کد خبر 1562157
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی سرباز روح الله رضوی، مطلبی را با عنوان پیمان خون در خیابان در راستای حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد:

شهدای حادثه خون‌بار دیروز کرمان را ضرب در دویست و پنجاه کنیم به رقم بیست‌ و پنج هزار شهید غزه می‌رسیم آن هم در غزه‌ای که یک چهلم ایران هشتاد میلیونی جمعیت دارد.

به بیان گویای اعداد آنچه در این سه ماه غزه کشیده فاجعه‌ای به بزرگی ده‌هزار برابری واقعه تلخ و تکان‌دهنده روز گذشته کرمان است.

اسرائیلی که توانسته به مدد آمریکا حمام خون بیست‌وپنج‌هزار نفری در غزه راه بیاندازد چرا اگر دستش برسد نتواند بالغ بر یک صد زن و بچه و پیر و جوان را در کرمان به خاک خون بکشند و چرا این واقعه را در تهران و مشهد و قم تکرار نکند؟ دقیقا چه چیزی از نرم‌های بین‌المللی و قواعد جهانی و قطع‌نامه‌های کاغذی سد پیش روی ماشین کشتار صهیونیستی است؟

ماجرای فاجعه دیروز به استناد فجایع این سه ماه نشان داد که غزه چطور به امنیت در خیابان‌های تهران و کرمان گره خورده است و چطور سرنوشت ملت‌های منطقه تنیده در هم است.

محور مقاومت اینک پیمانی از خون در خیابان‌ها بسته؛ خون در بغداد با خون در دمشق و خون در بیروت و خون در غزه و خون در صنعا و خون در تهران و کرمان و مشهد آمیخته است و خون‌شریکی این مردم می‌تواند معادله‌ی دیگری رقم بزند و قواعد حاکم بر دشمن صهیونیستی را برای همیشه تغییر دهد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 1
    اللهم عجل ..
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اگر خانواده خودت هم تو کرمان شهید شده بود بازم این حرفارو میزدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس