موشک‌های حماس نصف بالن‌های جاسوسی اسرائیل را نابود کرده است

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی فاش کردند که در حمله حماس نیمی از بالن‌های جاسوسی این رژیم نابود شده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، به گفته منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، نیمی از بالن‌های جاسوسی این رژیم در حملات حماس نابود شده است. صهیونیست ها پیش از این، عدم استفاده از بالن‌ها را نقص فنی اعلام کرده بودند.

به گفته این منابع کمبود بالن‌های جاسوسی، خط دفاعی اسرائیل در امتداد مرز نوار غزه را آسیب پذیر کرده است. گفته می‌شود به خاطر هزینه‌های سرسام آور جنگ اسرائیل از اضافه کردن بالن‌های جدید در شرایط فعلی صرف نظر کرده است.

روزنامه دیلی میل به نقل از این منابع امنیتی در اسرائیل گزارش داد که بالن‌های جاسوسی اسرائیل به دوربین‌ها و حس‌گرهای پیشرفته مجهز است که مدت‌هاست به عنوان بخش مهمی از سیستم هشدار اولیه این رژیم عمل کرده است.

تجاوز وحشیانه رژیم اسرائیل به نوار غزه، خسارت های سنگینی را به اقتصاد این رژیم وارد کرده است، به طوری که براساس برآوردهای رژیم صهیونیستی، این جنگ و آثار و پیامدهای آن ۲۰۰ میلیارد شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) معادل ۵۱ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست ها خواهد گذاشت.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده است که جنگ با مقاومت فلسطین و آثار و پیامدهای ناشی از آن بسیار گسترده تر از کووید-۱۹ و معادل ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی این رژیم است.

براساس برآوردهای رژیم صهیونیستی، جنگ جاری با حماس بدون در نظر گرفتن گسترش درگیری به سایر مناطق از جمله لبنان و نیروهای مقاومت در عراق و سوریه، حتی بین ۸ تا ۱۲ ماه نیز به طول می انجامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 2
    پنجاه میلیون که سهله اگه پنجاه میلیارد هم باشه جناب کدخدا و دول اروپائی ایکی ثانیه خسارات شو جبران میکنند !
    • سروش ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست توطئه کوید 19 از جناب کوته فکران باغ اروپا و آمریکا باعث شد دنیا چنان علیه کفر و شیاطین درهم تندیده شوند که دیگه باج به این دول باغ وحش اروپایی و آمریکایی نخواهند داد که به این آسونی جبران خسارت کنند اول محاکمه و بعد پاسخگویی و بعد تاوان شراکت در جنایت بعد اگر چیزی ماند برای جوجشون هزینه خواهند کرد.
    • ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
     درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل
  • ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل
  • ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    آمریکا از این به بعد کمکهاشو به فرزند ناخلف اشغالگرش باید به صورت کارت یارانه ای در کشورهایی که قبلا زندگی می کردن بهشون ارائه بده، بزودی صهیونیستهای اشغالگر به وطن هاشون برمی گردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس