کد خبر 1558753
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا مطلبی را با طرح این پرسش که چرا دانشجویان در آمریکا یهودستیز شده‌اند منتشر کرد که به یادداشت نشریه واکس درباره این موضوع پرداخته است:

نشریه واکس در یادداشت جالبی تصریح کرد که جمهوری خواهان چگونه مساله یهودی ستیزی را برای سرنگونی برنامه «تنوع، برابری و دربرگیری» موسوم به DEI به یک سلاح تبدیل کرده‌اند؟! در این یادداشت تاکید شده که جمهوری خواهان کنگره معتقدند که پیگیری برنامه «تنوع، برابری و دربرگیری» در دانشگاه‌های ایالات متحده باعث تشدید تعصبات ضد یهودی در میان دانشجویان شده است.

نویسنده واکس معتقد است که دانشجویان مسلمان و عرب به خاطر توهین به آنها، ربودن حجاب و سیاست‌های سازمانی ناخوشایند که آنها را طرد می‌کند و همچنین کمپین‌های طرفدار اسرائیل که آنها را ارعاب می‌کنند و از محیط‌های دانشگاهی که در مورد جنایات جنگی اسرائیل علیه فلسطین ساکت است، ابراز تاسف می‌کنند و به همین خاطر جو یهودستیزانه در بین آنان دیده می‌شود.

البته برای قانون‌گذاران جمهوری‌خواه و کارشناسان محافظه‌کار رسانه‌های آمریکا، مشکلات و دردهای جوامع یهودی در ایالات متحده، شتاب تازه‌ای را برای کمپین فزاینده آن‌ها علیه DEI و جنگ آن‌ها علیه مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها که از نظر آنها سنگرهای لیبرال ترقی‌خواهی هستند، به وجود آورده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 1
    چرا دانشجویان در ایران اسلام ستیز شدن؟
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    فکر کنم بزودی خود یهودی‌ها هم یهودستیز بشن چون می‌بینن اصلا مثل سران یهودصهیون و تورات تحریف شده نیستند و خیلی آدم حسابی و لطیف و انسان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس