کد خبر 1569653
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش مشرق، احمد خوئی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

از اپوزیسیون و اصلاحات هم شانس نیاوردیم!

جماعت مدعی عقل و سواد اصلاحاتی که گویا از وزانت خردورزی فقط نمایش و ظاهرش را به ارث برده‌اند به همراه متحدین خارجی اپوزیسیونی آن‌ها، ۲۴ ساعت است که به مردم آموزش می‌دهند کینه‌های کسر قدرت خود را با استفاده از دون‌مایه‌ترین استدلال‌ها و مانور روی تپق لفظی وزیر، یا تفسیر به میل انگشت اشارۀ اردوغان به رئیسی بدون اطلاع پیاده کنند. این نوع رفتار سخیف شده کار روزمرۀ این جریان؛ قبلا این را بیشتر از جوان‌ترهای میدان می‌‎دیدی ولی حالا پیرمردها هم با این "وزن" خود دنبال این بازی افتاده‌اند. آن هم با چه حرارتی!

در کشوری پر از مشکل داخلی و محاصره و تاخت و تاز خائن داخلی و کارشکن و دشمن خارجی، این نوع سرگرم کردن مردم نوبر است.

معمولا از یک جنبش مدعی اصلاحات انتظار است عقل مردم را به کمال برساند تا به مسائل مهم‌تر، استراتژیک‌تر و کلان‌تر و افق بالاتر نگاه کنند، نه به فرومایگی عریان و زشتی که سران مدعی اصلاح هم راه‌ افتاده‌اند وسط صحنه به دنبال گزگ‌گیری و اشکال‌گیری و تمسخر پر آب و تاب رقیب قدرت بخاطر تپق‌ و متهم کردنش به بی‌سوادی با حقد و کینه؛ تا صحنۀ کشور را تبدیل به چاله‌میدان کنند. آن از حمایت آن‌ها از جریان‌های هرزگی و فسق علیه خانواده و این از اخلاق نقش‌آفرینی در جامعه. این چه "اصلاحاتی" است که پای ثابت رفتارهای روزمره‌اش فروسپردن مردم در منجلاب و عقده‌توزی و تلافی‌جوئی است؟

بالاخره مدعی اصلاح باید یک وزانتی داشته باشد و اقلا خود را از فرورفتگان در فساد و بی‌خردی دور کند! ولی این اصلاحاتی که ما می‌بینیم شده است سردمدار اوباشگری. انتظار بود این جریان مدعی اصلاح، دنباله‌روهای خود را از این رفتار بچه‌گانه منع کند ولی نه تنها چنین نمی‌کند که بزرگان آن آتش‌بیار این معرکه هستند.

قبلا با همین حربه در موعد انتخابات ۱۳۹۲ ، با "بلدم بلدم" ها و "فقط من بلدم" های این جریان، مردم فریب خوردند و هشت سال کشور روی ناشایستگی، بی‌سوادی و ساده‌لوحی و بلکه خیانت تعمّدی دولت روحانی چرخید، هیچ یک از اینها به این ساده‌لوحی ایدۀ "مذاکره" که رهاورد فکر سی-چهل سالۀ آنها بود که دائم به آن اصرار می‌کردند، اندک اعتراض یا اعتراف به اشتباه نکردند. اعتمادهای پوچ به دشمن متخاصم و تکمیل کردن داخلی تحریمهای دشمن با فلج کردن اقتصاد کشور با حاصل‌جمع رشد اقتصادی صفر و به محور مقاومت از پشت خنجر زدن و معلق کردن صنعت و کارخانه در هشت سال نکبت و عقب‌ماندگی و معلولیت کشور، و تعطیل کردن صنایع استراتژیکی مثل هوا و فضا به غمزة العین استبداد استعماری، اصلا موضوع مهمی نیستند که در کارنامۀ این افراد و افراد مورد حمایت آن‌ها قرار دارند. مهم این است که وزیر خارجه به "کی" بگوید "کی" یا "کِی"!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    7 2
    اين جماعت اصلاحاتچى بدنبال چه اصلاحاتى در مملكت هستند به والله شما تا الان بلاى جان ملت و مردم بوديد
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      4 18
      حقد و کینه و حسد اصلاح طلبان تهوع آور نسبت به موفقیت ها و محبوبیت های دولت و شخص جناب رئیسی چشمان شان را کور و عقل شان را زایل و قلب شان را مریض کرده است!!!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      3 2
      واقعا این دولت محبوبه
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      خدا را شکر رییس جمهور نشدم دلار بشه 60 تومن
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    0 0
    نه
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      0 0
      عباس عبدی فروردین 1399 گفته بود که روحانی برای زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند. وارد نکردن واکسن کرونا هم برای زنده کردن برجام خسارت محض بوده. اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟
  • FR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    2 1
    شعر امروز افشین علت این جماعت را میشناساند مشتی لات و لوت بی اصالت که ادای روشنفکرهای صد سال پیش را در می آورند با طرفدارانی از جنس پری بلنده و شعبون بی مخ های بین المللی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس