کد خبر 1566502
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
‌

این عملیات‌ها در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت و به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هم‌وطنان در کرمان و راسک، طراحی و اجرا شده است.

سرویس سیاست مشرق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه‌شب، مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه را با موشک‌های بالستیک منهدم کرد. همچنین در عملیاتی دیگر، مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق را با موشک‌های بالستیک مورد هدف قرارداد و منهدم کرد.

این عملیات‌ها در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت و به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هم‌وطنان در کرمان و راسک، طراحی و اجرا شده است.

پس‌ از این حمله، کاربران شبکه های اجتماعی به تحلیل این عملیات پرداختند. یک کاربر انقلابی نوشت: «فرودگاه اربیل تعطیل شد، هیچ‌یک از پهپادها و موشک‌های ایرانی رهگیری نشده و تماماً به هدف اصابت کردند.» همچنین کاربری دیگر مدعی شد شب گذشته «دوربردترین حمله موشکی ایران تاکنون انجام شد و موشک‌های سپاه از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری مقرهای تحریرالشام و الترکستانی در ادلب سوریه را هدف قرار دادند که پیام واضحی هم برای رژیم صهیونیستی دارد».

«پاسخ سخت» به مقرهای راهبردی دشمن +عکس

«پاسخ سخت» به مقرهای راهبردی دشمن +عکس

در این عملیات، پیشرو مجید آغا دزیی نیز به هلاکت رسید. گفته‌شده او از ثروتمندان و تاجران مرتبط با موساد و شریک تجاری رژیم صهیونیستی بوده که مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را بر عهده داشته است. همچنین گفته‌شده دیزایی صاحب گروه ساختمان‌سازی فالکون بود. این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود؛ همچنین عامل اصلی تأمین مالی و انرژی موساد نیز بوده است.

«پاسخ سخت» به مقرهای راهبردی دشمن +عکس

در بین واکنش‌های کاربران فضای مجازی نسبت به این عملیات، یاد و خاطره شهید والامقام، حسن تهرانی مقدم را گرامی داشتند. شهید تهرانی که با عنوان پدر موشکی ایران نیز شناخته می‌شود، پس‌ازاین عملیات، موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. همچنین کاربران، یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را هم زنده کردند. بسیاری کاربران دیگر هم تصاویر شهدای حادثه تروریستی کرمان را بازنشر دادند.

کاربران توئیتری هشتگ «پاسخ سخت» و «انتقام باذن الله» را طراحی و وایرال کردند.

بسیاری از کاربران و طراحان خوش‌ذوق ایرانی نیز پس‌ازاین حمله، موشک‌باران مقر تروریست‌ها را تصویرسازی کرده و در یک مورد آن، دیوارنگاره میدان فلسطین با عبارت: « تابوت‌هایتان را آماده کنید» نصب گردید.

«پاسخ سخت» به مقرهای راهبردی دشمن +عکس

در ادامه واکنش‌های کاربران فضای مجازی نسبت به عملیات سپاه پاسداران را در تصاویر زیر مشاهده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    16 6
    اقلیم کردستان عراق دوست ایران نیست مخصوصا بارزانی های خائن
  • هانیه IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    18 7
    الله اکبر. مرگ بر آمریکا، مرده باد اسرائیل، زنده باد ایران، ننگ بر آمریکا پرستان.
  • علـی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    13 6
    ولی من هنوز راضی نشدم خیییییلی کم بود
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    7 1
    بیانیه رسمی دولت عراق
    • ناشناس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      9 8
      دولت عراق که گفته بود تروریست‌ها رو از مرز ایران کلا جمع میکنه .دروغگو.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      8 8
      با آن وضعی که باعث شهادت حاج قاسم و ابو مهدی المهندس شدند چون روز روشن بود که در دولت عراق و برخی مراکز حساسشان نفوذی وجود دارد.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    9 4
    جزاکم الله خیرا...تبارک الله...
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    7 5
    دمتون گرم حال کردم ما منتظر بعدی هستیم.
  • سیده مریم IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    8 5
    دم بچه های سپاه گرم خدا قوت فلب همه مومنین شاد شد
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 7
    الله اکبر الحمدالله خدا قوت قهرمانان ایران سربازان اسلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نان پدر شیر مادر حلالتان 🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏👏🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • پیروز IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 7
    حاج حسن طهرانی مقدم عزیز درود بر شرفت که باقیات الصالحاتت دمار از روزگار بدترین و وحشی ترین ادمهای کره زمین داره درمیاره و هرروز یه ورژن بالاترش رو میشه ، تا باشه از این جور انتقامه ای اپوزیسیون سوز ، صدای زوزه های اپوزیسیون رو کم کم خواهیم شنید و حرف از منشور حقوق بشر هم خواهند زد
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 9
    دست مریزاد سربازان وطن ✌️🇮🇷🥰
  • آرش IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 7
    با این همه ما خواستار تجهیز ایران به سلاح هسته ای هستیم تادیگه کسی جرات نکنه به ایران چپ نگاه کنه . این همه سختی وتحریم و داریم تحمل میکنیم واسه سلاح هسته ای نداشته! باید مجهز بشیم تا توازن قدرت با امریکا واسراییل بر قرار بشه موشک با سرجنگی متعارف به اندازه کافی بازدارنده نیست مطمئن باشید با این کار نه تنها امنیت به کشور بلکه به خاورمیانه هم برقرار میشه و امریکا واسراییل هم هیچ غلطی نمیکنن
  • AS 7 IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 3
    چسبید دمتون گرممممم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس