کد خبر 1551896
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
مالدینی پرده از اخراجش از میلان برداشت

پائولو مالدینی درباره اخراجش از میلان بعد از مدت‌ها صحبت کرد و از سران این تیم انتقاد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی که ذاتا راست‌پا بود، نیمه اول دوران حرفه‌ای‌اش را به‌عنوان مدافع چپ بازی کرد و بعد هم به قلب خط دفاعی رفت. پائولو مالدینی بیش از ۹۰۰ بازی با آث میلان انجام داد و ۷ اسکودتو و ۵ لیگ قهرمانان اروپا (دو مورد از آنها جام باشگاه‌های اروپا هستند) را به دست آورد. او ۲۵ فصل در خدمت روسونری بود و یکی از بهترین مدافعان تاریخ محسوب می‌شود.

مدیر فنی سابق میلان درباره جدایی از این تیم صحبت کرد. مدافع افسانه‌ای روسونری در تابستان ۲۰۲۳ سمت خود را ترک کرد. این یک جدایی دردناک برای هواداران میلان است چرا که مالدینی در تمام دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه بوده است، ابتدا به عنوان بازیکن و سپس از سال ۲۰۱۸ مدیر فنی این باشگاه بود.

پائولو مالدینی گفت: مدیریت میلان عامل اخراج من از این تیم بودند. آنها درخواست پروژه‌ای برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از من کرد و من آن پروژه را در اختیار مدیران میلان قرار دادم ولی آنها هرگز جواب من را ندادند چون از قبل تصمیم به اخراج من گرفته بودند. به من گفته شد که بودجه نقل و انتقالات تابستانی ناچیز خواهد بود ولی پس از خروج من بودجه دو برابر شد.

مالدینی بعد از اخراجش از میلان بیکار بوده است و حالا قصد دارد بار دیگر به فوتبال بازگردد. او مدتی در روسونری به عنوان مدیر فنی فعالیت داشت. مالدینی در دوران مدیریتش در سن سیرو فعالیت خوبی از خود نشان داد ولی در نهایت در تابستان از سمتش اخراج شد.

اکنون گفته می‌شود او پیشنهادهایی برای حضور در تیم های عربستانی دارد و به زودی راهی این کشور می شود تا پست مدیریت فنی باشگاه الاتحاد را بر عهده بگیرد.

میلان فصل قبل نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ ایتالیا دفاع کند و تنها توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و در لیگ قهرمانان نیز در مرحله نیمه نهایی ناکام ماند و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

روسونری در این فصل در کورس قهرمانی در سری آ است ولی در لیگ قهرمانان اروپا اکنون شرایط خوبی ندارد و کار بسیار دشواری برای صعود به یک هشتم نهایی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس