کد خبر 1547917
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
1

در این نشست تلاش می‌شود تا سیاست جبهه اصلاحات در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این جبهه مطرح و عدم توصیه به کاندیداتوری مورد تببین قرار گیرد.

سرویس سیاست مشرق- حزب اتحاد ملت بنا دارد تا در مجمع عمومی حزب خود که در دی ماه برگزار می شود به توجیه نیروهای استانی خود بابت راهبردهای سیاسی- انتخاباتی این حزب بپردازد.

در مجمع عمومی حزب اتحاد ملت که در هفته آخر دی ماه برگزاری خواهد شد علاوه بر اشتراک گذاری راهبردهای استانی سیاست ورزی جامعه محور میان مجامع استانی این حزب گزارشی از رصد و تحلیل مستمر روند برگزاری انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این رابطه گفته می‌شود در این نشست تلاش می‌شود تا سیاست جبهه اصلاحات در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این جبهه مطرح و عدم توصیه به کاندیداتوری مورد تببین قرار گیرد.

همچنین شنیده می شود که مجمع عمومی حزب اتحاد ملت در حالی برگزاری می شود که کارگزارانی ها پیشنهاداتی را به جبهه اصلاحات ارائه کردند که بر اساس کنشگری در برخی حوزه های انتخابیه مورد تاکید قرار گرفته است، حزب اتحاد ملت بررسی نهایی این پیشنهاد را بهمن ماه اعلام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 3
    مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....
  • ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    دورهمی دوستان نتانیاهو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس