کد خبر 1548147
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
با این فرمول قهرمانی استقلال قطعی است؟/ وجه اشتراک مهم تیم نکونام با مجیدی

حرفهای اخیر نوازی در برنامه تلویزیونی موضوعی را به یاد مخاطب آورد که شباهت‌های زیادی را بین تیم استقلال در فصل بیست و یکم و فصل جاری به وجود می آورد.

به گزارش مشرق، استقلال در لیگ برتر بیست و یکم در یکی از آرام‌ترین فصول خود موفق شد همراه با فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی اش به نتایجی دست پیدا کند که کمتر کسی انتظار آن را داشت.

مروری بر صحبت‌های پیشکسوتان استقلال که نتایج استقلال را فراتر از انتظار نسبت به اتفاقات اخیر طی ماه‌های گذشته می‌دانند،این موضوع را به وضوح به یاد می‌آورد که استقلال در لیگ بیست و یکم چنین شرایطی را ایجاد کرده بود هرچند که در فصل جاری نتایجی بهتر از آن فصل را تا اینجا گرفته است.

از جمله مسائلی که در لیگ برتر بیست و یکم به عنوان فاکتورهای ویژه و خاص به تیم فرهاد مجیدی نسبت داده می‌شد اتحاد تیمی بود. چیزی که حالا محمد نوازی در برنامه تلویزیونی به وضوح آن را عامل کسب موفقیت در هفته‌های گذشته عنوان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خاص‌ترین مادربزرگ دنیا در تمرین استقلال/ نکونام اینگونه سورپرایز شد +عکس

گرچه تیم استقلال در ابتدای فصل شاهد اختلافات عمیق و شدید بین علی خطیر و جواد نکونام بود اما به هر شکلی که بود این مسائل رتق و فتق شد تا امروز یکی از مربیان استقلال برای مطرح کردن موضوع اتحاد و تاکید کردن بر این ویژگی به ارتباط خوب بین مدیریت و کادر فنی اشاره می‌کند عاملی که در لیگ برتر بیست و یکم بین فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو مدیر عامل بخت باشگاه استقلال بارها مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

فرهاد مجیدی و مدیرعامل لیگ بیست و یکم استقلال به قدری به هم نزدیک و تفکراتشان با هم در یک مسیر قرار داشت که در نهایت بهترین اتفاق و رکورد به یاد ماندنی قهرمانی بدون باخت آن هم سه بازی مانده به پایان فصل برای استقلال رقم خورد. هرچند خیلی‌ها معتقد بودند در آن فصل تیم‌های سپاهان پرسپولیس و تراکتور در قواره‌های همیشگی خود نبودند اما به هر حال لیگ برتر بود و استقلال توانست با تکیه بر اتحاد مثال زدنی بین بازیکنان کادر فنی و کادر مدیریتی در نهایت به این عنوان دست پیدا کند.

حالا و درست دو سال بعد از آن اتفاقات شاهد کسب نتایج بهتر از استقلال هستیم در حالی که گفته می‌شود اتحاد بین بازیکنان و کادر فنی و کادر فنی با مدیریت باشگاه در حد قابل قبول است.

اگر این وضعیت‌ها پایان فصل باقی بماند بدون شک باید انتظار یک قهرمانی زود هنگام دیگر بعد از کسب این عنوان در دو فصل قبل را برای استقلالی‌ها متصور باشیم. فصلی که فرهاد مجیدی پیش از گرفتن مدال قهرمانی تحمل این همه اتفاق خوب را نداشت و اشک ریخت. با توجه به ابراز علاقه شدید نکونام و خانواده‌اش به استقلال اگر وضعیت به همین منوال تا پایان فصل پیش برود شاید بار دیگر باید شاهد اشک‌های یک مربی دیگر استقلالی روی سکوی قهرمانی باشیم البته این‌ها همه در صورتی است که واژه اتحاد همچنان سایه خود را از سر استقلال کم نکند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    5 4
    - اصلاح قرارداد بازیکن های استقلال به صورت هفتگی داره انجام میشه ، کل قوانین لیگ رو به سخره گرفتن بعد از بی عدالتی هم ناله میکنن ، یه هفته قراداد بازیکناتون رو دست نزنید ببینیم چی به چیه !
    • ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      لنگ کل ستاره های لیگ گرفته بازیکن از استقلال پیشنهاد داشته ولی نهایتا رفته لنگ بیرانوندو استقلال میخواست ولی تو لنگ موند بعد استقلال سقف قراردادو رعایت نکرده؟ خخخخخ پیروزی هم فقط یک تخلف داشته و ازش یک امتیاز کم شده خخخخخخ
  • ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    5 3
    - استقلال فراقانونی هست.. و گرنه حد اقل 10 امتیاز باید کسر شود..
    • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      اره مثل آسیا که پیروزی بدون باخت قهرمان شد ولی استقلالو به جاش فرستادن آسیا😂
  • ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    5 5
    - استقلال ۹ تخلف در ۵ نوع داره و بهش فرصت اصلاح دادن که نتونست اصلاح کنه و قرار شده بین یک تا ۵ امتیاز ازش کم بشه . پرسپولیس یک تخلف داشت و فرصت ندادن و یک امتیاز کم کردن سپاهان ۴ تخلف از یک نوع داشت و ف صت ندادن و ۴ امتیاز کم کردن . حکومتی بودن اینجوری عزیزان که ۹ تخلف داری و بهت فرصت میدن و یک یا ۲ امتیاز کم میکنن
  • ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 2
    - اگه سقف رو رعایت کرده بودن که چند بار کسر قرارداد نداشتن! کسر قرارداد تازه اگه صوری هم نباشه و جور دیگه بهشون نرسونن! هم مانع از جریمه نمیشه تو یه کاری کردی بعد برا جریمه نشدن قرار داد ها رو کسر کنی! نمیشه که! البته خوب باس دید چه تیمیه بعد به ضرس قاطع گفت میشه یا نمیشه!
  • هادی ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 3
    آرزوبرجوانان عیب نیست.شک ندارم پرسپولیس امسالم قهرمانه .
    • م ف ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 1
      اره جونم منم شک دارم با همه ی برتری‌های استقلال بازم بزارن که قهرمان بشه ،چون داور وتمام عوامل پشت یه تیم خاص هستن به علاوه ی افشاریان وخانواده اش
  • سرورت ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    8 2
    خبر درباره استقلاله ولی همه لنگیا کامنت گذاشتن معلومه که همیشه حواسشون به سرورشون هست
  • آسانسور لالیگا ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 1
    با کمک فدراسیون و حکومت و داوری انشالله قهرمان خواهد تیم تیم سه چرخه سواران
  • یک پرسپولیسی ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    هر وقت قهرمان شدین البته اگر شدین...ما هم بهتون تبریک می گوییم
  • امیر ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    قشنگ تابلوعه فقط نظرات پیروزی چی هارو اینجا میذارید متاسفم
  • شاهین از اهواز ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    در لیگ ۲۱ استقلال با ۱۱ پنالتی یعنی حدود نیمی از بازی ها یامگا را تا آستانه آقای گلی پیش برد.آن تیم استقلال در قد و قواره سومی هم نبود ولی در ایران هر کاری در بیرون از زمین میتواند اتفاق بیفتد.همین تیم نکونام با کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس و تیم رسانه و جنجال به پا کردن ۲۱ روز است که قراردادهای استقلال حسابرسی نشدند. اما سپاهان و پرسپولیس در یک هفته همه چی تمام شد. هر کاری بیرون از زمین فوتبال میتواند رقم بخورد ولی امکان ندارد این تیم استقلال با تمام حمایتها قهرمان شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس