کد خبر 1570446
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
موتور

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۷۰ درصد از موتورسیکلت‌ها کاربراتوری هستند و هر موتورسیکلت بین ۴ تا ۷ برابر یک خودرو آلایندگی ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در خصوص تردد موتورسیکلت‌های دودزا در شهر تهران گفت: باید به راکبین موتورسیکلت که وسیله آنها فرسوده است گفت که برای تعویض موتورسیکلت خود اقدام کنند، هرچند که سازمان‌ها باید تسهیلاتی برای این کار اختصاص دهند.

وی گفت: جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده و کاربراتوری باید در دستور کار سازمان‌ها قرار بگیرد و به جای آنها از موتورسیکلت‌های برقی استفاده شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: لذا پلیس هم در این خصوص با موتورسیکلت‌های دودزا برخورد می‌کند، حتی در برخی از موارد موتورسیکلت‌ها را به پارکینگ‌ها منتقل و ان‌ها را مجبور به بردن به تعمیرگاه‌ها کرده ایم تا موتورسیکلت خود راتعمیر تا مدارک خود را تحویل بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    هرچی موتور سیکلت کاربراتوری را معدوم کنید کمک کنید موتور برقی یا خوب بخرند
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    چطور ممکنه یک موتور ۴تا ۷ برابر خودرو آلودگی داشته باشه ظاهراً حجم موتور رو کلا در نظر نمی گیرد بعلاوه موتوری زودتر به مقصد می رسه چطور چند برابر خودرویی که تو ترافیک می مونه آلودگی تولید می کنه و ... هرجوری نگاه می‌کنی میلنگه چند سال اینطوری آمار میدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس