کد خبر 1559187
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
تظاهرات و ناآرامی‌های دوباره در صربستان

صدها نفر از حامیان جناح معارض دولت صربستان شامگاه دوشنبه برای هشتمین شب پیاپی در بلگراد تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، صدها نفر از حامیان جناح معارض دولت صربستان شامگاه دوشنبه برای هشتمین شب پیاپی در بلگراد تظاهرات کردند.

یک ساعت بعد از آغاز تجمعات، تظاهرات‌کنندگان از مقابل ساختمان وزارت امور دولتی به سمت مقر پلیس در بخش دیگری از بلگراد رفتند تا خواستار آزادی بازداشت‌شدگان بشوند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مخالفان دولت کنونی صربستان همچنین وعده دادند که شامگاه سه‌شنبه نیز دوباره به خیابان‌ها می‌آیند.

شامگاه یکشنبه بود که هزاران نفر در بلگراد پایتخت صربستان در اعتراض به نتیجه انتخابات اخیر این کشور به خیابان‌ها آمدند و خواستار ابطال نتایج انتخابات پارلمانی و محلی شدند.

بر اساس اعلام کمیسیون انتخابات صرستان، حزب حاکم «ترقی خواه» (SNS) با ۴۶.۷۲ درصد آراء پیروز انتخابات پارلمانی زودهنگام در صربستان شده که هفته قبل برگزار شد.

روز دوشنبه نیز «الکساندر بوتسان-خارچنکو» سفیر روسیه در بلگراد طی دیدار با «الکساندر ووچیچ» رئیس جمهور صربستان گفت که اطلاعات دولت بلگراد نشان می‌دهد که کشورهای خارجی در ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر در این کشور نقش دارند.

تظاهرات و ناآرامی‌های دوباره در صربستان

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دلارای آمریکایی ویوروها سرازیر شده که یه اوکرایین دیگه بسازن باید جلواینا وایسن واجازه ی رشدبهشون ندن آخرسرمثل رهبرای نارنجی اوکرایین اونا زیرگلوله وبمب هستن وهست ونیستشون به فنامیره وعاملین فتنه توسواحل امارات حمام آفتاب میگیرن یا دارن توی پاتایای تایلند وقت میگذارنن این دنیایی که این آدم براکشورهاشون میخوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس