حضور بازیکنان آفریقایی در استقلال خوزستان تکذیب شد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: هنوز با گزینه خاصی مذاکره نداشته ایم و حضور بازیکنان آفریقایی در تمرینات صحت ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال خوزستان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۱۱ بازی و کسب ۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است و اگر استقلالی‌ها با همین روند به کار خود ادامه دهند قطعاً یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شوند.

در برخی از خبرها آمده بود که چند بازیکن آفریقایی برای حضور در ترکیب این تیم و قرارداد با باشگاه استقلال خوزستان در تمرینات حضور پیدا کرده اند که امیدعلی نجفی مدیرعامل این باشگاه این موضوع را رد کرد.

نجفی در خصوص تقویت استقلال خوزستان برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: قطعاً بازیکنانی را برای تقویت تیم در نیم فصل دوم جذب خواهیم کرد اما تاکنون لیستی به ما داده نشده است و هیچ بازیکن خارجی و داخلی به مدیریت باشگاه تحویل داده نشده که با آنها مذاکره داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد اختلافاتی بین محمد طیبی و اعضای کادرفنی این تیم به وجود آمده است، بیان کرد: چنین مسائلی صحت ندارد و تنها برای ایجاد حاشیه در تیم مطرح می‌شوند، این بازیکن به طور منظم در تمرینات حضور دارد و به صورت جدی همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: ما به طور منظم با سیروس پورموسوی جلسه برگزار می‌کنیم تا نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنیم تا به جایگاهی ایده آل در جدول دست یابیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس