مدارس کدام شهرهای استان تهران امروز غیرحضوری است؟

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی شهرهای ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر شنبه ۴ آذر ماه به صورت غیر حضوری است.

به گزارش مشرق، با توجه به پایداری و سکون جوی و افزایش آلودگی هوای تهران، کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا به منظور اتخاذ تصمیمات لازم، صبح امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و با حضور اعضاء در محل استانداری تهران تشکیل شد.

علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا گفت: براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر روز شنبه ۴ آذر ماه غیر حضوری بوده و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین بر اساس تصمیمات این کارگروه، فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز ممنوع است، افزود: جلوگیری از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین دارای آلایندگی و نیز جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور برای روز شنبه از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس