کد خبر 1555005
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
غذا

گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست.

به گزارش مشرق، صبح آخرین روزهای پاییز بود و مثل همیشه دادگاه خانواده پر از مراجعه‌کنندگان پیر و جوان؛ در این میان پسر جوانی روی صندلی نشسته بود. او یا با موهایش بازی می‌کرد و یا ناخن‌هایش را می‌جوید همسرش نیز نگاهی معنادار به او می کرد و گاهی نیز از سر افسوس سری تکان می‌داد.

دقایقی بعد سربازی از داخل یکی از شعبه‌ها بیرون آمد و گفت پرونده ساعت ۹ و نیم اعلام حضور کنند. دختر جوان بلافاصله بلند شد و در حالی که دستش را بلند می‌کرد گفت: نوبت ماست. بعد هم وارد شعبه شد.همسرش نیز با بی میلی از جا بلند شد و پشت سر او به اتاق رفت.

قاضی گفت: پرونده را مطالعه کردم اما واقعاً متوجه نشدم چرا می‌خواهید طلاق بگیرید. نوشته‌اید به خاطر قرمه سبزی این یعنی چه؟!

مرد جوان گفت‌: اجازه بدهید خودم ماجرا را تعریف کنم فقط بحث قرمه‌سبزی نیست ماجرا طولانی است. قاضی خودکار را کنار گذاشت و عینکش را هم برداشت و گفت می‌خواهم ماجرا را از زبان خودت بشنوم برایم تعریف کن.

مرد جوان که سهیل نام داشت گفت: سیما را در یک میهمانی خانوادگی و دوستانه دیدم در کمتر از دو ماه هم پای سفره عقد نشستیم. بعد از انجام رسم و رسوم معمول هم ازدواج کردیم و وارد زندگی مشترک شدیم.من در یک شرکت خصوصی حسابدار هستم واز صبح تا عصر سر کارم، اما همسرم یک مشکل بزرگ دارد آن هم بی توجهی به من است. با اینکه تازه ازدواج کرده بودیم اما هیچ توجهی به من نداشت. در طول روز حتی یک بار هم با من تماس نمی‌گرفت که ببیند من کجا هستم و چه کار می‌کنم. مدام با دوستانش مسافرت و گردش و تفریح می‌رود حتی در شرکتی که من موافق نبودم مشغول به کار شد. چند ماهی که گذشت دیگر طاقتم تمام شد و به او تذکر دادم. او هم قول داد رفتارش را تغییر دهد. اما چون خانوادگی سرد و بی توجه هستند تذکراتم فایده‌ای نداشت. برعکس خانواده من دوست دارند با هم رفت و آمد داشته باشیم و مدام دور هم باشیم. هربار خاله و عمه و عمو و دایی یا حتی مادرم ما را برای شام و ناهار دعوت می کنند ما دعوا داریم که چرا باید به میهمانی برویم. سیما این رفت و آمدها را به حساب دخالت در زندگی ما تلقی می‌کند.

سهیل ادامه داد: یک روز که از رفتار سیما خسته شده بودم موضوع را با پدرش در میان گذاشتم اما آقای قاضی باور کنید پشیمان شدم، چون سیما و خانواده‌اش از من طلبکار شدند و وضع بدتر شد. هرطور بود تحمل می‌کردم تا اینکه خواهرم ازدواج کرد و مشکلات من با همسرم بیشتر شد.

قاضی با تعجب گفت ازدواج خواهرت چه ارتباطی به زندگی شما داشت؟

سهیل نگاهی به سیما کرد و گفت: این خانم که الان با چهره حق به جانب اینجا نشسته به شدت به زندگی خواهر من حسادت و زندگی ما را با زندگی آنها مقایسه می‌کند.

در همین موقع سیما از جا بلند شد و با اعتراض گفت: این آقا می‌خواهد با تخریب شخصیت من را تحقیر کند و مقصر نشان دهد در حالی که اصلاً اینطور نیست. من زنی مستقل و آزاد بودم و هستم و اجازه نمی‌دهم کسی مانع پیشرفتم شود.

سهیل با شنیدن این حرف‌ها خندید و گفت: آقای قاضی این خانم توهم دارد فکر می‌کند همه می‌خواهند او را تحقیر کنند.همین هفته پیش که باهم بحث شدیدی کردیم می‌دانید دلیلش چه بود؟ خانه خواهرم دعوت بودیم و او قرمه سبزی درست کرده بود شوهرش هم از دستپخت خواهرم تعریف کرد اما سیما آنقدر عصبانی شد که مرا به اتاقی کشاند و گفت برو به شوهر خواهرت بگو جلوی من اینقدر از زنش تعریف نکند با این کار می‌خواهد به من بفهماند که دستپخت همسرش از من بهتر است و قرمه سبزی که من دفعه قبل درست کرده بودم بدمزه بوده. آقای قاضی این حرف‌ها و رفتارش به قدری مرا عصبانی کرد که همانجا تصمیم گرفتم از هم جدا شویم چون دیگر تحمل رفتارش را ندارم. این زن روان مرا نابود کرده است از دست غرولندهایش به ستوه آمده‌ام.

سیما بعد از شنیدن این حرف‌ها رو به سهیل کرد و گفت: من همینی هستم که می‌بینی نه تغییر می‌کنم نه به خاطر تو دست از خواسته‌هایم می‌کشم.

قاضی بعد از شنیدن مشاجرات این زوج به آنها گفت که دو ماه نزد مشاور بروند و اگر مشکلشان حل نشد حکم طلاق را صادر خواهد کرد.

امیرحسین صفدری کارشناس حقوقی

در این پرونده می‌بینیم که سیما با اینکه وارد یک زندگی مشترک شده اما انگار همچنان در دنیای دیگری برای خودش زندگی می‌کند و اصلاً اهمیتی به خواسته‌های همسرش نمی‌دهد و بدون مشورت و همفکری، مستقل و جداگانه برای خود تصمیم می‌گیرد و تصور می‌کند همچنان مجرد است. در صورتی که شرط زندگی مشترک همفکری و رعایت حقوق طرفین است.

نکته دوم که ایراد بزرگ سیما است مقایسه‌ کردن زندگی خودش با دیگران است. او حق ندارد بگوید که چرا شوهر خواهرش از زندگی و همسرش تعریف می‌کند و نباید به سهیل فشار بیاورد که در زندگی آنها دخالت کند.

با این حال سهیل هم بی تقصیر نیست. او باید قبل از ازدواج راجع به تمام مسائل مهم زندگی مشترک‌ با سیما حرف می‌زد و وقتی به نتیجه درست می‌رسید ازدواج می‌کردند اما این بی توجهی‌ها سبب شد به این نقطه برسند. بنابراین باز هم می‌بینیم که بی توجهی به برخی موارد در انتخاب همسر و قبل از شروع زندگی مشترک به شکل بزرگتری در آینده گریبانگیر زوجین می‌شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    25 6
    برو بابا . همسر کجا بود . پولت زدن . افتادی توی چاه . غرق شدنت حکیمیه.
    • ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      9 2
      با این حال سهیل هم بی تقصیر نیست!! متاسفانه... برادر سهیل، بعد از عقد،توی دو ماه رفتی مجلس عروسی و خلاص!؟ مردحسابی بذار عقد یه شش ماه طول بکشه، بیشتر همدیگرو بشناسید...خجالتهاتون بریزه، روتون باز بشه به هم، ببینید کی یه کیه...بعدش برو مجلس عروسی بگیر. ولی درست‌ترش ، اینه که قبل از عقد حتی، تحقیق بیشتری بکنید...همینکه عاشق بشی کافی نیست...الان بایستی روی تحقیق قبل از ازدواج خیلی بایستی وقت گذاشت. چون پای یک عمر زندگی مشترکه...مخصوصا توی این دوره و زمونه
    • ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 7
      مرد زحمت نکش، حوصله‌ی خاله زنک بازی داره که کار دستش میده. ولی این خانم داستان اینجا، هم نمیخاد کم بیاره...(البته اکثریت زنها همینطوری دوست دارند باشن) ولی در کل این کارا، خالک زنک بازیه که مردها بایستی ازش دوری کنن. زندگیشون رو بکنن. من از خاله زنک بازی یک مرد، واقعا بیزارم...دنبال حرف بودن و صعه‌ی صدر نداشتن، واقعا احمقانه‌س.
    • ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 1
      «طلاق» به خاطر قرمه‌سبزی// بابا این که دلیل خوبی برای طلاقه قابل قبوله خخخخ. طرف رفته بعد از 2 ماه ازدواج زنش را طلاق بده چون در ارتباطات اینترنتی و تلفن ..با هم آشنا شده بودند و این دختره دایم سکسکه میکرده و اون آقاهه عاشق سکسکه اش میشه باهاش ازدواج میکنه ولی بعد از ازدواج دیگه سکسکه نمیکرده برای همین طلاقش داد..// یارو میگفت به دختره آیا تو به عشق در اولین نگاه معتقدی ؟ یا باز برم بیرون از اول بیام داخل برای نگاه دومت . ای خدا .یکی داشت میمرد از درد بی وفائی ..لبو فروش بهش گفت زردک میخواهی!
    • ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      10 1
      وقتی همسر میخواهیم انتخاب کنیم باید به ایمان و طبع سرد و گرم آنها توجه کنیم . این زن با این اخلاق به درد زندگی دائم با کسی نمی خورد
    • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 1
      غرق شده در کوزه عسل آدمیزاد
  • ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    84 3
    زن حسود را باید دورانداخت
    • ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      24 8
      باید زیر لگد لهش کرد
    • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      9 0
      امیرحسین صفدری کارشناس حقوقی مواردی رو ذکر کرد ولی اصل مطلب رو که بسرعت داره شایع میشه رو ذکر نکرد که اون تربیت پدر و مادره زمانیکه در کودکی فرزند را لوس میکنید و هرچه خواست فراهم میکنید و تمام دنیا را به کامش میکنید زمانیکه ازدواج میکنه فکر میکنه در خانه پدر و مادرشه و این مسائل پیش میاد پدران و مادران آگاه باشند بچه عزیز است ولی تربیتش عزیز تر است
    • ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      4 4
      معلومه که موقع زاییدن تورو با لگد بدنیا آوردن که هر مشکلی را با لگد میخواهی حل کنی
  • ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    31 4
    سیما باید طلاق بگیره . بعد بره تو فست فود کار کنه.
    • حاجی از لندن ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      6 5
      سیما باید به فکر یه شوهر دیگه باشه
  • رضا ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    30 6
    من اگر جای آقا سهیل بودم سیما خانم را با لگد از پنجره «نه از در» بیرون می انداختم. دادگاه چیه باید هر کس جایگاهش را بفهمد.
  • ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    36 2
    هیچ دوماه مشاوره هم لازم نیست زن علاف ویلان هیچ وقت درست نمیشه قاضی باید همونجا حکم طلاق رو میداد
  • ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    22 1
    مهریه هزار سکه . مرد تا آخر عمر باید بردگی کند.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    17 15
    شیخ ابوالمجرد الخوشحال المتول در کتاب خود بنام ام المسائل فی الاحوال الخراب المتأهلون می‌فرمایند : زن مستانید تا آزاد و راحت توانید زیست!! من 61 سال دارم، هیچوقت زن نگرفتم، پس از اتمام تحصیل در دانشگاه دائم کار کردم، پولامو پس انداز کردم، الان یه آپارتمان در تهران، یک ویلا در شمال و یه ماشین آبرومند دارم. هر یکی دو سال با پولهایی که جمع کردم یه مسافرت خارج رفتم و تابحال به حدود 25 کشور سفر کردم، از جمله سه دوره مسابقات جهانی فوتبال. همین الانشم چند تا از خانمهای دور و برم که 25-30 سال از من کوچیکترن غیر مستقیم به من پیشنهاد ازدواج میدن ولی من زیر بار نمیرم!!! میلیونر نیستم ولی به لطف خدا و راهنمایی شیخ ابوالمجرد داره در حد معمول خوش میگذره !!!! شاد و پیروز باشید.
    • ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      7 2
      فکرصبح که رفتی دستشویی خوردی زمین و سروصورتت با محتویات داخل سنگ دستشویی تماس داشته!!!خخخخخخخخخخخخخخ
    • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 3
      مگه بقیه فرغون سوارمیشن که ماشین تو آبرومند است؟ لابد روزها گدایی وشبها هم دزدی میکنی که این چیزها را داری
    • هوشنگ ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      5 5
      راست گفتی منم زن نمی گیرم تا آخر عمر با پولهایم خوش می گذرونم لذت می برم آرامش در زن نگرفتن خلاصه می شود
    • هوشنگ ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 5
      نظری درباره لندکروز من ندارین ؟ 😂😂😂😂😂😂😂
    • هوشنگ ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      4 4
      پراید ۴۰۵ پرشیا شما با فرغون هیچ فرقی نداره 😂😂😂😂😂😂
    • ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      5 1
      مواظب باش اون زن جوونا چیز خورت نکنند و نکشنت.الان دیگه از وقت زن گرفتنت گذشته ولی احتمال قتل داری چون تنهایی و پول داری. زنای قدیمی خوب بودن اشتباه کردی نگرفتی. این مدل جدیدا خوب نیستن.دیگه نگیر
    • ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 0
      تو مواظب باش زنت چیز خورت نکنه یا بچه ها و داماد و عروسات یوقت شب به خاطر ارث و میراث خفت نکنن، به من کاری نداشته باش!! من همهٔ اموالمو وقف کردم به همه هم اولش میگم که بدونن چیزی برای بالاکشیدن وجود نداره، نه پول نقد زیادی تو حسابم میزارم نه طلا و اینا تو خونه نگه میدارم!!
    • ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 0
      الان این اموالی رو که داری یک شخص متاهل نمیتونست داشته باشه ؟ در کنارش عشق و محبت هم باشه تو زندگیش همه چیز که پول نیست شاید بعضی یا بگن چرا همه چیز پوله ولی به نظر من نیست شخصی اگر زندگیش به طلاق میرسه به هر علتی نمیشه گفت همه زندگی ها همین جوره
  • mehran ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    31 12
    اینا همش از اثرات شعار زن زندگی ازادیه. خدا باعث وبانی این وضعیتو لعنت کنه
    • امید ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      8 16
      کمتر یاوه بگو
    • ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 0
      یاوه وجود فواجع زراست
  • ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    22 0
    این زنکه آدم بشو نیست.همونجا در دادگاه رهاش کن و برو پی زندگیت!!!
  • ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    17 2
    خودش و باباش را یک کتکی بزن و بفرستش لونه باباش و طلاقش هم نده شاید آدم شد.
  • ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    9 2
    این جور زنها هیچ حق و حقوقی نباید داشته باشند و قاضی هم باید با کمک شوهر ایشان این خانم را با لگد به بیرون هدایت کنند
  • حسن ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    13 1
    وقتی که مردان عزیز قبل از ازدواج کور و کر می شوند وفرق دختر خوب وبد را فقط در زیبایی او می داند می داند گل خر زهره را به جای گل رز قالب می کنند در جامعه بسیار دختران با عفت ونجیب وخانواده دوست هستند باید گشت وگل رز را انتخاب کرد نه خر زهره .
    • ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      10 1
      کاش گل خرزهره بهشون غالب میکردن! خارشتر بهشون میندازن!!!!!!
  • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    10 0
    سازگار نیستن. فقط طلاق. این زنه وقت شوهرش نبوده به بلوغ فکری نرسیده بوده
  • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    12 0
    همان بهترکه قبل ازاینکه بچه دارشوندطلاق بگیرند امکان داردسرنوشت کودکان معصوم بعداز طلاق نامعلوم وبه خطر بیفتد
  • ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    13 0
    واه واه. پناه برخدا
  • Ti ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 36
    مرد دلیلی نداره اینقدر احساسی باشه ، حالا خوبه سر کارهای سخت مانند کشاورزی و کارهای ساختمانی هم نمیره ،، الان همه واسه من حسابدار یا ویزیتور شدن و کار هم نمی کنن و به حقوق ناچیز پشت میز نشینی عادت کردن ،، اگه ی روز مثل من بری سر کار سخت بعد کار حتی نمی تونی دهنتو باز و بسته کنی از خستگی ، چه برسه بیای با زنت هم دهن به دهن بشی یا وقت کنی بری خونه این اون ... همش از بیکاری مردهای تنبل هست که این مباحث شروع میشه ، مرد که کار نکنه و خسته نشه میاد خونه و شروع به وراجی با زن میکنه و مطمئن باشید زن ها در این مواقع کم نمی‌آورند و فکر نکنی نوکرت هستن و هر چی بگی بگن چشم چنان میزنن تو برجکت تا سالها صدات در نیاد.
    • ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      9 0
      تو دلت از جای دیگه پر شده مثل اینکه... الان مشکل نوع شغل مرد نیست، اخلاق این خانمه که شباهت زیادی به شما داره، کاملا از متن نوشتاری شما معلومه کار سخت می‌کنی و کسی دنبالتون نیست، یا مطلقه هستی یا بخاطر اخلاق گند دماغت کسی حاضر نیست پا پیش بذاره
    • M ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      7 0
      قشنگ معلومه زخم خورده و عصبی هستی
    • ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 1
      درسته حاجی، مرد زحمت نکش، حوصله‌ی خاله زنک بازی داره که کار دستش میده. ولی این خانم داستان اینجا، هم نمیخاد کم بیاره...ولی در کل این کارا، خالک زنک بازیه که مردها بایستی ازش دوری کنن. زندگیشون رو بکنن. من از خاله زنک بازی یک مرد، واقعا بیزارم...دنبال حرف بودن و صعه‌ی صدر نداشتن، واقعا احمقانه‌س.
    • ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      دوکلمه هم از مادرعروس!!!حرف زدن نمیدونی لااقل حرف نزدن را بدان!
    • ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      از گفتارت معلومه چه جونور زنده زشتی هستی
    • کاووس ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      4 0
      کار سخت تو چیه؟؟؟
    • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      شغلت چیه؟ بگردم ازین شوهرا پیدا کنم.
  • ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 0
    چند تا سکه مهرش کرده بگو . داداش ارباب گرفتی .
  • ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 1
    بهتره قبل از ازدواج مشاوره بگیرند تا تفاوتهای فردی شونو بشناسن یا حداقل در چهار زمینه چهار جلسهٔ ۲ ساعته گفتگو کنن: ۱. فرهنگی( آداب، رسوم، سنتها، باورها) ۲. اجتماعی( چگونگی نوع روابط با دیگران، مهمانی ها، مسافرتها) ۳. اقتصادی( تفکر راجع به درآمد دو طرف ، پس انداز، خرید مسکن، اولویت هزینه کردن در چه زمینه ای باشد، خرید هدیه و.) ۴. مذهبی - سیاسی( شباهت تفکرات به هم، تمسخر نکردن دیدگاه همدیگر و علاقه های همدیگر، تعیین حدود همراهی کردن) هر چه زوجین در این زمینه ها شبیه هم باشند و اختلاف نظرهاشون کم باشه موفق ترند ، افراد با هم یا تفاهم دارن که مشکلی پیش نمیاد یا اختلاف نظر دارن که باید با مذاکره به یک راه حل مشترک برسن، تعیین خطوط قرمزشون ، حساسیتهاشون، مطرح کردن چیزهایی که عصبانی شون می کنه کمک کننده اند
  • ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    14 0
    زن امروزي..حق وحقوق اسلامی می خواهند .از اون طرف هم آزادی های غربی ...... مرد بیچاره هست ...بهترین حالت مجردی
  • ناشناس ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    24 0
    حقیقتا زنهای این دور زمونه خیلی فاجعه شدن بدبخت می کنند پسر مردم رو دیگه مثل قدیم نیست که بگیم ببین از دست مادرشوهر چی می کشیده الان باید گفت ببین شوهرش و خانواده ی شوهر از دست عروس چی می کشند حق تعریف از کسی رو نداری حق رفت و آمد با خانواده ات رو نداری هر چی خانم گفت باید برده ی بی چون چرا باشی تا زندگی کوفتیت کوفتت نشه
    • ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      11 0
      نگو زن های امروزی! بگو ماردوسر
  • ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 7
    زنده بادمجردی
  • محمود ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    12 0
    ننگ با این قانونهایی که به نفع زنها دارد .جایی که توطئه است پای یک زن در میان است
  • هوشنگ ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    5 3
    نگفتم زن ایرانی عاشق پولته نه خودت ؟ برای غارتت نقش یک عاشق دلخسته رو بازی می کنه 😂😂😂😂😂😂
  • هوشنگ ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    5 0
    داغ دل مردان را تازه کردی 😂😂😂😂😂😂
  • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 0
    توی خونه باباشون اشکنه هم ندارن که بخورن ولی تا میرن خونه شوهر فکرمیکنن از...
  • هوشنگ ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    4 2
    باشد که از این ماجرا درس عبرت بگیری که هیچ زن ایرانی عاشقت نمی شه مگر به خاطر پولت مالت نه خودت
    • ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 1
      ولی تو بخاطر پول و مال زن کسی نشو هوشی
    • هوشنگ ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 1
      هیچ زنی عاشق قیافه درهم کشیده و مزخرفت نمی شه درسی به تو خواهد داد که دیگر به هیچ زن ایرانی اعتماد نکنی 😂
  • ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 0
    یک عمر بچه بزرگ کردیم تک و تنها با کار در رستوران و در خانه مردم پزشکش کردیم حالا یک دختر خانم میاد صاحبش میشه اینقدر هم طلبکارن انگار دیگه صاحب اول واخرش هستن و خودشون با جون وسختی بزر گ و موفق کردن اینم رسم روزگار
    • ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      نگران نباش سرشون میاد دنیا دار مکافاته
    • هما منیری ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 1
      مسله سر نااگاهی معنوی انسانها است .اگه ادمها جامعه مطالعه کنند وعرفان بخونند درس زندگی وانسانیت یاد بگیرند اینقدر طلاق بچه بی پناه نداریم به امید اگاهی
  • ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 2
    همه زنهاهم اینطوری نیستن مونده به خانواده طرف که کجاتربیت دیده وچه جوری من زنایی رومیشناسم که زندگی روبرای شوهرشون بهشت کردن همین
  • ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 0
    طلاقش بده تا بره پیش ننه اش وبافتنی ببافه
  • کریم ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    4 0
    منم یک زن حسود مریض دارم که اگر مسابقه برگزار بشه تو حسادت و تکبر با اخنلاف در سکوی اول می ایسته. این ادما به درد زندگی نمی خورند باید تا اخر عمر تو غار تنهاییشون باشند
  • adrian ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 0
    از من می شنوی مشاوره هم نرو، بذار دو ماه تموم شه تا بچه دار نشدید طلاق بگیر. مشکل زن تو با مشاوره حل نمیشه، هرچی تو زندگی باباش نداشته از تو میخواد. این خانم اصا هیچ درکی از زندگی مشترک نداره، باید تا اخر عمر مجردی زندگی کنه
    • کریم ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      حق
  • کریم_ مهدی ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    16 0
    نه به اون شوری شور نه به اون بی نمکی! توی امریکا زن تبدیل شده به کالای جنسی و ارزش انسانیش بازیچه هوس بازها شده در جمهوری اسلامی هم با این همه حق و حقوق من دراوردی که بی حساب و کتاب و خلاف شرع به زن می دهند- مثل مهریه های سنگین- بانوان محترمه احساس سلطنت بهشون دست میده و با این اهرم فشار هر طور خواستند رفتار می کنند. به یاد می اورم روایت معصوم علیه السلام را که فرمود: جاهل را یا در حال افراط یا در حال تفریط می بینی!
  • ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 0
    منکه خیلی خندیدم مثل بچه ها می مونن خصوصادختر خانم و آقا پسر که سریع گفته اصلا تموم...طلاق!
    • ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 0
      ازدواج وطلاق نسل امروز ازآب خوردن هم آسانتره! به همین راحتی وبه همین مسخرگی!!!هدفشون که زتدگی کردن نیست!
    • ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 0
      لابد دختره مشتری نقد پاش واستاده ومیخواد ازدستش نده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس