کد خبر 1555834
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
«پیک موتوری» برای جابه‌جایی تماشاگران/ گلایه بانوان از بلیت فروشی

جدا کردن درهای ورودی تماشاگران استقلال و پرسپولیس که باید از دو ضلع غربی و شرقی وارد ورزشگاه شوند، مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده و برخی برای رسیدن به محل استقرار خود پیک موتوری گرفتند!

به گزارش مشرق، دیدار معوقه هفته پنجم تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که صد و دومین دربی این دو تیم به شمار می رود، از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

* در شرایطی که دو ساعت به شروع بازی باقی مانده بود بلیت بازار سیاه داغ تر شده و افرادی سودجو بلیت این دیدار را به قیمت ۴ میلیون تومان به فروش می رسانند.

* با توجه به اینکه هواداران استقلال نمی توانند از در غربی وارد ورزشگاه شوند به اجبار باید مسیر در غربی تا شرقی را پیاده طی کنند. به همین خاطر تعدادی موتور سوار و یا خودروهای شخصی با گرفتن مبلغی معادل ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، هواداران استقلال را به در شرقی می رسانند. این هم شغل در دربی است که احتمالا در بازی های آینده هم تداوم خواهد داشت.

* هواداران پرسپولیس با حمایت از تیم شان به یحیی گل محمدی اولتیماتوم داده و شعار می دادند «یا ببر یا برو». آنها معتقدند سرمربی سرخپوشان در هفته های اخیر عملکرد خوبی در گرفتن نتایج نداشته است.

* هجوم یکباره تعدادی از هواداران پرسپولیس به سمت گیت ورزشگاه باعث شد تا ازدحام شدیدی به وجود بیاید و درگیری مختصری هم بین آنها صورت بگیرد که با دخالت عوامل انتظامی خاتمه پیدا کرد.

* بانوان حاضر در ورزشگاه به شدت از فروش بلیت گله داشتند و معتقدند برای فروش بلیت بانوان باید تمهیدات دیگری اندیشیده شود.

* هواداران استقلال هم که اعتقاد دارند تیم شان در این دیدار برنده از زمین خارج خواهد شد به حمایت از بازیکنانشان پرداخته و معتقدند آبی ها می توانند پس از شش سال، یک بار دیگر پرسپولیس را در ۹۰ دقیقه شکست دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس