شکست قهرمان جهان در فینال انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

کمیسیون داوران فدراسیون کشتی نظر خود را در مورد دیدار فینال وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان نخستین چرخه انتخابی تیم ملی در حالی از ۶ تا ۸ دی ما در شهرستان قم برگزار شد که یکی از مسابقات بحث‌برانگیز مبارزه فینال وزن ۸۷ کیلوگرم بین ناصر علیزاده و علیرضا مهمدی بود. این دیدار با نتیجه ۴ بر سه به نفع علیرضا مهمدی نایب قهرمان جهان به پایان رسید.

پس از این دیدار تیم داوری فدراسیون بر اساس تبصره ۵ ماده یک چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، فیلم دیدار وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور توسط کمیسیون داوران مورد بازبینی قرار گرفت و نتیجه زیر اعلام شد:

به نظر این کمیسیون در این کشتی ۲ اشتباه داوری صورت پذیرفته است.

کشتی وزن ۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی (قرمز) – ناصر علیزاده (آبی):

۱- پاسیو سوم (اخطار) با توجه به قوانین و تجربیات، لزوم نداشته است و در نتیجه این پاسیو دوبنده آبی ۲ امتیاز کسب کرده است.

۲- در ۱۷ ثانیه پایانی کشتی تیم داوری تقاضای یک اخطار به کشتی‌گیر آبی از مازندران (ناصر علیزاده) و یک امتیاز به دوبنده قرمز از خوزستان داشتند که در این صحنه ابتدا باید تذکر داده می‌شد (تذکر قبل از آن به نظر کمیسیون فاقد اعتبار بوده است.)

در نتیجه با توجه به توضیحات داده شد نمی‌توان گفت در نتیجه پایانی کشتی تغییراتی صورت می‌گیرد.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس