کد خبر 1571128
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

اندر احوالات آمریکا و قدرت نظامی اش در غرب آسیا

اینکه ایالات متحده آمریکا از حملات خودسرانه ی گاه و بیگاه خود در خاورمیانه به مرحله ای رسیده که برای تلافی، به دنبال "زمان و مکان مناسب" میگردد، یعنی دوران یکه تازی نظامی اش به وضوح پایان یافته است.

آمریکا در طول سالها، پیروز جنگ هایی بوده است که طرف مقابلش نهایتا یک آر پی جی در دست داشته؛ اما حالا تسلیحاتی در دستان دشمنان خود میبیند که پیشرفته ترین سیستم های پدافندی ایالات متحده نیز قادر به رهگیری آنها نیستند؛ و این یعنی ارتش آمریکا از هر زمان دیگری آسیب پذیر تر است!

این آسیب پذیری بطور چشمگیری در نوع تصمیم گیری و کنش و واکنشهای سران کاخ سفید نسبت به تهدیدها اثر گذارده است. لذا وقتی از حملات خودسرانه و قلدرمآبانه سالهای پیش، به موضعی نظیر "پاسخ در زمان و مکان مناسب" رسیده اند یعنی قدرتی توانسته آنها را به سطح پایین تری از گردنکشی تنزل دهد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 3
    آمریکای آشغال و از آسیا بندازید بیرون
  • BG ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 5
    یکی از مهمترین مشکلات آمریکا و متحدان اروپایی عدم توان آشکارسازی موشک های محورهای موسوم به مقاومت هست و نیاز به منظومه ماهواره ای اسپیس اکس دارند که ایلان ماسک سهامدار و رئیس اسپیس اکس به خاطر اینکه نمیخواهد در منازعات این منطقه یا هر جای دیگر دخالت کند با این کار مخالف هست.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    7 3
    نصر من الله و فتح قریب
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 4
    تو جنگ با آمريكا بايد امثال ایشون رو فرستاد خط مقدم.
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      2 6
      من و خیلی از دوستان هم آماده ایم بریم یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش رو با اردنگی بندازیم بیرون!! البته حواسمون به امثال شماها هم هست که به یانکی‌ها گرا ندین کجا رو بمبارون کنن، همون کاری که تو جنگ با صدام میکردین ‌!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس