کد خبر 1568877
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
اعزام تیم نظامی ۶ نفره نیوزیلند به دریای سرخ

نخست‌وزیر نیوزیلند امروز از اعزام تیم نظامی ۶ نفره این کشور به دریای سرخ در راستای حمایت از اشغالگران قدس خبر داد.

به گزارش مشرق، «کریستوفر لوکسون» (Christopher Luxon) نخست وزیر نیوزیلند امروز سه شنبه در حمایت از رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک تیم نظامی ۶ نفره را به عنوان بخشی از ائتلاف به اصطلاح بین المللی به بهانه حفظ امنیت دریایی در دریای سرخ به غرب آسیا اعزام خواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، نخست وزیر نیوزیلند در یک نشست خبری در این ارتباط گفت: حملات حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) به کشتی‌های تجاری و دریایی غیرقانونی، غیرقابل قبول و عمیقا بی ثبات کننده است.

کشورهای آمریکا، انگلیس، بحرین و چند کشور دیگر شب گذشته در قالب به اصطلاح ائتلاف دریای سرخ، بیانیه مشترکی را پس از حمله به یمن منتشر کردند.

در این بیانیه آمده بود که حمله اخیر علیه یمن به طور خاص یک انبار زیرزمینی را هدف قرار داد.

به ادعای این بیانیه، هدف گیری بمباران‌های دیشب در یمن همچنین شامل مراکزی بود که به قابلیت‌های موشکی و نظارت هوایی مرتبط بودند و حملات بیشتر علیه مواضع و ۸ سایت در یمن انجام شد.

براساس بیانیه مذکور، بمباران مذکور همچنین یک انبار زیرزمینی تسلیحات در یمن را هدف قرار داد.

این در حالیست که ارتش ملی یمن پیش‌تر اعلام کرده بود که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و در حمایت از مردم مظلوم این باریکه، به کشتی‌های متعلق یا وابسته به رژیم صهیونیستی که قصد عبور از دریای سرخ و آبراهه‌های حیاتی این دریا را دارند، حمله خواهد کرد.

در روزهای گذشته نیروهای ارتش ملی یمن اعلام کرده‌اند تا زمان ادامه تجاوزات رژیم جعلی اسرائیل در غزه کشتی‌های تحت مالکیت یا تحت پرچم این رژیم که در حال عبور از دریای سرخ هستند را هدف قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    نیوزلند مگه کشور؟ کشوری بدوی که از سال 1840 مستعمره رسمی بریتانیا بوده و دارای پرچمی است که نصفش پرچم انگلیس خبیث و پادشاه انگلیس به عنوان پادشاه رسمی کشورش محسوب میشه و یک نفر با عنوان فرماندار کل به عنوان جانشین پادشاه انگلیس توسط حکومت انتخاب می شود, کشور مستقل؟ نیوزلند در تمام حیات نه چندان طولانی خود به عنوان مستعمره رسمی و سپس عضو اتحادیه کشورهای مشترک المنافع(کانادا استرالیا و. که مستعمرات بریتانیا باشند) در هر جنگی کنار بریتانیا بوده و باوجود جمعیت کوچکش که اکنون پنج میلیون نفر رسیده, طی جنگ جهانی دوم نزدیک بیست هزار کشته تقدیم پادشاهی بریتانیا کرد. بعدها که آمریکا جای انگلیس گرفت این جزیره بی هویت بلافاصله دنباله رو آمریکا شد طوریکه طی جنگ ویتنام تنها کشوری بود که مستقیما با آمریکا در جنگ متحد شد! حالا هم بهش دستور داده شده نیرو بفرسته و اونم شش تا هابیت و دورف فرستاده تا بلکه اینها ناجی جان صهیونیسم شوند!! ارواح عمه جانشان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس