کد خبر 1557437
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
تکذیب مذاکره با ساکت برای جانشینی رحمتی/ تعیین سرمربی تا نیم فصل

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی ضمن رد مذاکره با ساکت الهامی گفت: تاکنون هیچ مذاکره ای با هیچ شخصی بابت هدایت تیم نساجی نداشته ایم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نساجی شامگاه سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال رفت و شاگردان مهدی رحمتی با نتیجه سنگین ۴ بر صفر از میزبان خود شکست خوردند تا همچنان با ۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول باقی بمانند. پس از این بازی سید مهدی رحمتی از هدایت نساجی استعفا کرد.

حمیدرضا بایندریان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در خصوص استعفای رحمتی اظهار داشت: با استعفای رحمتی موافقت کرده‌ایم اما امروز با او جلسه‌ای خواهیم داشت تا در خصوص مسایل مالی با او به توافق دست یابیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون مذاکره‌ای با ساکت الهامی سرمربی حال حاضر تیم مس رفسنجان بابت هدایت نساجی شده است یا خیر، بیان کرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و نه تنها با الهامی بلکه با هیچ شخصی بابت هدایت نساجی صحبت نشده است.

بایندریان در ارتباط با هدایت نساجی در دیدارهای پیش رو تا نیم فصل گفت: دستیاران رحمتی با باشگاه قرارداد دارند و هدایت تیم را حداقل در دیدار هفته آینده برابر هوادار عهده دار خواهند بود اما این امکان وجود دارد که تا قبل از نیم فصل سرمربی تیم را انتخاب کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جلسه هیأت مدیره بابت تصمیم‌گیری در خصوص تیم برپا خواهد شد و امیدوارم بتوانیم روزهای خوش را به نساجی بازگردانیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    بالاخره آه مردم اراک که تیم رو رها کرد و ۷۰ درصد بازیکنها رو با خودش برد گرفتش. ظلم پایدار نمی‌مونه فقط چون نساجی رفته بود آسیا رفت اونجا که تجربه کسب کنه و به مردم قائمشهر هم خیانت کرد
    • تیم قرقره سوار کاجی ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      0 0
      البته از این تجربه که تیم رو یه دفعه رها کنه و ول کنه داره .یادتونه زمان بازیکنیش فکر می‌کرد تیم ملی داره حذف میشه و به جام جهانی نمیره تیم ملی رو رها کرد تا مثلا آدم خوبه داستان بشه اما از شانسش تیم ملی رفت و روسیاهی موند برای زغال
    • سه چرخه سواران ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      0 0
      البته از مرام ول کردن‌های یهویی این مکتب زیاد هست جواد چکش که در مهمترین بازی فصل فولاد تیم رو ول کرد فرهاد مجیدی که کیسه در کورس قهرمانی یهو تیم رو ول کرد رفت کویت و.... نمونه زیاد داره
  • رضا ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    بالاخره آه مردم اراک که تیم رو رها کرد و ۷۰ درصد بازیکنها رو با خودش برد گرفتش. ظلم پایدار نمی‌مونه فقط چون نساجی رفته بود آسیا رفت اونجا که تجربه کسب کنه و به مردم قائمشهر هم خیانت کرد
  • ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    کارایی ی تیم ته جدولی با تعصب بهتر از کادر و بازیکن درجه یک تیم بالای جدول بی تعصب هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس