تخریب زیرساخت های کشور از اهداف آمریکا است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی ها از سال ۲۰۰۲ زیرساخت ها را به عنوان یک هدف در نظر گرفتند چرا که تخریب زیرساخت ها به معنای قطع خدمات به مردم است. 

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی دانشگاه حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام، سردار جلالی در اولین همایش سراسری پدافند غیرعامل و مدیریت بحران که در دانشگاه علوم و فنون حضرت امیر المومنین (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود، افزود: آمریکایی الگوهای مختلفی برای انجام این کار پیش بینی کردند و در این شرایط حفاظت از زیرساخت ها اولویت است و باید به گونه ای رفتار کرد که در زمان بحران، خدمات به مردم قطع نشود و از روش های سنتی حفاظت فاصله گرفت.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: با تاکید بر این که دانش سیستمی و استفاده از شبکه ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اثر حمله به زیرساخت ها مستقیم و غیر مستقیم است اما باید الگوی تداوم خدمات رعایت شود تا در صورت هر حمله سایبری و تهدیدی خدمات به مردم قطع نشود.

وی افزود: قانون پدافند غیر عامل تصویب و ابلاغ شده و براساس آن کمیته و شورای پدافند غیر عامل تشکیل شده است، اجرای این قانون برای همه دستگاه ها الزامی و برای اولین بار اجرا نشدن این قانون‌ و مصوبات، جرم انگاری شده است و در صورت تخلف، دستگاه قضایی برخورد می کند.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون حضرت امیر المومنین (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش گفت: در این دانشگاه رسته های مختلف نیروی زمینی در چهار دانشکده تخصصی آموزش می بینند.

سردار امیر حسین اکبری افزود: با برگزاری این همایش درصدد هم افزایی بیشتر و نزدیک کردن ظرفیت های دستگاه های دولتی و یگان های نظامی هستیم تا در زمان بحران بتوان بهترین عملکرد داشته باشیم و برپایی نمایشگاه امروز در همین راستا است و بخش کوچکی از توانمندی ها به نمایش درآمد.

وی اضافه کرد: در این دانشگاه رسته های مختلف پدافند غیر عامل آموزش داده می شوند و به دنبال همکاری بیشتر با دستگاه های دولتی هستیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید استاد ابوالفضل علیجانی و همچنین اساتید حوزه پدافند غیرعامل تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این همایش سردار جلالی از نمایشگاه پدافند غیرعامل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات و تمهیدات دستگاه های دولتی در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    4 2
    مجری تخریب برخی مسئولین هستن
    • ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      5 0
      شما اگر بتوانید با منافقین داخلی و خائنین به کشور برخورد کنید پیروز میدان خواهید بود
  • ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    ... .... جانم فدای ایران
  • ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    برخی از مسئولین ناخواسته زمینه تخریب زیر ساختها را توسط آمریکا و هم پیمانان آمریکا فراهم میکنند ؟
  • ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 0
    بله تخریب هدف آمریکا و کل دنیای غرب و صلیبیون است ولی چه کسانی در چه لباسی گام به گام و حتی بدون اشتباه و با بهترین راندمان (حتی از خود آمریکا و کفار ) در حال اجرای این هدف شوم می باشند؟
  • هموطن ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    با توجه به تهدیدات دشمنان،وقتش رسیده که نیروی انقلابی جوان و دانشمند رییس پدافند غیر عامل کشور شود؟
  • ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    شما هنوز این بچه بازی هارو ول نکردین ؟ یه نمونه کارخانه به اصلاح خودروساز که چهل سال اب و برق و گاز تقریبا مفت میگیرن ماشیناشون کشته میده بنزین قورت میده و هوارو نابود کرده و نسل های اینده این کشور در خطر قرار داده این اسمش چیه ؟ حتما تولید است ؟ کشورهای پیشرفته کلان برنامه میریزن و موقت فکر پر کردن جیب مفت خورها نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس