image.png

در عملیات نیروی هوافضای سپاه فقط عوامل موساد در اربیل نقره داغ نشدند و مقر ویژه آمریکایی ها برای آموزش تروریست های تاجیک هم منهدم شد.

سرویس جهان مشرق - عملیات نیروی هوا فضای سپاه پاسداران علیه مقر و عناصر رژیم صهیونیستی در شهر اربیل عراق و گروهک های تروریستی در شمال غرب سوریه همچنان در صدر خبرهای منطقه و جهان قرار دارد.

یک منبع میدانی در گفت و گو با مشرق به جزئیات عملیات هدف قرار دادن اتاق عملیات صهیونیست ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها تلاش کردند با عملیات مقابله کنند اما تلاش نیروی پدافند آنان برای رهگیری و ساقط کردن موشک های شلیک شده به نتیجه ای نرسید.

این منبع میدانی با بیان این که مقر صهیونیست ها و عناصر همکار آنان در منطقه ملاعمر و چند نقطه دیگر در حومه شهر اربیل هدف قرار گرفت، افزود: این پایگاه که خارج از شهر قرار دارد و محافظت شده است یکی از اصلی ترین مقرهایی به شمار می آید که عملیات های ضد ایرانی را تدارک و برنامه ریزی می کند.

جزئیات عملیات علیه نیروهای ویژه موساد در اقلیم کردستان / انهدام کامل پایگاه آموزشی ویژه فعالیت‌های ضدایرانی در شمال‌غرب استان ادلب سوریه + نقشه میدانی

وی با بیان این که صهیونیست ها با پوشش های متعدد در این مقر عملیات های تروریستی علیه شهروندان ایرانی را هماهنگ می کردند، تصریح کرد: صهیونیست ها با پاسپورت های آمریکایی هم در این پایگاه تردد و رفت و آمد داشتند.

این منبع میدانی از هلاکت و مجروح شدن 5 تا 10 نفر از عناصر و افسران موساد در این عملیات خبر داد و گفت: یکی از عوامل به هلاکت رسیده «پیشرو دزه ای» است که در پوشش فعالیت های اقتصادی با صهیونیست ها ارتباط گسترده ای داشت و یکی از مهره های اصلی آنان محسوب می شد.

وی که از نزدیکان به خانواده بارزانی بود ارتباط عمیق و بسیار صمیمی با صهیونیست ها داشت و در فروش و انتقال نفت عراق به سرزمین های اشغالی سهم ویژه ای داشت.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، یکی دیگری از عوامل صهیونیست ها به نام کرم میخائیل که در پوشش تجارت و فعالیت اقتصادی و با تابعیت انگلیسی - عراقی ارتباطات وسیعی با موساد داشت در عملیات شب گذشته زخمی شده و برخی خبرهای تایید نشده از کشته شدن وی حکایت دارد.

در مجموع عناصری که در عملیات نیروی هوافضای سپاه کشته و زخمی شدند علاوه بر قاچاق نفت عراق (بدون اطلاع دولت مرکزی در بغداد) از اقلیم به ترکیه و سپس سرزمین های اشغالی، ارتباط تنگاتنگی با خاندان بارزانی و صهیونیست ها داشتند و تحرکات و فعالیت های ضد ایرانی آنان به طور کامل رصد شده بود.

عملیات دوم؛ ضربه به مقر تروریست‌ها در اراضی اشغالی سوریه

به گزارش مشرق، محور دوم عملیات، علیه عناصر گروهک های تروریستی در شمال غرب سوریه انجام شد و مواضع تروریست ها به طور دقیق در منطقه «تلتیتا» و «جبل الصماق» در شمال غرب سوریه هدف قرار گرفت.

یک منبع میدانی در سوریه در گفت وگو با مشرق از انهدام مقر اصلی تروریست های در ابن محور خبر داد و افزود: کمپ آموزشی عناصر تروریستی هم در این عملیات به طور کامل منهدم شد.

جزئیات عملیات علیه نیروهای ویژه موساد در اقلیم کردستان / انهدام کامل پایگاه آموزشی ویژه فعالیت‌های ضدایرانی در شمال‌غرب استان ادلب سوریه + نقشه میدانی

این منبع میدانی با بیان این که تروریست ها با ملیت افغانستانی و تاجیکستانی در این متطقه آموزش داده می شدند، خاطرنشان کرد: تروریست ها پس از آموزش در این پایگاه توسط محور غربی، عبری، عربی به سرکردگی آمریکایی ها به افغانستان انتقال داده می شدند و سپس به سمت مرزهای ایران حرکت می کردند.

به گفته این منبع میدانی، آمریکایی ها و صهیونیست ها تحرکات و نفوذ خود را در مناطق اشغالی شمال غرب سوریه افزایش داده اند و آموزش عناصر تروریستی مورد حمایت ترکیه با ملیت های مختلف از جمله تاجیک را در دستور کار قرار داده اند و دوره های مختلفی را برای آنان تدارک دیده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از عناصر گروهک تروریستی تحریرالشام هم جذب شده اند و با محوریت فعالیت ضد ایرانی در دوره های آموزشی آمریکایی ها شرکت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 50
  • احد. یاحق IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    26 7
    خبر موسق و دقیق بود معلومه. مردم اقلیم کرد از حکومت بارزیها رازی نیستند وبا ایران همکاری می کنند. بارزیها از قدیم. به چته معروف بوده اند یعنی خود فروخته
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      20 6
      به اردوغان بگویید ایران جوابش را داد خیلی منتظر پاسخ ایران بود.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      11 26
      عملیات اشتباهی بود در اربیل چون باعث ضدیت مردم عراق با ایران میشه وقتی روزنامه ها و سایت های عراق بررسی بشه کاملا معلومه کار اشتباهی بود زدن اربیل و موج منفی بزرگی علیه ایران شکل داده
    • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      4 1
      موثق منظورشون بوده
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      4 5
      برو بابا از عراق خبر نداری حرف الکی نزن
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      5 2
      مردم عراق که با زدن عوامل رژیم غاصب صهیونیستی و حکومت خودمختار بارزانی مشکلی ندارن. اتفاقا از جداسازی کردستان عراق از عراق ناراحتن. نظر مردم عراق، فقط داشتن حکمرانانی سالم و مستقله و با ایران هم دوست و برادر و خواهر دینی‌اند.
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      0 1
      خیلی بجا بود مردم این صلابت رو می‌خوان غزه داره شهید میده چرا ؟ چون داشته هایی که داشت رو ازش گرفتند سعی می‌کنه برگردونه و رمز برگشت ایستادگی و صبر هست ، رمز قیام عاشورا را گرفتند ، خون بر شمشیر پیروز است ، درود خدا بر مجاهدان فی سبیل الله مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت مردم ما در کرمان چه گناهی کردن ، رفته بودن برای گرامیداشت فرزند ایران ، عزیزی که هر چه کرد برای مردم کرد چقدر مقام حاج قاسم بالاتر شده که تحمل زائر های این نفس زکیه رو هم ندارند درود بر رهبر عزیز ، لبیک درود بر یاران حاج قاسم در نیروهای مسلح درود بر حسن آقای عزیز تهرانی و فرزندان غیور او در نیروهای مسلح و درود بر مردم اصیل و شجاع ایران که شعارشون این هست ،میمیریم ذلت نمی پذیریم چو ایران نباشد تن من مباد
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      0 1
      نوشته از ترکیه به اسراییل نفت قاچاق میشه اردوغان فقط پول را میشناسه
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      0 0
      نوشته از ترکیه به اسراییل نفت قاچاق میشه اردوغان فقط پول را میشناسه
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      0 0
      نوشته از ترکیه به اسراییل نفت قاچاق میشه اردوغان فقط پول را میشناسه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    26 5
    در وهله اول خوب بود ، تشکر . اما انتظار داریم نیرو های مسلح باید یک اقدام قاطع و جدی به ایادی مزدور و تروریسم های آن طرف مرزهای شرقی کشور انجام دهند ، چرا که آموزش را در سوریه ، پاکستان یا افغانستان (تفاوتی نمی کند) دیده اند اما در حال حاظر محل امن استقرارشان در افغانستان و پاکستان می باشد تا به وقتش به دستور هر کسی که پول و جایش (صاحبش ) را تامین می کند از سوراخ در بیایند و یک عملیات انجام دهند .
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    22 7
    دمتون گرم
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    20 7
    اقدام ارزنده و بسیار عالی است اما واقعا خیلی کم و محدود بود .
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    20 7
    خیلی خیلی مبارکتون باشه. الحمدلله رب العالمین و له الشکر. ممنون سردار عزیز حاجی زاده و خدا قوت. یاعلی مدد.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    13 7
    کاش حاج قاسم به این حکومت جعلی کمک نمیکرد برای نجات از دست داعش می‌داشت اونشب سقوط میکردند.حکومت نمک نشناس بارزانی که شده جولانگاه قاتلین مردم ایران و تجزیه طلب ها باید سقوط میکرد.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    6 3
    ترکیه هم در آن منطقه عملیات انجام میده
  • تهران IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    5 3
    بزنید نترسید هر جا حرامی گیر آوردید بزنید مهم نیس کجا و کدوم کشوره اکثر کشورهای منطقه مستعمره ما ایرانی ها هستن این حق ما ایرانی هاس در تمام کشورهای دنیا عملیات انجام بدیم ما بچه های افسریه خودجوش یه گروه بیست نفره تشکیل دادیم با دولت هم کاری نداریم خودمون میخوایم بریم داخل اسرائیل با شگرد خاص خودمون عملیات انجام بدیم
  • نفیسه IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    9 5
    ترکیه شبانه روز به اقلیم کردستان حمله می کند و تاکنون ده ها غیرنظامی که هیچ ارتباطی با پ.ک.ک ندارند کشته و ده ها روستا تخلیه شده اند بارزانی: هر کردی که با آنها مخالفت کند مستحق مرگ است. بارزانی نمی تواند در منطقه ما مزدور اسرائیلی باشد و علیه منافع و امنیت کشورهای منطقه به ویژه ایران فعالیت کند. حملات دیشب نشان داد که صبر ایران به پایان رسیده است، اگر با چراغ سبز بارزانی به فعالیت های خصمانه خود در اقلیم کردستان پایان ندهند، این بار موشک ها به کاخ بارزانی می نشینند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    11 3
    دمتون گرم حال کردیم بارزانی لعنتی داشتی توسط داعش هلاک میشدی و هیچکس حتی آمریکا و اسرائیل بدادت نمی‌رسید این ایران و حاج قاسم بودن ک نجاتش دادن حالا نمکدون میشکنی ؟
  • CN ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    10 3
    دفعه بعد مقرها و خانه های خود طایفه بارزانی را هدف قرار دهید که باعث و بانی پرورش تروریستها در اقلیم صهیونیست هستند و دستشان به خون ملت ایران آغشته شده. بهتره تمام رهبران اقلیم صهیونیست را محو کنید تا امنیت به ایران باز گردد.
  • CN ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    13 3
    راستی پایگاههای داعش در بدخشان را رها نکنید.
  • یونس IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    4 2
    دمتون گرم اقتدار به هر شکلی زیبا و ستودنی است اما بالاترین پله اقتدار عمق مواضع اسراییل در فلسطین اشغالی هست
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    7 3
    درود-ایران دربین کشورهای دنیا چندمین کشورهست که توانایی موشک نقطه زن بیشتراز۱۰۰۰کیلومتر داره؟
  • ابوالفضل IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    4 3
    اطلاعات و جزئیاتی که منتشر کردید بطور مطلق صحیح و موثق بود، موجودیت برازانی ها تا خرخره با صهیونیست ها گره خورده بنابراین از هر خوش خدمتی به اسرائیل و آمریکا و خیانت به همسایگانشون آبایی نداشته و ندارند
  • وحید IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    5 4
    در این واقعه اهل کوفه بودن بعضی از عراقی‌ها کاملا مشهود شد، یادشون رفته که ایران، بغداد و اربیل رو از آتش داعش نجات داد.
  • US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 2
    چرا چندتا موشک نزدید اسراییل ترسیدید
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      1 0
      فلسطین زده
  • NL ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 2
    🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 3
    گنه کرد ور بلخ مسگری به شوشتر زدند گردن مسگری
    • حسين DE ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      0 0
      گنه كرد در بلخ آهنگرى ، به شوشتر زدند گردن مسگرى.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس