کد خبر 1555958
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
برای حضور همیشگی VAR در ایران مصمم هستیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: سیستم VAR امشب ایران را ترک خواهد کرد، اما تمامی ارکان فدراسیون مصمم هستیم که کمک داور ویدیویی برای همیشه به ایران بیاید تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان پس از تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت، اظهار داشت: فوتبال با تمام حاشیه‌های که دارد، لذت‌بخش است. این اولین تجربه ما برای استفاده از VAR در بازی بود، البته موعود بنیادی‌فر تجربه قضاوت با VAR را در مسابقات بین‌المللی داشت. در این بازی شاهد بودیم داور چندبار از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کرد که یک بار هم منجر به پنالتی شد.

وی افزود: سیستم VAR امشب ایران را ترک خواهد کرد، اما تمامی ارکان فدراسیون مصمم هستیم که کمک داور ویدیویی برای همیشه به ایران بیاید تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. حضور VAR در دربی نکته مثبتی بود و از اینکه توانستیم از کمک داور ویدیویی استفاده کنیم، راضی هستم. باور کنید اکنون خوشحال‌ترین فرد هستم که توانستیم از VAR به نحوه احسنت بهره ببریم.

افشاریان در خصوص اعتراض بیش از اندازه بازیکنان، بیان کرد: جای بازیکنان نیستیم، ولی دربی همیشه حساس است و بازیکنان برای هر دقیقه آن، استرس دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مقوا و کارتون اش توی ایران میمونه 😂
  • ناصر ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    نمیخواد var بیارید وقتی پنالتی سهرابیان روی زاهدی دیده نمیشه و کارت قرمز حامدی فر داده نمیشه به وجود var,کلا دربی رو مساوی بزنید ما رو اسکل خودتون نکنید هر بار استقلال با مساویای عجیب و غریب فلنگو میبنده.زبونشونم درازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس