پنتاگون: در حال ارزیابی نتایج حملات خود به یمن هستیم

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پس از تجاوز نظامی ۱۰ کشور به رهبری آمریکا به برخی مواضع انصارالله یمن گفت: در حال ارزیابی نتایج حملات خود هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از گزارش برخی رسانه ها، پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه به وقت محلی افزود: ما یک عملیات نظامی علیه اهداف نظامی در مناطق تحت کنترل حوثی ها انجام دادیم. ما هنوز در حال ارزیابی نتایج حملات خود هستیم و ارزیابی های اولیه ما می گوید که نتایج این حملات بسیار خوب است.

این مقام پنتاگون نیز در تداوم ادعاهای واشنگتن مدعی شد: ما می خواهیم امنیت خطوط کشتیرانی بین المللی را تضمین کنیم. ما با شرکای خود در منطقه و فراتر از آن مشورت می کنیم و در آینده نیز به این کار ادامه خواهیم داد.

وی بدون اشاره به دلیل اصلی درگیری ها در دریای سرخ گفت: ما هشدارهای زیادی به حوثی ها فرستادیم، اما آنها پاسخی ندادند و حملات دیروز پیامی به آنها بود که امیدوارم این پیام برای حوثی ها روشن باشد.

این مقام پنتاگون همچنین مدعی شد: هدف این حملات، کاهش توان موشکی حوثی ها بود و کشتی های مورد هدف در منطقه از سوی آنها هیچ ارتباطی با درگیری فعلی در غزه ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 2
    ارزیابی تجاوز به یک کشور مستقل آنهم با یک اسکادران جنگنده وچندموشک هرگز یمن را ساکت نخواهد کرد .آنطورکه پیداست یمنی درجنگ سخت ازخود جنگ سخت ترهستند آنها آموزش زندکی های سختی را دیده اند .یمنی ها محاسباتشان کاملا برمنطقی استواراست که پاسخش را زمانی میدهند که قدرت نرم وسخت خود را توامان به رخ غربیها وآمریکاییها بکشند .باورهای عمیقی دارند دیالوگهای آنان کاملا برپایه ایی است که شما از روی ترس ووحشت ناچارشدید ائتلافی برعلیه آنان شکل بدهید .اما آنها نتیجه این درگیریها را برحسب منافع فلسطینیان تنظیم کرده اند و ازقید کلمه برادر استفاده میکنند پس منتظر آرام شدن دریای سرخ نباشید ودامنه آن درگیری طولانی مدت خواهد بود تا زمانیکه فلسطینیان بحقوق رسمی ومورد اتفاق نزد ملل دنیا که برایش راهپیمایی برگزار میکنند خواهد بود تصور نکنید ضربه چشم گرفته اید آنها سالهای متمادی چنین بمبارانها را تجربه کرده وترسی هم ندارند .شما وگماشته تان درمنطقه بشدت آسیب خواهید خورد وآنقدر ادامه خواهد پیدا کرد تا سکوت جامعه بین المللی شکسته شود وامیدوارم منتهی به تغییر ماهیت سازمان ملل برای عملی ساختن عدالت بیانجامد .
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 2
    همین الان یه نفتکش رو زدن ارزیابی نکنید فقط اخبار رو گوش کنید
  • حسام IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 1
    شما یانکی ها عادت داریداز منطق استفاده نکنید وبزورمتوسل شوید البته زورتوأم با بزدلی چون تنهایی با آنهمه ادعا جرأت حمله ندارید عین کفتارها عمل می کنید ولی از هم اکنون خودتان را بازنده و قاتل بشناسیدهمتون فدای صهیونیست هاخواهید شد ، تاریخ را فراموش کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس