تشدید فشارها بر روی اسرای فلسطینی/ قطع آب و برق زندان «النقب»

نظامیان صهیونیست که بعد از گذشت بیش از ۲ ماه نتوانسته اند دستاورد خاصی در نبرد زمینی در نوار غزه کسب کنند با تشدید فشار بر روی اسرای فلسطینی می کوشند بر روی این شکست مفتضحانه سرپوش بگذارند.

به گزارش مشرق، کمیته امور اسرای فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست فشارهای خود را بر زندانیان زندان النقب افزایش داده اند.

به نظر می رسد حمله اشغالگران به کرانه باختری، بازداشت بی دلیل فلسطینی ها و تحت فشار گذاشتن آن ها در زندان ها تلاش از سوی صهیونیست ها برای سرپوش گذاشتن بر شکستشان در نوار غزه باشد.

این کمیته فلسطینی تاکید کرد که زندانبان های رژیم صهیونیستی در زندان النقب جریان برق را به صورت کامل در این زندان قطع کرده اند.

کمیته امور اسرای فلسطین اضافه کرد: آب نیز به روی زندانیان زندان النقب قطع شده و در طول روز تنها کمتر از یک ساعت وصل می شود. زندانبان های صهیونیست همچنین وعده های غذایی زندانیان را کم کرده اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اذعان کرد که نیروهای این رژیم در نوار غزه ضرباتی سخت و دردناک دریافت کردند.

دانیل هاگاری تصریح کرد: ما در غزه بهای بسیار سنگینی پرداخت می‌کنیم اما اهداف ما یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا ثابت است و گزینه دیگری نداریم.

هاگاری افزود: از ابتدای جنگ گفتیم که ماموریتی سخت و طولانی در پیش داریم. متاسفانه باید برای تحقق اهداف خود بهای بسیار سنگینی بپردازیم و این کار ساده‌ای نیست.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حماس همچنان قدرت مبارزاتی بالایی دارد و حملات موشکی این جنبش نیز متوقف نشده است.

دانیل هاگاری اظهار داشت که حماس همچنان پایگاه‌هایی در شمال نوار غزه دارد و نبرد در این منطقه پایان نیافته است. نابودی و فروپاشی حماس زمان زیادی می‌برد و به تلاش زیادی نیاز دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس