از آتش‌بس غزه، برای افزایش آمادگی خود استفاده کردیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در تأیید اظهارات جنبش حماس، گفت که صهیونیستها به دنبال ادامه جنگ هستند و از آتش‌بس برای افزایش آمادگی خود استفاده کردند.

به گزارش مشرق، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم از دوره آتش‌بس، برای افزایش آمادگی خود استفاده کرده است تا بتوانند به جنگ در غزه ادامه دهند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه ساعتی پیش خبر داد که رژیم صهیونیستی با تمدید آتش‌بس مخالفت کرد؛ زیرا قصد دارد به جنگ علیه نوار غزه ادامه دهد.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه بمباران رژیم صهیونیستی، باعث تخریب ۶۰ درصد از منازل و واحدهای مسکونی نوار غزه شده است، تأکید کرد: کمکهایی که وارد غزه شد، کمتر از یک درصد از نیازهای مردم این منطقه را پوشش نمی‌دهد.

هاگاری با اشاره به بمباران ۲۰۰ هدف در غزه، ضمن ابراز نگرانی از حملات انصارالله یمن به مواضع صهیونیستها، مدعی شد: اقدامات حوثیها باعث نگرانی همه کشورهای منطقه از جمله کشورهای عربی شده است.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیستی مصمم به ادامه جنگ است، گفت: به سه خانواده [اسرائیلی] اعلام کردیم که اعضای انان که در غزه زندانی بودند، کشته شده‌اند.

این فرمانده صهیونیست در راستای فرافکنیهای همیشگی برای مقصر جلوه دادن جنبش حماس، ادعا کرد: حماس انتخاب کرد توافق تبادل [اسرا] را که مصر و قطر ناظر بر آن بودند، نقض کنند.

در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت.

در روز گذشته نیز، هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

در جریان از سرگیری حملات امروز صهیونیستها، بیش از ۱۱۰ نفر از جمله سه خبرنگار به شهادت رسیدند. بدین ترتیب، آمار شهدای خبرنگار از زمان آغاز تجاوز تا به امروز به ۷۳ نفر رسیده است.

اسامه حمدان از رهبران جنیش حماس هم تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، آغازگر تجاوز امروز بوده و حماس فقط به این تجاوز پاسخ داده است.

حمدان با بیان اینکه صهیونیستها روز گذشته با درخواست آزادی ۱۰ سرباز زن که اسیر بودند، عمدا واسطه‌ها را گمراه کردند، گفت: سیاست اسرائیل در دروغگویی از زمان آغاز حملات ادامه دارد و آمریکاییها نیز روایت آنان را تأیید می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    جان اسرای اسراییل برای این دولت اصلا اهمیتی نداره . انها فقط فکر بیرون کردن زنها و بچه ها به هر قیمتی هستند
  • ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    این رو همه میدونن،آتش بس یعنی تجدید قوا،
  • ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    7 5
    تاحماس وحزب الله حق خون شهداغزه رانگیرندنبایدآرام بگیرنداسماعیل هنیه وسیدحسن نصرالله عملابه دشمن وخوک کثیف بتازید
  • ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    5 5
    صهیونیستها از آتش بس برای تمرین چگونگی فرار از روبرو شدن با رزمندگان مقاومت استفاده کردن، ترسوهای بزدل چیز بیشتری جز بمباران زن و کودک ، حمله به بیماران در بیمارستانها ، قطع آب و برق که بلد نیستند
    • جانفدا ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      2 2
      فرار؟!؟ وسط غزه دارن با تانک و نفربر میچرخن مگه از تو فرار کنن و اعراب خلیج فارس
    • ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      ۰۸:۰۱ اگه از رزمندگان فرار نمی کردن که مشغول کشتن زن و بچه ها نمی شدن
  • حسین ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام تا زمانی که غزه صاحب یک پدافند قدرتمند ومدرن برخوردار نشده بمباران خواهد شد تنها برگ برنده اسراییل جنگندهایش هستن وبس
  • عبدالعلی گل بابا نژاد عزیزی ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 0
    خدا یا این مردم بیگناه را از دست حاکمان شیطان سرشت اسرائیل نجات بده آمین
  • ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    این برای ما‌ روشن بود که آتش بس برای آمادگی بیشتر رژیم صهیونیستی بوده ، در طرف مقابل یعنی حماس هم آمادگی حفظ شده ، منتها آمادگی حداقل یکساله حماس برای عملیات طوفان الاقصی کجا و آمادگی پس از سرگیجه صهیونیست ها از ضربه ای که در طوفان الاقصی خوردند کجا !!؟ ؛) / اما چاره ای هم جز آتش بس نبود شرایط شهدای روی زمین مانده غزه ایجاب می‌کرد که آتش بسی ولو موقت صورت بگیرد که این بخشی از ماجراست/ رژیم صهیونیستی خیال میکند که دیگران را با حربه آتش بس فریفته ، و سعی میکنه آتش بس را یک تاکتیک جنگی خود نشان دهد تا به شکست تعبیر و ترجمه نشود !! اما باز شکست روی شکست / اتفاقاتی که در میانه تبادل اسرا افتاد باز حماس را محبوب تر کرد و پرده از دروغ هایی که به قصد تخریب چهره حماس توسط رژیم‌صهی.نیستی بیان میشد برداشت و آتش بس هم باز شکست رسانه ای و میدانی برای این رژیم در پی داشت / حمله رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان تاکنون دستاورد نظامی نداشته که بخواهد پذیرش آتش بس برایش دستاورد نظامی (ادعای امادگی) داشته باشد / زور الکی میزنند که شکست اطلاعاتی نظامی خودشان در طوفان الاقصی را ترمیم کنند که ترمیم شدنی نیست / قرمزی و‌کبودی صورتشان از سیلی محکمی که در طوفان الاقصی خوردند نشان از میزان درد شدید این رژیم دارد حالا اگر به زبان بگویندو هزار بار بخواهند وانمود کنند درد نداشت ؛)) کسی باور نمی‌کند که هیچ بلکه تلاش این رژیم برای پنهان کردن درد ، مضحک هم هست / شدت و تداوم حملات این رژیم علیه غیرنظامیان در غزه بیشتر میزان شکست و عصبانیتشان از این شکست را عیان تر میکند ؛))
    • Hamid ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      60درصدمنازل غزه ویران شده ۱۵هزار نفر شهید شدن تمام تلاش حماس برا آتش بسه و درستشم همینه غزه داره نابود میشه وجنگ برا اتحاد اسراییل لازمه نا از درون متحد بشه چرا شما میخواین جنگ ادامه دار باشه چرا اخبارو برعکس تحلیل میکنید حماس زیر فشار . تمام دنیا دارن به اسراییل کمک میکنند ولی حماس هیچ کمک نظامی و لجستیکی نداره
  • محمذ ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    چرا این مزدوران بچه کش رو با خاک یکسان نمیکنید اگه الان با اونا روبرو نشیم پس کی قرار این بیشرفارو نابود کنین
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷❤ ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 0
    بالا برید پائین بیاین شکست خوردهُ میدان شما هستید. صهیونیسم باید از منطقه ما محو شود جائی برای کشتار و چپاول ملتها نیست. مرگ بر اسرائیل و حامیانش ان شاءالله بزودی.
    • ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      بدجور خودتو بخواب زدی
  • ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    🤣🤣🤣🤣
  • ناشناس ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 0
    اسرائیل داره اخرین دست و پاش را میزنه
    • Hamid ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      اره بشینین نگاه کنید ببین اسراییل وامریکا وفرانسه المان انگلیس که بزرگ‌ترین ارتش‌های دنیارو دارن شکست میخورن یا حماس که یک نیروی شبه نظامیه جنگ هزینه داره نیروی انسانی میخواد تجهیزات میخواد با ایمان تنها نمیشه پیروز شد همین الان 20سال طول میکشه تا عزه بخواد دوباره بازسازی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس