه حرف زدن خیلی رواج داره ، به مراجعه به صفحات اجتماعی میتوان ویدیوهایی را از مردم غزه ملاحظه کرد که حماس را لعن و نفرین میکنند . حالا این را نباید به همه غزه تعمیم داد .
  • آرزو IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    هر کسی یه دیدگاه و نظری داری حالا اگه با نظر ما یکی نیست که نباید توهین کنیم حالا از هر طرف که باشه
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    اگر ادب و احترام به دیگران برای شما اهمیتی نداره ،چطور خودتون رو ارزشی میدونین ؟ میشه بگین ارزشها از نظر شما ها که زبانتون قفل و بستی در توهین و افترا و فحش نداره ، چه مفهومی دارن؟
  • US ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    کامنت نویسان چقدر فحاش هستند خدا به داد این مملکت برسه
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    چیزی که برای شما اهمیت نداده جون انسانهاست
  • لیلی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    کی گفته کسی تو غزه ناراضی نیست؟ باید بیان به شما بگن تا بفهمید
  • مجتبی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    شما ظاهرا جان انسان براتون پشیزی ارزش نداره ، ۲۸ هزار انسان کشته شده ، بعد این آقا انگار داره راجع به گوسفند صحبت می کنه که میگه در مقابل هزاران کشته این سالها عددی نیست ! شرم بر شما
  • قاضی AM ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    4 1
    خب.. بعد از این همه قلمفرسایی به بهانه زدن احمد زیدآبادی، بلعخره نگفتی که دستاورد برای حماس و مقاومت چه بود؟
  • US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    از نویسنده که به خیال خودش جواب آقای زید آبادی رو داده و افرادی که کامنت گذاشتند بیش از این انتظاری نیست
  • کهنه سرباز IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    نویسنده یک تحلیل متوهمانه نوشته و مثل رویکرد همیشگی این قشر، سرها مثل کبک زیر برف است دستاوردهایی را که بلغور کرده بر فرض درست بودن هیچ ربطی به مردم فلسطین نداشته ، تنها دستاورد آن برای این ملت مظلوم ویرانی، آوارگی و از دست دادن جان انسانهایی بی گناه بوده است
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    زید آبادی بد است
    • جانم فدای رهبر IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      1 0
      به به حال کردم
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    بعد از دیدن این نظرات واقعا متاسف شدم از این همه افراط هموطنان عزیز آقای زید آبادی واقعا انسان شریف و میانه رویه. به امید روزی که منطق وانصاف بر تعصب و ایدوئولوژی غلبه کنه
  • محمد IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    دست اورد طوفان الاقصی متاسفانه نابودی نظامی حماس است حالا حالاها حماس خصوصا قسمت نظامیش به تاریخ پیوسته حسابش کنین به همین سادکی و به همین راحتی حالا شما بنشینین و تحلیل ابکی بدین
  • محمد IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    اخی نظرات باید تایید بشن؟ نظرات تایید شده قشنگ و مجلسی بیانگر اخلاق و منشتون هس لین حجم از بیسوادی درقبایل افریقایی جنوبی هم قفله عجیبا و غریباست
  • علیرضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    1 0
    جناب انصاری تحقق ارزشهایی وطن دوستی، عدالت و... در گرو بازگشت به عقلانیت در اداره جامعه و حفظ انسجام و همبستگی اجتماعی است. با طوفان برانگیختن هدفی حاصل نشده و نمیشود
  • علیرضا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    جناب انصاری تحقق ارزشهایی وطن دوستی، عدالت و... در گرو بازگشت به عقلانیت در اداره جامعه و حفظ انسجام و همبستگی اجتماعی است. با طوفان برانگیختن هدفی حاصل نشده و نمیشود
  • گمنام IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    مردم فلسطین ۷۵ سال تحت ظلم و ستم اسراییل نجس قرار دارند یکی از دستاورد طوفان الاقصی و مقاومت ملت مظلوم فلسطین این هستش که مردم دنیا رجوع کردن به فطرت خودشان و شیفته اسلام و قرآن شدند و از ظالم متنفر هستن چهره کثیف دشمنان خدا داخلی یا خارجی که حامی اسراییل هستند برای همه معلوم شد ...
  • محمدحسین IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    دستاورد آن فقط برای اسرائیل بود که به آرزوی کثیف دیرینه خود برسد که تنها باریکه ای که برای مردم مظلوم فلسطین مانده بود را هم اشغال کند و منابع نفتی و گازی آنها را هم تصاحب کند.
  • حامد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    درود برشما - من با نظر شما کاملا مخالفم. ودلیل آن را در آینده ای نزدیک خواهید دید.
  • پسر ایران DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    از دستاوردهای 7 اکتبر من چیزی نشنیدم بگید برادر!!!!!!! دستاوردها شامل: آوارگی میلیون ها نفر، کشته شدن بیش از 27 هزار نفر تاکنون، فقر، بیکاری، گرسنگی، بیماری برای مرد فلسطین. از طرفی نابودی میلیون ها دلار سرمایه مردمی که قبل از این اتفاق در فقر زندگی میکردند. بماند که سالها هزینه ای که کشور ما بابت ساخت تونل، تجهیزات و موشک و .... کرد به باد رفت.
  • حسین DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    از دستاوردهای 7 اکتبر من چیزی نشنیدم بگید برادر!!!!!!! دستاوردها شامل: آوارگی میلیون ها نفر، کشته شدن بیش از 27 هزار نفر تاکنون، فقر، بیکاری، گرسنگی، بیماری برای مرد فلسطین. از طرفی نابودی میلیون ها دلار سرمایه مردمی که قبل از این اتفاق در فقر زندگی میکردند. بماند که سالها هزینه ای که کشور ما بابت ساخت تونل، تجهیزات و موشک و .... کرد به باد رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس