رییس خانه احزاب: تشکل‌های سیاسی با صندوق رای قهر نمی‌کنند

رییس خانه احزاب ایران با بیان اینکه همه در انتخابات حضور خواهند داشت، گفت: همه ما مسوولیم و هیچ تشکل سیاسی با صندوق‌های رای قهر نخواهد کرد.

به گزارش مشرق از استانداری تهران، قدرت‌علی حشمتیان عصر سه‌شنبه در نشست صمیمی نمایندگان احزاب با استاندار تهران با بیان اینکه خانه احزاب ایران از سال ٨٠ فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: خانه احزاب تا سال ٩٤ به صورت دو فراکسیون‌ و بعد از این سال با تصویب خانه قانون جدید احزاب به صورت سه فراکسیون اداره می‌شود و هم اکنون در ١٩ استان دفاتر احزاب فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت ١٤٠ حزب در کشور از تقسیم آنها به ١٩ جبهه و وجود ٩٥ حزب ملی و ٤٥ حزب استانی خبر داد و اظهار کرد: علیرغم اختلاف سلیقه های موجود در میان احزاب، اما همه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول فعالیت هستند.

حشمتیان قهر کردن اصلاح طلبان با صندوق های رای را شایعه دانست و ادامه داد: همه احزاب پای کار انقلاب بوده و به فرمایشات رهبر انقلاب لبیک گفته و در انتخابات حضور خواهند داشت.

رییس خانه احزاب ایران از استاندار تهران خواست که طبق وعده داده شده رییس جمهور و وزیر کشور در مورد در اختیار قرار دادن مکانی مناسب برای خانه احزاب در این استان مساعدت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارگر IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    6 0
    باسلام مردم با انتخابات قهر کردن ،احزاب نه
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    6 0
    این احزاب پوست کلفت چه برا معیشت مردم دارند که رای هم میخواند اینا انگار از شیر گرفته نشدند سیر مونی ندارند به کنار تمامیت خواهند ضد اسلامند در ظاهر اسلامیشان
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    دولت روحانی که مورد حمایت اصلاح طلبان بود موفق شد هم اقتصاد را نابود کند هم جان مردم را بخطر بیندازد و بیش از 130،000 هموطنمان را با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا به کشتن بدهد و افتخار رساندن رکورد روزانه تلفات کرونا تا 720 نفر مردم بیگناه در روز را برای خودش ثبت کند. بدتر از همه افشاگری عباس عبدی در فروردین 1399 بود که مشخص کرد روحانی و ظریف با بالا بردن تلفات کرونا و با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا دنبال زنده کردن برجام بوده اند. دولت رئیسی با وارد کردن واکسن کرونا و واکسیناسیون گسترده تلفات را به صفر نفر در روز رساند و ممکن بودن وارد کردن واکسن و عمدی بودن وارد نکردن واکسن کرونا توسط اصلاح طلبان و حامیان برجام را بطور عملی اثبات کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس