کد خبر 1549759
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
چالش نکونام برای خط دفاعی استقلال/ مرادمند معادلات را برهم زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با توجه به مصدومیت مدافع با تجربه خود برای انتخاب خط دفاعی دچار چالش جدید خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال در حالی روز شنبه ۲۰ آبان در هفته دهم مقابل تراکتور به برتری ۲ بر صفر به پیروزی رسید که در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار محمد حسین مرادمند مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا امید حامدی فر جایگزین او شود. وضعیت مصدومیت این بازیکن پس از این دیدار مسکوت ماند و دلیل مصدومیتش اعلام نشد.

محمدحسین مرادمند از ناحیه مینیسک زانو دچار مصدومیت شدیدی شده است و حداقل باید ۴ ماه از میادین دور باشد تا به بهبودی کامل برسد. مدافع آبی‌های پایتخت که از ابتدای فصل در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت امیدوار بود تا با حضور در تمامی بازی‌های لیگ رکورد خوبی را از خود به جا بگذارد اما اخراج او مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک و مصدومیتش در بازی باتراکتور اجازه نداد وی به خواسته اش برسد.

بیشتر بخوانید:

شوک به نکونام؛ دوری ۴ ماهه مدافع استقلال

همچنین این مدافع باتجربه که از سوی امیر قلعه‌نویی در فیفادی ماه سپتامبر (شهریورماه) دعوت شده بود و برابر تیم ملی آنگولا، اولین بازی ملی خود را انجام داد، امید داشت که بتواند با درخشش در خط دفاعی استقلال شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را به‌دست آورد اما با توجه به مصدومیت پیش‌آمده و دوره نقاهت نسبتاً طولانی آن، به نظر می‌آید که دیگر مرادمند شانسی برای حضور در فهرست تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ندارد.

چالش نکونام برای خط دفاعی استقلال/ مرادمند معادلات را برهم زد

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال با مصدوم شدن مدافع باتجربه خود کار بسیار سختی در هفته‌های آینده خواهد داشت. نکونام اگر بخواهد به آرایش تیمش دست نزند، در غیاب مرادمند باید با ۳ مدافع به کار خودش ادامه دهد چرا که تنها ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان و روزبه چشمی را در اختیار دارد و می‌تواند از آنها استفاده کند. هرچند چشمی پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی است اما در قلب خط دفاعی هم توانایی بازی دارد.

با این شرایط با توجه به خالی بودن دست سرمربی استقلال در قلب خط دفاعی، در صورت مصدومیت و یا محرومیت یکی دیگر از آبی پوشان در خط دفاعی باید تغییر تاکتیک دهد و بازیکنان خود را به نوع دیگری آرایش کند. با نبود مرادمند استقلال باید خیلی با احتیاط بلکه با ۴ دفاع بازی کند. آبی‌ها در ۳ بازی که با چهار دفاع بازی کردند تنها یک گل دریافت کردند اما در ۶ بازی که با ۳ دفاع به میدان رفتند ۴ گل را از حریفان خورده‌اند. حال باید دید جواد نکونام با نبود مرادمند باتجربه چه آرایشی را در دفاع استفاده خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۴ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته یازدهم باید در فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس