مخبر: حداقل حقوق ماهیانه بازنشستگان را به ۱۰ میلیون تومان نزدیک می‌کنیم

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید مساله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریعتر حل شود، گفت: به زودی به حداقل حقوق ماهیانه آنها را به ۱۰ میلیون تومان نزدیک میکنیم.

به گزارش مشرق، «محمد مخبر» صبح امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تأمین اجتماعی که در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد، با تأکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، گفت: حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریعتر حل شود و به زودی به حداقل حقوق ماهیانه آنها را به ۱۰ میلیون تومان نزدیک میکنیم که تاکنون نیز در این دولت ارزشمندترین بنگاه های اقتصادی برای پرداخت بدهی های تأمین اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است و اکنون تأمین اجتماعی از یک سازمان بدهکار در ابتدای دولت به یک دستگاه طلبکار تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات کشور در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم به ویژه در حوزه شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد:بازنشستگان ارزشمندترین و مهمترین سرمایه کشور هستند و با وجود تمام این سختی ها، حل مشکلات بازنشستگان و پرداخت حقوق آنان از مهمترین دغدغه‌های اصلی دولت بود که توانستیم این مشکلات را با آموزه های مکتب امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پشت سر بگذاریم.

مخبر خاطرنشان کرد: با تلاش‌های دولت سیزدهم توانستیم با افزایش فروش نفت و آزادسازی دارایی های مسدود شده کشور وضعیت درآمدی را سامان دهیم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید در تعریف بازنشستگی و ازکارافتادگی تجدیدنظر صورت پذیرد ادامه داد: مفهوم بازنشستگی و خانه نشینی در فرهنگ دینی و تاریخی کشور موضوعیتی ندارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای کنونی کشور و پیشرفت های بدست آمده طی سالیان گذشته در تمامی این حوزه ها حاصل تلاش‌ها و زحمات نسل بازنشسته امروز است و بزرگترین اشتباه این است که با بازنشستگی، کار و فعالیت یک نیروی با تجربه پایان یافته تلقی شود.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید راهبرد انتقال اقتصاد از بخش دولتی به بخش خصوصی در دولت، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی با کمک جوانان باانگیزه در کنار نسل مجرب و با تجربه ی بازنشسته پیگیری شود تصریح کرد: باید عرصه اقتصادی نیز همانند سیاست و امنیت در دست مردم باشد تا مسائل حل شود و قرار گرفتن حوزه های تعاون، تأمین اجتماعی و اشتغال زایی در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به معنای آن است که همه اسباب نهضت انتقال اقتصاد از دولت به مردم در این وزارتخانه و توسط بازنشستگان به عنوان توانمندترین بخش جامعه شدنی است که دولت باید بسترهای حضور آنان را در عرصه اقتصادی فراهم نماید.

مخبر در ابتدای سخنان خود با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ادامه داد: ایام دهه فجر با نام امام خمینی (ره) گره خورده است و ایشان شخصیتی فقیه ، فیلسوف ، عارف ، انسان شناس، جریان شناس و مدبر بودند که مکتب خدامحور و مردم باور ایشان کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مکتب و آموزش امام خمینی (ره) در مبارزه با نظام سلطه و ظالمان در جهان سابقه نداشته است افزود: این فرهنگ سازی امام در تمام دنیا گسترش یافته است و آمریکا و رژیم صهیونیستی که نماد قدرتی بودند که هر چه تصمیم بگیرند عملیاتی می شود امروز به مرحله ای رسیده اند که با بروزترین تسلیحات و تجهیزات پیشرفته در یک باریکه چند کیلومتری در غزه با چند هزار رزمنده فلسطینی اینچنین گرفتار شدند و هیچ چاره و راه فراری برای خود نمی بینند.

لازم به ذکر است در این مراسم مخبر در ارتباطی ویدیو کنفرانسی با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری که در مشهد در حال برگزاری بود، در جریان درخواست ها و مطالبات آنان قرار گرفت.

صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به آمار ۳/۲ میلیون نفری بیمه شده جدید در سازمان تأمین اجتماعی و همچنین تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هشتصد هزار نفر از عشایر توسط صندوق عشایر و روستاییان گفت: در این دولت بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در حال حاضر تمامی اقدامات درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در مراکز این سازمان رایگان است و با تمهیدات جدید دولت افراد بیش از ۶۵ سال سن در بیمارستان های دانشگاهی به صورت رایگان بستری می شوند و با اراده دولت سیزدهم ، تاکیدات رئیس جمهور محترم و پیگری های معاون اول رییس جمهور به زودی مشکلات بازنشستگی حل می شود.

همچنین میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بدهی صد و شش هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی در ابتدای دولت سیزدهم ادامه داد: در دو سال گذشته دویست و چهل هزار میلیارد تومان بدهی تأدیه شده و یا در حال انجام است که چنین دستاوردی در سازمان تأمین اجتماعی تاکنون رقم نخورده بود و امروز پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان کشور بدون یک ریال استقرار از بانک مرکزی در حال انجام است.

در ادامه نیز با حضور معاون اول رییس جمهور از سیزده برگزیده کشوری به نمایندگی از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم نیز از ۴۶ دستگاه آمبولانس مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در ۱۵ استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومانی رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 23
  • اسماعیل IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    30 0
    آقای مخبر ۱۰ میلیون به کجا می رسه؟
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      7 1
      ظاهرا با گرون کردن دلار و خودرو پول اومده دست حضرات میخوان 10 میلیون تومن به بازنشسته ها حقوق بدن خخخخخخ
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      0 7
      برای من بازنشسته که سی چهل سال قسط خونه دادم و کمی هم پس انداز کردم خوبه، خدارو شکر!!
    • وحید IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      8 0
      ان شاء الله خودتون هم نزدیک بشید
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      4 0
      قیمت برق چندین برابر شده! قبضهای برق و گاز هم که پلکانی محاسبه میکنید! با این کارها قیمت کالاها و تورم بیشتر شد و تاثیر خودشو گذاشت و فکر کردین میتوانید با وعده پاداش دادن به مردم برای مثلا خوش مصرفی دهان همه را ببندید و قیمتها هم کاهش پیدا کند؟ از یکعده از مردم میگیرید و به یک عده دیگر از مردم میدهید؟ آقایان رابینهود گند زدید به تورم و قیمتها و معیشت مردم رفت..خب الان با این وضعی که درست کردید حقوق کارگران نباید زیر 30 میلیون تومان باشد! حقوق بازنشستگان هم کمتر از 20 میلیون که یعنی تعداد فقیرهای ایرانی بیشتر هم میشود خب الان خط فقر و فلاکت و بدبختی در ایران رکورد زده آقایان مسئولین دوبازه زحمت بکشند در راستای کمک به دشمن قیمت برق و گاز را دوباره افزایش بدهند و یک حالی دیگر به قیمت کالاها و تورم بدهند آنهم به نام اصلاح تعرقه...مردم که نمیفهمند چرا و چطوری قیمتها و تورم بیشتر میشود ولی مسئولین میدانند و ساکت هستند
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      1 3
      نظرات واقعا تاسف باره الان می گفت حقوق ۱۰۰ میلیون میشه خوب بود؟! هرکسی می خواهد اقتصاد ایران سر و سامانی بگیرد باید با افزایش حقوق برای همه اقشار مخالفت کند افزایش حقوق مساوی با افزایش تورم باید مخصوصا از کارگران با روش دیگری غیر از پرداخت وجه حمایت کرد مثلاً دادن کالا و .. افزایش حقوق تصویبی اساتید دانشگاه کارمندان قوای سه گانه و کلا هرکسی که از بیت المال حقوق می گیرد همین الان هم بسیار بیش از لیاقتشان می گیرند اصلا نباید افزایش داشته باشند جلوی پرداخت حقوقهای مادام العمر را بگیرید مشرق و .. باید نکات مهم اقتصاد را به مردم بگویند
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    35 0
    خودت بیا با 10 میلیون یه ماه زندگی بکن ببینم چطور میشه ما هم یاد بگیریم 😤
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      21 1
      خودش داره با 10 میلیون زندگی می کنه خیلی هم به راحتی . منتها 10 میلیون دلار خخخ
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    27 0
    کجالت نمیکشین با روزی ۳۰۰ هرارتومان چطور میشه زندگی کرد
  • DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    21 0
    با ده تومن کی می تونه زندگی بچرخونه؟
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    17 3
    اقای مخبر مادرزن من یه پیرزن ۸۰ساله تنها بالای ۱۰ملیون میگیره اونوقت من بعداز۶سال که بازنشسته شدم ۷۵۰۰ باسی سال وخورده ای خداوکیلی خودت باشی چجوری میگذرونی اینه اسلام اینه عدالت خوشا به مرامتون
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      7 11
      سختی‌هایی که شما می‌کشید مادر زن شما قبلا کشیده است که شما به بازنشستگی رسیدید چشم و رو داشته باش و چشم بد خود را از دیگران دور کن، چقدر امثال تو بدبخت و زبون هستند.
    • US ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      1 0
      مادر منم ۷۵ سالشه یک دختر مجرد و۲پسر لیسانس بیکار داره ،همه که مثل مادرزن شما تنها نیستن .الان پیرزن وپیرمردها دارن جور فرزندان بیکار یا کم درآمدشون رو می کشن
    • Ti IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 2
      مادر زنت بهتره با ی جوان ازدواج کنه تا حقوقش به اون جوان برسه ، نه نمی رسه،، پس بهتره ی دختر کوچولو از خانواده کم در آمد را به دختری بگیره تا حقوقش مستدام بمانه اینجوری خیلی خوب میشه
  • ali IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    18 1
    خجالت بکش لطفا
  • مخبر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    10 2
    کارکنان جانفشان وزحمتکش بهداشت ودرمان با حقوق۱۰میلیونی چیکار کنن؟!
  • ازکارافتاده IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    17 0
    دست آقای مخبر درد نکنه انگار صدقه میدن زحمت میکش وظیفه دولت پرداخت بدهی هاست منت نذارید خودتون با نزدیک ۱۰میلیون میتونین زندگی کنید
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    16 1
    تا تو بیایی به 10میلیون برسونی گوشت میشه کیلویی 5میلیون
  • هادی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    17 0
    حاجی تو تورم خلق نکن بالا بردن حقوق پیشکش. ۱۵ هزار میلیارد به دوتا لگن ساز دادی فردا ما باید چوبش رو بخوریم. ارز ترجیهی به دون و کنجاله دادی الان قیمت مرغ سه برابر نرخ جهانیه. ولمون کن تورو حضرت عباس.
  • حسن IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    13 0
    آخه‌ده‌میلیونم‌پوله‌.‌مونده‌تودلمون‌ماهی‌بخریم
  • هرمز IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    14 0
    ده تومن؟!!! واقعا که
  • حسین IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    14 1
    سلام بازنشستگان لشکری رو دریابید که جوانی شان را در جنگ و آماده باش ولب مرز وگرما سرما گذارندند ، الان هزاران بازنشسته لشکری داریم که زیر ده میلیون حقوق میگیرن ، خیلی هاشونم در آرزوی عدالت و رساندن حقوقشان به سیزده میلیون از دنیا رفتن و همه آرزوهاشون رو به گور بردن
  • محمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    14 0
    برای یک بار هم که شده کلاهتان را قاضی قرار دهید و بگید ما به این مردم چی داده ایم که میخواهیم اذیتشان کنیم چرا دوست دارید نمک رو زخم مردم بپاشید خدا ازتون نگذره الآن که این مطلب رو می نوشتم شبکه خبر نوشت تاریخ واریز یارانه ها تغییر پیدا کرد وای بر شما .
  • مصطفی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    12 0
    اقای مخبر واقعا با چه شان و مقامی و با چه وجدانی این مطالب را بیان می کنید شرم باد برای جنابعالی و هم کیشان تان واقعا .
  • ابراهیم IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    10 0
    خیلی بی انصافید
  • محمد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    به داد همین کارگران اداره کاری برسید که دارن خورد میشن چرا اینقدر بار مالی دولت را زیاد می کنید که از یه طرف دیگه بزنه بیرون
  • آرش IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 2
    بهزیستیها باید چه خاکی به سر کنن چرا کسی به فکر این قشر نیست؟ مابه تفاوت ۵ ماه سال چی شد؟
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    9 0
    جناب اقای مخبر و دیگر مسئولین حق دارند چون اصلا خودشون خرید نمی کنند همشون حسابدار گماشته نگهبان دارند اصلا از وضع بیرون از مکان زندگیشون خبری ندارند فکر می کنند ۱۰ ملیون دیگه همچی باها ش میشه خرید اقای مخبر مردانه بیا ده ملیون را بگیر وفقط ده روز با این مبلغ زندگی کن فقط ده روز تا به این خدمتی که داری میکنی افتخار نکنی.
  • حسینی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 0
    اقای مخبر با 16/5 سال سابقه و 60 سال سن داره با مزایا 3/200 میگره !!!!!
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    6 0
    اون دنیا باید جواب بدید
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    6 0
    ظلمی که دولت‌ها منظورم همه ی دولت‌ها به تامین اجتماعی کردند شبیه حمله ی صدام به ایران ع ۳ تا ۴ میلیون نفر حداقل به تامین اجتماعی تحمیل شده که الان از جیب بقیه بازنشستگان حقوق می‌گیرند و دولت‌ها ی محترم بدهی آنها را با قالب کردن شرکت‌های زیان ده در حال صاف کردنه در اصل بیش از ۳هزار هزار میلیارد به تامین اجتماعی بدهکار است و همیشه حقوق آن بخش از بازنشستگان که بدون هیچ آورده ایی از تأمیین اجتماعی حقوق می‌گیرند بیشتر از بازنشستگان اصلی افزایش میدهد. آقایان اگر دست از سر تأمین اجتماعی بردارند حقوق بازنشستگان حداقل به ۳۵میلیون میرسد ،سانسور نکن
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      8 0
      تازه هزینه‌ تیم‌های استقلال ،پرسپولیس فولاد و تیم‌های ملی که از جیب بازنشستگان تامین میشود به کنار
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    7 0
    در مقایسه با حقوق نجومی شما صفر است
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    در مقایسه با حقوق نجومی شما صفر است
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    در مقایسه با حقوق نجومی شما صفر است
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    10 0
    خیلی زحمت میکشید با این تورم حقوق خودتم همین مقداره
  • حامد IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    7 0
    من دیدم بچه ای در مغازه با دستان کوچکش یک مشت پسته برداشته بود و گریه میکرد و به مادرش میگفت که از این میخواهم .مادرش به زور دستان او را باز کرد و پسته ها را جایش گذاشت.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 7
    بازنشستگانی که صاحب ملک و آپارتمان هستند، چرا باید این همه حقوق دریافت کنند؟
    • حسن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      1 0
      چون 30 سال کار کرده و حق بیمه پرداخت کرده اند.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 5
    این حقوق بازنشستگی یا هر چه که اسمش هست، حقوق یک نفر هست ، نه اینکه حقوق بگیر انتظار داشته باشه با این حقوق برا دخترش جهیزیه بخره، برای آقا پسر آپارتمان بخره و مسفرت های خانوادگی شمال و آنتالیا هم براه باشه. پس کسی که با درآمد دو میلیونی زندگی می کنه چی بگه؟
    • DE ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      7 0
      حرف مفت نزن، یه احاره خونه تقریبا 8 تا 9 میلیون در ماه میشه
  • سیروس IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    مگر حالا 15میلیون ارزشی دارد که شما با افتخار آنرا میگویید به 10میلیون می رسانید؟ نیازی به نشر نیست ، شما متوجه باشید کافی است.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    8 0
    ۱۰ میلیون و بذارید جلو آئینه دو برابر بشه بدردتون میخوره.انگار صدقه میدن
  • حمید IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    الحمدلله ۱۰ میلیون!!
  • علیرضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    خدا به داد ما برس، من با حقوق 8 میلیونی گوشت کیلویی 150 هزارتومان می گرفتم، الان با حقوق 10 میلیونی گوشت 700 هزارتومانی میگیرم، خدایا مگر نگفتی یار بی کسانی، غیر از ما بی کس تر کسی هست، بترسید از آه مظلوم آه آه آه آه آه آه آه آه
  • عبداله IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    خدایا بااین همه حقوق چکار کنیم خیلی خوشحالم.!!!!
  • عبداله IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    رو که نیست سنگ پای قزوین!؛
  • یه بازنشسته IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    باعرض پوزش مابازنشستگان به هیچ عنوان وتحت هیچگونه شرایطی دلسوزی ایشان جناب آقای مخبرمعاون اول رئیس جمهور راقبول نداشته ونداریم. ایشان چطور بخوداجازه میدهدچنین شرایطی رابرای ماکه خاک خوردگان دیروز ویادگاران امروز دغاع مقدس درنظربگیرندآیاخودایشان حاضراست باچنین حقوقی زندگی امروزخانواده اش را اداره کنند. این چه مسئولی است که حاضراست چنین ظلم و فشاری رابه این قشرضعیف جامعه بیاورد. ماازرییس جمهورمحترم خواهش میکنیم که خودشخصااقدام کنند. متشکرم
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    اقای مخبر چرا مصوبه ۹۰ درصد را بجاس سه سال یک ساله نکردید،تا سه سال دیگر بسیاری از بازنشستگان خواهند مُرد،و زندگان هم همچون تصدی دولهتای قبل از شما از حقوق قطره چکانی بهرهمند خواهند شد،دولت خود اولین قانون شکن است بدون اینکه جوابگوی کسی باشد
  • مليحه نيكنفس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    ورشكست نشيد قيمت ها را نديديد يك خانواده اگر سى ميليون داشته باشه زير خط فقره انوقت شما به ده ميليون نزديكش ميكنيد دست مريزاد
  • رضا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    حالا ده تومان گفتی بعد عید بیست تومان کمه
  • ناشناس GB ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    شفاف توضیح دهید پایه حقوق ده میلیون یعنی چی ؟حقوق‌ کارمند چقدر است که قراره ده میلیون بشه اگر کارمند الان ده میلیون بگیره چقدر میشه لطفا چارت افزایش حقوق هم پخش کنید این اعلام نشان میده الکیه
  • حمید کلباسی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    5 0
    اگر تورم کجام گسیخته را کنترل نکنید ؛ اگر واحد پول ایران را تقویت نکنید ؛ حقوق صد میلیونی هم کفاف هزینه ها را نمی دهد
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    به عبارتی روزی 333000تومان،که البته پول یک دبه ماست وبک پنیر ویک رب گوجه میشه .واقعا بخور و نمیر.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 0
    کنترل تورم از جیب کارمند بازنشسته و کارگر استراتژی دولت برای مهار تورم در ایران فقط باید دلال بود
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    اوه اوه. وضعیت داغونی شده !!!
  • ebighane56@gmail.com IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    اقای مخبر واقعا جای تاسف داره بنده با سی سال سابقه تازه یکماهه بازنشست شدم سی سال بیمه پرداخت کردم حقوق بنده رو پنج میلیون و سیصد محاسبه کردن با حق عایله مندی و مسکن تازه شده شش میلیون و ششصد که پنج میلیون فقط اجاره مسکن دارم .چطور با افتخار صحبت میکنید تازه میخواهیم نزدیک ده میلیون برسونیم.دل ما به یارانه هرماه بیستم خوش بود که انم الان درست کردید سر ماه بهرحال فعلا هرظلمی دارید سر این ملت بدبخت پیاده کنید .ماهم خدایی ان بالا داریم .
  • رستن IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    زحمت کشیدین خسته نباشین. فقط نون خالی میشه اندازه نصف یه گوسفند
  • دوستی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    اقای مخبر خدا وکیلی با مردم رو راست باشید اولا اینهمه صحبت از افزایش حقوق ناچیز و از یکسوی تورم و گرانی بالا واسه چیست؟ دوما" خدا وکیلی سر کیسه رو شل کنید یا اینکه ارزش پول را بالا ببرید الان دلار ۶۰ هزار تومان تقسیم بر میزان حقوق بکنید چند دلار میشوداین میزان قدرت خرید بازنشسته هاست
  • ایرانی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    6 0
    ده میلیون تومان پول یه وعده نهار تو منزل جنابعالی نمیشه
  • علیرضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    وقتی خط فقر ۴۰میلیون شده حقوق ۱۰میلیونی چه ارزشی دارد که بعداز ۳۰سال خدمت به بازنشسته میدهید ومنت سرشون می زارید خجالت هم خوب چیزی هست
  • رضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 0
    10 میلیون : مغزم داره می ترکه.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    با تورم بالای ۷۰ درصدی و خط فقر ۳۰ میلیونی خیلی خسته نباشی دلاور
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    خیلی خسته نباشید خودتان را به زحمت ندارید راضی نیستیم
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 0
    خدارا شکر ۱۰تومن فک کردم ۱۰میلیارده آقای مخبر به شعور مردم توهین نکن
  • بازنشسته GB ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    3 0
    از یک طرف حقوقو بالا مبیرن بعد کلیه اجناس و انرژی چند برابر میشه ضررش بیشتره انرژی اجناس ارزون کنین
  • بازنشسته IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    4 0
    خداوقرآن ودین وانسانیت وعدالت و.... همه رابرای مستضعفان وبیچارگان درنظرگرفتید!!! دیگه بهترازاین نمیشه.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    3 0
    بخدا راضی نیستیم
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    4 0
    بابا خیلی زیاده....باهاش ده کیلو گوشت و ۵کیلو مرغ میشه خرید!والا خوب نیست برای مردم...ضرر داره..
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    3 0
    فقط تعرفه پزشکی 46 درصد روشت داشته آخه لامذهب این چه زندگی برای ما درست کردید
  • عباسم IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    از ابتدای سال تمامی اقلام خواکی و پوشاک و مسکن دو الی سه برابر شدن اونوقت با وقاحت میگه حداقل ده تومن این تورمی که ایجاد کردید رو جبران کنید افزایش پیش کش اگر حقوق رو به 30 میلیون برسونید تازه قدرت خرید مردم میرسه به قدرت ابتدای سال 1402
  • TR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 0
    ماازشماممنونیم اقای مخبر۵ملیون میدیم اجاره با۵ملیون بقیه میزنیم توسرخودمون واقعن لطف میکنیدماسپاسگزاریم
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    خدای نکرده بخاطر انتخابات این حرف رو نزده باشی ! . حالا نمیشه قبل از انتخابات حقوق ها رو افزایش بدی یه وقت ممکن است بعدار انتخابات بگن کی بود کی بود من نبودم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس